Főnököd a potyautas hatást használta ki.A rendszert nem neki találták ki,és nem neki működtetik,de potyautasként kihasználta a rendszer működését.
Egy kamionsoförnek ne magyarázd meg,hogy milyen szemét a magyar rendszer.Kamionsoförök 99,9%ka abszorut minimálbérre van bejelentve.Mert a rendszer igy van kitalálva,hegy ezt meg lehessen tenni.Még a szakmunkás minimálbért se teszi kötelezővé a szarházi magyar állam-miközben kötelezi a sofőröket,hogy 5 évenként pénzért,fizetős vizsgán újitsák meg a nemzetközi hivatásos gépkocsivezetői szakvizsgájukat.....És ami azt illeti,pont az EU,és a nyugati államok próbálnak ez ellen tenni (no,nem a magyar sofőr érdekei miatt,saját érdekeik miatt),de a gané magyar állam ezt nemzeti hatáskörre hivatkozva elutasitja (lófaxt,a kis és nagy vállalkozók érdekében.Egyrészt a nemzet sokkal több tagja sofőr,mint cégtulaj.Másrészt pl a Waberers soförjeinek többsége már nem magyar.Ukrán,belorusz,orosz,kazah,meg ma már hindu és filipinó is van....nesze neked nemzeti rezsim.Ma már több magyar sofőr dolgozik nyugaton,mint idehaza,pont ezért)