A brazil/indiai nyilvános ajánlat volt 1 euró + befektetési kötelezettségek+ 2,5 milliárdos nyugdíjalap garantálása.Csak érdekesség képen. Közben a ThyssenKrupp 1 euróért árulja az egész acél üzletágát. Azért ez durva.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A brazil/indiai nyilvános ajánlat volt 1 euró + befektetési kötelezettségek+ 2,5 milliárdos nyugdíjalap garantálása.Csak érdekesség képen. Közben a ThyssenKrupp 1 euróért árulja az egész acél üzletágát. Azért ez durva.
A pintért kéne ki meg rúgni a rosseb azt a narancsos fityiszét nekijje.https://24.hu/belfold/2023/03/23/ca...azgatosag-szakvelemeny-pinter-sandor-kirugas/
Ez igen, innen nem lesz már aki ellenkezzen.
Kurva anyád Pintér!
https://24.hu/belfold/2023/03/23/ca...azgatosag-szakvelemeny-pinter-sandor-kirugas/
Ez igen, innen nem lesz már aki ellenkezzen.
Kurva anyád Pintér!
A műanyag tökéletesen lebomlik, ha a polimerizációnal éterkötés helyett észterkötéssel hozzuk létre. Természetes, hogy így van, hiszen a növények is lebomlanak.
Persze előfordul, hogy megèrkeznek az alumínium lemezek a nagy győri autógyártó multiba.ezt hívják folyamatos gyártási minőség ellenőrzésnek..... aluminium konkrétan: MINDEN legyártott tételből (1-1 db aluminium előtermék tekercs tömege 4-10 tonna, amiből egyféle készanyag lesz) kötelező roncsolásos anyagvizsgálati teszt készül, amit a cégnek MINDEN esetben műbizonylatolni is kell..... az ehhez felhasznált öntött aluminium tuskók (ebből hengerlődik le a késztermék) MINDEN, cca 50tonnás folyékony betétjéről elemzés készül 0,05%-os összetevőkig ledokumentálva, amit a cégnek szintén műbizonylatolni kell a kiszállított késztemék esetéban..... ráadásul a kiszállított késztermék amennyiben gépjármű, egészségügyi célú, esetleg nyomástartó edény lesz majd belőle, akkor a mi műbizonylatainkra kötelező 15 év megőrzés van..... rep.gép ipari felhasználás esetében ez még szigorúbb!! összefoglalva elég homályosak az elképzeléseid a nagyipari gyártás esetében.... nálunk 200 000tonna/év öntött előtermék készül, az cca 4000 adag..... MIND elemezve műbizonylatolva..... a hengerelt részen 60 000 tonna készenyag, amiről 10 000 nél több műbizonylat születik...... jó reggelt, köszönt az ipari minőség biztosítás !!!
Idézném az általad említett “nagy győri autógyártó multi” járműgyári szerelde vezetőjét: “Te se láttál még működő gyárat belülről!”Persze előfordul, hogy megèrkeznek az alumínium lemezek a nagy győri autógyártó multiba.
Ránèzèsre olyan mint a 14 èves kamasz arca.A szèp sima lemezek helyett , egy pattanásos kamasz arca.
Ezèrt le kellene selejtezni. Hiszen alapáron 50 millás kocsi így nem nèzhet ki.
De az üzlet(borítèk karácsonykor a pezsgő mellè)az üzlet.
Így bár a gyártás szintjèn mindenki(près/lèzer/zsb/finish/qm)jelzi ez nem lessz jó, azèrt csak használjuk fel.
Mikor a nèmet odakint szembesül vele, hogy 2 napnyi termelèse megy a kukába, a sor meg leáll, azèrt szól.
Ès mivel látja mèg 30 napnyi ilyet legyártott a magyar, a culágernek 15 percet adnak eldönteni másnap indul e nèmetbe.
Szóval utánna hetekig fèltucat magyar csiszolja kèzzel 2 műszakban az alkatrèszeket, hogy mehessen a gyártás.
Gondolom itt aludt az ipari minősègbiztosítás.![]()
Idézném az általad említett “nagy győri autógyártó multi” járműgyári szerelde vezetőjét: “Te se láttál még működő gyárat belülről!”
Akkor csak nézted, de nem láttad….![]()
![]()
Csak 8 èvig sokszor heti 6 nap.![]()
Beletapostam a lelkedbe?Akkor csak nézted, de nem láttad….
Igazad van…… ne kezdjünk a minőségről vitázni….Beletapostam a lelkedbe?
Nem nèztem, csináltam.
Pl amit leírtam 3 hètig csiszoltam böhöben.
Ne kezdjünk minnősègről vitázni.
Hidd el a G40 abban nagy úr.![]()
kérdezd meg annak a lemeznek a gyártójától, Győrbe nem szállítunk be..... Egyébbként meg hiába fölényeskedsz, ez a standard eljárás amit leírtam, ennek kell megfelelni.... az aláírt műbizonylatokért pedig a minőség ügyi vezető tartozik teljes körű felelősséget vállalni, tehát ha az előtermékünk minőségéből kifolyólag halálos kimenetelű baleset van, akár börtön is, teljes körű a büntető jogi felelőssége.... amúgy meg olyanról írsz, ami nem az adott anyag mechanikai tulajdonságaihoz tartozik, hanem a felületi minőségéhez, amire pedig tök más kávéház.... mivel mi az Európában készülő kamion alu lemez üzemanyag tankok kb 1/3-hoz szállítunk be lemez előterméket , így egy hangyányit azzal is tisztában vagyok, mik a felületi minőségi követelmények (a leg háklisabb a Mercedes és a Scania végfelhasználók).... poénkodhatsz kedved szerint, csak fingod se nagyon van a folyamatról, az azzal szemben támasztott minőségi követelményekről..... hogy konkrét legyek: a "példád" alapján az Audi szara valamilyen lemez előtermék alapján készül(ne), ennek technológiája: tuskóöntés-tuskó előmelegítés (ha kell annak homogenizálása is)-meleghengerlés (melegalakítás)-hideghengerlés- ha a technológiája megkívánja, akkor közbenső lágyítás-kész méretre hengerlés-felületi minőség szükségében zsírtalanitás-végső hőkezelés-darabolás automata soron..... egy 5-11 tonnás szalag tekercsből több száz db lemeztábla is készülhet vastagság és lemez tábla hosszúság függvényében.... az adott helyzetben soha nincs 100%-os felületi minőség ellenőrzés.... a kamion üza tankok esetében az adott hibát úgy próbáljuk elkerülni, hogy közvetlenül a darabolási művelet előtt egy öntapadós műanyag fólia bevonatot kap a lemez egyik oldala, ami részben megakadályozza a szállítás során felléphető sérüléseket karcolódásokat, és védi a felületet..... oly annyira, hogy ezt az öntapadós fóliát kizárólag akkor veszik le a felületről, amikor a tank már készre van hegesztve.... van még kérdésed?Persze előfordul, hogy megèrkeznek az alumínium lemezek a nagy győri autógyártó multiba.
Ránèzèsre olyan mint a 14 èves kamasz arca.A szèp sima lemezek helyett , egy pattanásos kamasz arca.
Ezèrt le kellene selejtezni. Hiszen alapáron 50 millás kocsi így nem nèzhet ki.
De az üzlet(borítèk karácsonykor a pezsgő mellè)az üzlet.
Így bár a gyártás szintjèn mindenki(près/lèzer/zsb/finish/qm)jelzi ez nem lessz jó, azèrt csak használjuk fel.
Mikor a nèmet odakint szembesül vele, hogy 2 napnyi termelèse megy a kukába, a sor meg leáll, azèrt szól.
Ès mivel látja mèg 30 napnyi ilyet legyártott a magyar, a culágernek 15 percet adnak eldönteni másnap indul e nèmetbe.
Szóval utánna hetekig fèltucat magyar csiszolja kèzzel 2 műszakban az alkatrèszeket, hogy mehessen a gyártás.
Gondolom itt aludt az ipari minősègbiztosítás.![]()
Nem akarok beleugatni, de ha elolvasod még egyszer értelmezőn, akkor rájössz, hogy @kamm ugyan azt írta le, amit te is leírtál, hogy a gyártás során folyamatos a kontroll.ezt hívják folyamatos gyártási minőség ellenőrzésnek..... aluminium konkrétan: MINDEN legyártott tételből (1-1 db aluminium előtermék tekercs tömege 4-10 tonna, amiből egyféle készanyag lesz) kötelező roncsolásos anyagvizsgálati teszt készül, amit a cégnek MINDEN esetben műbizonylatolni is kell..... az ehhez felhasznált öntött aluminium tuskók (ebből hengerlődik le a késztermék) MINDEN, cca 50tonnás folyékony betétjéről elemzés készül 0,05%-os összetevőkig ledokumentálva, amit a cégnek szintén műbizonylatolni kell a kiszállított késztemék esetéban..... ráadásul a kiszállított késztermék amennyiben gépjármű, egészségügyi célú, esetleg nyomástartó edény lesz majd belőle, akkor a mi műbizonylatainkra kötelező 15 év megőrzés van..... rep.gép ipari felhasználás esetében ez még szigorúbb!! összefoglalva elég homályosak az elképzeléseid a nagyipari gyártás esetében.... nálunk 200 000tonna/év öntött előtermék készül, az cca 4000 adag..... MIND elemezve műbizonylatolva..... a hengerelt részen 60 000 tonna készenyag, amiről 10 000 nél több műbizonylat születik...... jó reggelt, köszönt az ipari minőség biztosítás !!!
