Magyarország ipara


@phaidros
Jah, mert agyon van fizetve a magyar szalagmunkás ugye...?
Azért lehet hozni külföldről embert, mert neki az is előrelépés, hogy barakkvárosban lakik és kap egy középszar magyar bért is.
A fiatal meg inkább Londonban mosogat, mert még abban is több prespektíva van.


Benne vagyok egy gyárimunkás csoportban, van ott minimálbéres melótól a 400k-ig minden, de volt olyan aki dicsérte a főnökét, mert szeptemberben megemelte a benzinpénzt 50ft-ra km-enként, meg márciusig visszemenőleg kapott mindenki havi 100.000ft rendkívüli béremelést az infláció miatt, mivel a vártnál jobban teljesített a cég...
Úgyhogy elég nagy a szórás még a "szalagmunkások" között is.
 
Ezt beszéld meg a munkaadókkal.
A munkavállaló meg a lábával szavaz.
Balázs
Gondolj bele, hogy a nagy multi kiad 40€órabért egy pakisztáninak vagy töröknek simán, de a magyar srácnak aki helyben van a 17-18€t is soknak érzi. Ezt nem lehet magyarázni ...
És sztem te is tudod ez melyik szegmens, hiszen ebben vettél részt...
 
Szívesen megbeszélném, ha lenne rá hatásköröm, de nincs ráhatásom a munkaadókra. :)
Kiegészíteném annyival:
Akire meg néminemű van, azt meg megbeszéljük és igyekszünk úgy alakítania, hogy amit lehet, azt a munkaadó képessége szerint megadja.
Ez itt a reklám helye: Ha valakinek van rá igénye, van hozzá végzettségem az ilyen jellegű tanácsadásra.
 
Főnököd a potyautas hatást használta ki.A rendszert nem neki találták ki,és nem neki működtetik,de potyautasként kihasználta a rendszer működését.
Egy kamionsoförnek ne magyarázd meg,hogy milyen szemét a magyar rendszer.Kamionsoförök 99,9%ka abszorut minimálbérre van bejelentve.Mert a rendszer igy van kitalálva,hegy ezt meg lehessen tenni.Még a szakmunkás minimálbért se teszi kötelezővé a szarházi magyar állam-miközben kötelezi a sofőröket,hogy 5 évenként pénzért,fizetős vizsgán újitsák meg a nemzetközi hivatásos gépkocsivezetői szakvizsgájukat.....És ami azt illeti,pont az EU,és a nyugati államok próbálnak ez ellen tenni (no,nem a magyar sofőr érdekei miatt,saját érdekeik miatt),de a gané magyar állam ezt nemzeti hatáskörre hivatkozva elutasitja (lófaxt,a kis és nagy vállalkozók érdekében.Egyrészt a nemzet sokkal több tagja sofőr,mint cégtulaj.Másrészt pl a Waberers soförjeinek többsége már nem magyar.Ukrán,belorusz,orosz,kazah,meg ma már hindu és filipinó is van....nesze neked nemzeti rezsim.Ma már több magyar sofőr dolgozik nyugaton,mint idehaza,pont ezért)
Mi a problemad a fulop szigetekiekkel vagy a kinaiakkal pl? Ne legyel kirekeszto, ez nem divat itt az EU-ban mar regota. Egyebkent sem muszaly kamion sofőrnek lenni, lehetsz űrhajós is vagy EP képviselő, miniszterelnök, vagy ami akarsz.

Na latjatok, ott a lehetoseg, lehettek flottaoperatorok is, lehet veszek nyelvleckeket en is itt a szomszed filippino asszonysagtol...
Vagy az utcavegi ukran asszonysagtol... :rolleyes:
 
Mi a problemad a fulop szigetekiekkel vagy a kinaiakkal pl? Ne legyel kirekeszto, ez nem divat itt az EU-ban mar regota. Egyebkent sem muszaly kamion sofőrnek lenni, lehetsz űrhajós is vagy EP képviselő, miniszterelnök, vagy ami akarsz.

Na latjatok, ott a lehetoseg, lehettek flottaoperatorok is, lehet veszek nyelvleckeket en is itt a szomszed filippino asszonysagtol...
Vagy az utcavegi ukran asszonysagtol... :rolleyes:
Ezek a filippínók minden utcában ott vannak már? Nálunk is van egy filippínó csaj. :D
 
Innovatív társaság.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Balázs
Gondolj bele, hogy a nagy multi kiad 40€órabért egy pakisztáninak vagy töröknek simán, de a magyar srácnak aki helyben van a 17-18€t is soknak érzi. Ezt nem lehet magyarázni ...
És sztem te is tudod ez melyik szegmens, hiszen ebben vettél részt...
Itthon?
 
Ezek a filippínók minden utcában ott vannak már? Nálunk is van egy filippínó csaj. :D
Az enyemben kettő van, egyik a szomszedban mar kb 20 eve, egy az ukran csajon túl kb 6 - 7 eve. Ok nem a mostani hullammal jottek, a szomszednak a szulei diplomatak voltak az NSZK-ban vagy hol mikor megdontottek a Marcos elnokot. Ott maradtak, aztan nemet ferjjel ide keveredett. A fia kikopott szittya magyar, Koppany vezer vagy Batu kan forma. :D
A masik meg Pestrol jott mikor elvalt a ferjetol, vagy harminc eve itt el mar. Perfekt magyar mind a ketto, normalisak, kedvesek. Meg a filippino kozosseg is ugyanez, latogatjak, segitik egymast. Szombathelyt meg Sarvart ozonlottek most el a xarabb gyarakat errefele.
Sarvaron is amennyire ki voltak bukva az ukranoktol ezekre azt mondjak "nem olyanok mint az ukranok",meg "ezek templomba jarnak"...
 
