Magyarország ipara

Szó szerint idézném volt főnökömet miután komoly minőségügyi problémára hívtuk fel a figyelmét a nagy-nagy német multi Németországból hozott német vezetőjét:
“Nekem most minőség nem fontos csak a darabszám”

Ezt így bele a semmirekellő magyarok arcába akik le akarták állítani a sort a probléma rendezéséig a belső gyári WWT alapján. Persze könnyű az aprónépet hibáztatni de a fejétől bűzlik a hal….
Én is dolgoztam olyan francia autóipari beszállító cégnél, ahol az idehozott kopott présszerszámokkal akart minőséget és darabszámot produkálni. Mert rá lehet fogni a "vadkeletiekre" .
De több cégnél dolgozva is tapasztaltam ezt a hozzáállást. Rendszerint külföldi főnök nélkül.
 
"Lezárták az adásvételi szerződést, és a megvalósítási tervek alapján elkezdődtek az engedélyeztetési eljárások a trieszti kikötő fejlesztéséről, ahol a magyar állam 32 hektár területet szerzett. 2026-ban megindulhat a forgalom a kikötőben. A fejlesztésekhez az olasz fél is hozzájárul uniós forrásokból - mondta el Garai Péter, az Adria Port Zrt. vezérigazgatója egy szakmai konferencián."
..
"A tengeri kikötő területét a magyar állam részben megvásárolta, részben pedig koncessziót kapott 2076-ig, mivel a tengerpartnak mindig állami tulajdonban kell maradnia."
..
78cbb1abad16205db085f2a95bb975a07874b54e.png

..
afeed542612d1fbda9a349ed06a005a8bd9d7ef7.png
"Az illetékes hatóság jóváhagyta a magyar tulajdonban lévő terminál rakpartosítását, így Magyarország egy lépéssel közelebb került a trieszti kikötői tervek megvalósításához. Ugyanakkor a tervek szerint csak 2026-tól vehetik használatba a magyar vállalatok. Jóváhagyta a trieszti kikötői hatóság a magyar állam tulajdonában lévő terminál rakpartosítására vonatkozó műszaki és gazdasági megvalósíthatósági terveket."
 
Én is dolgoztam olyan francia autóipari beszállító cégnél, ahol az idehozott kopott présszerszámokkal akart minőséget és darabszámot produkálni. Mert rá lehet fogni a "vadkeletiekre" .
De több cégnél dolgozva is tapasztaltam ezt a hozzáállást. Rendszerint külföldi főnök nélkül.
Én meg dolgoztam kint is, itthon is. Saját tapasztalat. Itthon magasabb minőségben gyártunk autókat, mint a szülőhelyén.
Attól függetlenül, hogy mindig mhol a darabszám is nagyon fontos a termelésnek. De jobb helyeken olyan Q van, aki ezt felülbírálhatja.
 
Én meg dolgoztam kint is, itthon is. Saját tapasztalat. Itthon magasabb minőségben gyártunk autókat, mint a szülőhelyén.
Attól függetlenül, hogy mindig mhol a darabszám is nagyon fontos a termelésnek. De jobb helyeken olyan Q van, aki ezt felülbírálhatja.
A Te tapasztalatod értelemszerűen nem ér, max röhögős szmájlit, mert fidesznyik nerlovag vagy.
 
Már megint ez a "bezzeg náluk".
Ugyanaz a gyár, ugyanazokkal a berendezésekkel ugyanúgy szennyez mindenhol (jó lenne ha még itt lenne kopi2000, tudna aktuális számokat is hozni, de emlékeim szerint nem volt semmi kirívó az egyik gyárnál vett mintánál sem, Gödnél is masszívan csaltak, mivel hisztériakeltéshez műtrágyával szennyezett kútból vettek mintát).

Ezek után nyiss meg egy átlagos fos-t.
Csak és kizárólag a magyar akku gyárakról fogsz negatív hírt találni.
És csak és kizárólag mióta kibukott a CATL üzlet.
Előtte le se sz*rták,


Legszebb példa a nyt cikkei
Németországban a mocskos neonáci AFD próbálja megállítani a zöld technológia terjedését

Magyarországon a mocskos neonáci Zorbán próbálja előidézni a környezetpusztító technológia terjedését
Gödnél valóban nem csalnak, csak titkos lett a talajvíz figyelő kutak vízminősége. Nem mondják ki

Tekergetheted itt, én nem vagyok méregzöld, de az akkumulátor gyárban nagyon durva vegyszerekkel dolgoznak. Lehet elmismásolni, de kurva sok víz kell hozzá. Nem, azok a vegyi anyagok nem származnak műtrágyából, ha igen akkor azt nem szabadna forgalmazni.
Nem, nem mindenki Orbán utáló nyugati sátán ügynöke (jó, én igen), aki az aki szerint a gyenge hatóságok nem fogják visszatartani a szennyezéstől ezeket a cégeket.
Valamint ha dolgoztál már koreai vagy kínai cégnek, akkor gondolom tudod milyen "sokkra" tartanak minket, érezhetjük milyen lehetett gyarmati lakosnak lenni. Főként a koreaiak esetén lehet ezt érezni.

Értem hogy FOS média szerinted, meg minden nyugati gonosz buzizöld, de nélkülük még mindig DDT-vel irtanák a gyerekeink hajából a tetveket.
30006917_e23de2ad9825b673c97f148bcacf1ad5_wm.jpg
 
Valamint ha dolgoztál már koreai vagy kínai cégnek, akkor gondolom tudod milyen "sokkra" tartanak minket, érezhetjük milyen lehetett gyarmati lakosnak lenni. Főként a koreaiak esetén lehet ezt érezni.

Én dolgoztam kínaiakkal, velem végtelenül tisztelettudó volt, majd úgy röffent rá a mellette lévő (kínai) kétkezi melósra, mint egy legutolsó igavonó baromra. Az meg se nyikkant. Ebben nincs semmi gyarmati mentalitás, vagy rászizmus, egyszerűen ilyen az ázsiai kultúra, szigorú alá fölé rendeltségi hierarchikus rendszer van, a felettes és alantas között végtelen nagy a szakadék, és ezt folyamatosan éreztetik és mutatják.
 
Én dolgoztam kínaiakkal, velem végtelenül tisztelettudó volt, majd úgy röffent rá a mellette lévő (kínai) kétkezi melósra, mint egy legutolsó igavonó baromra. Az meg se nyikkant. Ebben nincs semmi gyarmati mentalitás, vagy rászizmus, egyszerűen ilyen az ázsiai kultúra, szigorú alá fölé rendeltségi hierarchikus rendszer van, a felettes és alantas között végtelen nagy a szakadék, és ezt folyamatosan éreztetik és mutatják.
Annyi, hogy a kínaiak jobban ügyelnek a látszatra ha európában gyártanak valamit. A koreaiak tesznek rá .
 
  • Tetszik
Reactions: Kiebra and fishbed
Na még ezek is! Honnan lesz kocsi, mozdony, személyzet?? Lassan már gőzösöket is előveszik annyira nincs mozdony a MÁVnál, de a qurva magánvasutak csak szaporodnak! Pályára meg nincs pénz, ember.

Ugyanolyan (cseh)szlovák és román roncsokkal fognak szállítani továbbra is, mint mindenki más.
Ha jól tudom nyugati mozdonyokból masszívan hiány van a lízing cégeknél.
 
Lehet, hogy hülye kérdés, de mennyire bonyolult dolog mozdonyt gyártani? 2015-ben volt szó egy román-magyar vegyesvállalatról. Ha ekkora a mozdonyhiány, illetve a motorvonatok hiánya, valamint a kormány a hazai fejlesztést és gyártást támogatja (sokszor csak szóban) nem lenne értelme ilyen irányba nyitnia az államnak?
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0 and Loken
Lehet, hogy hülye kérdés, de mennyire bonyolult dolog mozdonyt gyártani? 2015-ben volt szó egy román-magyar vegyesvállalatról. Ha ekkora a mozdonyhiány, illetve a motorvonatok hiánya, valamint a kormány a hazai fejlesztést és gyártást támogatja (sokszor csak szóban) nem lenne értelme ilyen irányba nyitnia az államnak?
Eléggé bonyolult...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Na még ezek is! Honnan lesz kocsi, mozdony, személyzet?? Lassan már gőzösöket is előveszik annyira nincs mozdony a MÁVnál, de a qurva magánvasutak csak szaporodnak! Pályára meg nincs pénz, ember.
Amúgy nem még egy lesz, hanem a Waberer's felvásárolt egy magyar céget. Az meg ne a magán vasutak problémája legyen már, hogy a MÁV-nak nincs mozdonya... Azzal inkább Janit kell zaklatni aki nem barátkozik a Siemens-el és ezért nem rendelik meg a 110 Vetcront... A Waberer's-nek van annyi pénze, hogy saját mozdonyokat fog venni, ha nem lesz elég az amit most átvesznek a petrolsped-től