azt értettem is, csak ez az előtermék gyártás bizonyos részeinél nem kivitelezhető, tahát 100%-os felületi kontrolunk nincs, így már mi is kaptunk reklamációt karcok szar felület miatt..... pedig a cucc úgy készül jó esetben hogy a 100%-os tömegű előtermék tuskóbol kommersz lemez előtermék esetéban 70%-os a kihozatal (30% gyártás közi selejt), üza tank előterméknél ez valahol átlagban 55% (45% gyártás közi selejt), s így sem tudunk mindent kiszűrni.... de amikor a tank, vagy a példa alapján az Audi elkészül, ott már sikít a hiba a felületen.....Nem akarok beleugatni, de ha elolvasod még egyszer értelmezőn, akkor rájössz, hogy @kamm ugyan azt írta le, amit te is leírtál, hogy a gyártás során folyamatos a kontroll.
Kèrdès nem volt.kérdezd meg annak a lemeznek a gyártójától, Győrbe nem szállítunk be..... Egyébbként meg hiába fölényeskedsz, ez a standard eljárás amit leírtam, ennek kell megfelelni.... az aláírt műbizonylatokért pedig a minőség ügyi vezető tartozik teljes körű felelősséget vállalni, tehát ha az előtermékünk minőségéből kifolyólag halálos kimenetelű baleset van, akár börtön is, teljes körű a büntető jogi felelőssége.... amúgy meg olyanról írsz, ami nem az adott anyag mechanikai tulajdonságaihoz tartozik, hanem a felületi minőségéhez, amire pedig tök más kávéház.... mivel mi az Európában készülő kamion alu lemez üzemanyag tankok kb 1/3-hoz szállítunk be lemez előterméket , így egy hangyányit azzal is tisztában vagyok, mik a felületi minőségi követelmények (a leg háklisabb a Mercedes és a Scania végfelhasználók).... poénkodhatsz kedved szerint, csak fingod se nagyon van a folyamatról, az azzal szemben támasztott minőségi követelményekről..... hogy konkrét legyek: a "példád" alapján az Audi szara valamilyen lemez előtermék alapján készül(ne), ennek technológiája: tuskóöntés-tuskó előmelegítés (ha kell annak homogenizálása is)-meleghengerlés (melegalakítás)-hideghengerlés- ha a technológiája megkívánja, akkor közbenső lágyítás-kész méretre hengerlés-felületi minőség szükségében zsírtalanitás-végső hőkezelés-darabolás automata soron..... egy 5-11 tonnás szalag tekercsből több száz db lemeztábla is készülhet vastagság és lemez tábla hosszúság függvényében.... az adott helyzetben soha nincs 100%-os felületi minőség ellenőrzés.... a kamion üza tankok esetében az adott hibát úgy próbáljuk elkerülni, hogy közvetlenül a darabolási művelet előtt egy öntapadós műanyag fólia bevonatot kap a lemez egyik oldala, ami részben megakadályozza a szállítás során felléphető sérüléseket karcolódásokat, és védi a felületet..... oly annyira, hogy ezt az öntapadós fóliát kizárólag akkor veszik le a felületről, amikor a tank már készre van hegesztve.... van még kérdésed?
A lényeg a darabszám!Kèrdès nem volt.
Pár állítás hangzott el.
Tapasztalás alapján.
Mègcsak azt sem mondtam, hogy ez akkora dráma.
Ès itt az autógyar jobban felelős mint az aluminiumgyár.
De a gyárba megèrkezett lemezt, ellenőriztèk,látták hogy hibás.
Mègis átvettèk.
Gyártottak belőle.
Ès amikor nèmetben a minősèg miatt megált a gyártósor, akkor lèpett a magyar oldal.
Masrèszt leírtad mennyire fain a minősègellenőrzès.
De itt mi szar minősèget kaptunk,vettünk át.
Ès itt kb 400db lemez volt szar amiből legyártottak alkatrèszt,mire megállt a termelès.
Nem tudom a lemez mèretèt de kb 2.5m*2m.
Ennyinèl szerintem illik èszrevenni. Főleg ahogy leírtad mennyire fasza minden.