Sarvaron is amennyire ki voltak bukva az ukranoktol ezekre azt mondjak "nem olyanok mint az ukranok",meg "ezek templomba jarnak".

A világháború óta edződtek multinál. Nem mi9nt az ukránok. Több évtizede dolgoznak így, ráadásul keresztények. Amerikai kúlturális hatás is érte őket jócskán. Szerintem jó húzás, ha onnan hoznak dolgozókat a gyárakba, mert munkaerőnk már nincs. Egyszerűbb őket beilleszteni, mint az ukránt. Szombathelyre most hoztak, vagy hoznak,200 főt onnan.
 
És ezt ki hiszi el?
Még bruttóban is vicces lenne 8 órában a havi 3,2M.
Nem napit akartál mondani? Az talán még hihető is.
ÉS nettó vagy bruttó?
Nettó 39euro plusz az egyéb kltsg óránként, egy csőszerelő lakatosnak simán
Ebből 27-29 meg is kap. Nem viccből mondom, tapasztalat.
Bangladesi szerelők vannak az anyavállalatod kivitelezői csapatában, kézbe kapnak 22€ óránként. Nem hiába hozzák a pereputtyot pár hónapon belül Mo. ra
Számold ki mért éri meg nekik.
És nekünk????
 
Főnököd a potyautas hatást használta ki.A rendszert nem neki találták ki,és nem neki működtetik,de potyautasként kihasználta a rendszer működését.
Egy kamionsoförnek ne magyarázd meg,hogy milyen szemét a magyar rendszer.Kamionsoförök 99,9%ka abszorut minimálbérre van bejelentve.Mert a rendszer igy van kitalálva,hegy ezt meg lehessen tenni.Még a szakmunkás minimálbért se teszi kötelezővé a szarházi magyar állam-miközben kötelezi a sofőröket,hogy 5 évenként pénzért,fizetős vizsgán újitsák meg a nemzetközi hivatásos gépkocsivezetői szakvizsgájukat.....És ami azt illeti,pont az EU,és a nyugati államok próbálnak ez ellen tenni (no,nem a magyar sofőr érdekei miatt,saját érdekeik miatt),de a gané magyar állam ezt nemzeti hatáskörre hivatkozva elutasitja (lófaxt,a kis és nagy vállalkozók érdekében.Egyrészt a nemzet sokkal több tagja sofőr,mint cégtulaj.Másrészt pl a Waberers soförjeinek többsége már nem magyar.Ukrán,belorusz,orosz,kazah,meg ma már hindu és filipinó is van....nesze neked nemzeti rezsim.Ma már több magyar sofőr dolgozik nyugaton,mint idehaza,pont ezért)
Te is kihasználod a potyautas rendszert,de tele pofával hisztizel. Tegnap találkoztam egy kamionos "tulajjal". Mintegy hatvan kamiont futtat nyugaton. Itthon nem fuvaroz, mert kint jobban megéri. Három-négy naponta utaztatja ki a váltósofőröket mikróbuszokkal cserélni, mert haza sem jönnek váltani. Itt minimálbéren vannak bejelentve, plusz euróban feketén fizetve swarcban.
Ekkor jössz te és habzó szájjal szidod a hazád és az aktuális kormányt. A helyett, hogy a céged tulaját vonnád kérdőre!
 
A világháború óta edződtek multinál. Nem mi9nt az ukránok. Több évtizede dolgoznak így, ráadásul keresztények. Amerikai kúlturális hatás is érte őket jócskán. Szerintem jó húzás, ha onnan hoznak dolgozókat a gyárakba, mert munkaerőnk már nincs. Egyszerűbb őket beilleszteni, mint az ukránt. Szombathelyre most hoztak, vagy hoznak,200 főt onnan.
Ausztria hozott nővéreket a Fülöp-Szigetekről valamikor a 70es 80as években. Semmi gond nem volt velük. Ma többnyire tisztes osztrák nagymamák, nyugdijasok. Vagy 10 éve voltam kórházban, ott a főnővér filoppinó volt.Katonás rendet tartott. :)
 
Te is kihasználod a potyautas rendszert,de tele pofával hisztizel. Tegnap találkoztam egy kamionos "tulajjal". Mintegy hatvan kamiont futtat nyugaton. Itthon nem fuvaroz, mert kint jobban megéri. Három-négy naponta utaztatja ki a váltósofőröket mikróbuszokkal cserélni, mert haza sem jönnek váltani. Itt minimálbéren vannak bejelentve, plusz euróban feketén fizetve swarcban.
Ekkor jössz te és habzó szájjal szidod a hazád és az aktuális kormányt. A helyett, hogy a céged tulaját vonnád kérdőre!
Nem saját maga főnöke? Én eddig úgy vettem ki a szavából, lehet, hogy rosszul?

De nem meglepő módon erre nem reagált, pedig érdekelne, hogy miként vélekedik az általad felvetett gondolatokról. Bár tudjuk, hogy erről is a ner tehet és aki nem így véli az hazug propagandista.

Meg ugye a másik fórumtársunk felé is felvet gondolatokat, hogy hova lesz az adó... oda, hogy sokan minimálbéren vannak bejelentve, meg kevesebb óraszámban.
 

Csak nekem visszatetsző az, hogy a napokban közölt rekordnyereség után ezzel szivatják az országot?


Csak mert nincs kétségem afelől, hogy nem csak a kutak, hanem az autósok és az állam is szívni fog ezért!
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed