nincs, de itt van Varga Istvánnal egy beszélgetés erről.A börzsönyi aranyról nincs semmi hír?
95-ben már bizonyították a dúsulás mértékét
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
nincs, de itt van Varga Istvánnal egy beszélgetés erről.A börzsönyi aranyról nincs semmi hír?
Bezár a szigetvári konzervgyár, 130 ember veszíti el a munkáját...
A tervek szerint tavaszra kifuttatják valamennyi terméküket és végleg bezárják a gyárat.
Hazai Lítium bányászatról
Megnéztük a Mol Lítium-Projektjét
Az előzetes várakozásokat megerősítve a Mol nyáron bejelentette, hogy lítium kitermelésébe kezd. A projekt előkészítése 2019-ig nyúlik vissza, most pedig ott tartunk, hogy a cég talált a lítiumkoncentráció szempontjából ígéretes kutakat, így a próbaüzem várhatóan jövőre elkezdődhet...www.portfolio.hu
Eddig azt olvastam jegelik a projektet mivel a vártnál lassabb a villamos autók értékesítésének felfutása. Még linkeltem is róla cikket 2 oldallal ezelőtt.A csehek nagy vereségként élik meg, hogy hosszas tárgyalások ellenére a VW új autóelem gigafactory-jàt nem ott, hanem Magyarországon épiti meg.
Irja Die Welt egy cikkben, amelyik a cseh gazdasàg problémáival foglalkozik.
(Gefangen im Mittelmass:Tschechien zeigt, was Deutschland droht)
Győrszentiván likes this….Eddig azt olvastam jegelik a projektet mivel a vártnál lassabb a villamos autók értékesítésének felfutása. Még linkeltem is róla cikket 2 oldallal ezelőtt.
Most hirtelen ezt találtam
“A VW vezérigazgatója, Oliver Blume közleményében arról beszélt, hogy a jelenlegi piaci feltételek - konkrétabban az elektromos járművek európai piacának lassú felfutása - miatt „egyelőre nincs olyan üzleti indok, amely további telephelyek” létrehozására ösztökélné a szereplőket”Közép-Európában mindenki ráhajtott a Volkswagen óriási akkugyárára, mégis Kanadában épül üzem
Két éven keresztül folytak a tárgyalások a Volkswagen kelet-európai akkugyáráról, de nem lett belőle semmi. Európa nem áll jól az elektromos járműipari versenyben.444.hu
Akiket kibaxkodnak a Diesel sorról és nem tudnak az akksigyárba váltani azok nem.Győrszentiván likes this….
Eddig azt olvastam jegelik a projektet mivel a vártnál lassabb a villamos autók értékesítésének felfutása. Még linkeltem is róla cikket 2 oldallal ezelőtt.
Most hirtelen ezt találtam
“A VW vezérigazgatója, Oliver Blume közleményében arról beszélt, hogy a jelenlegi piaci feltételek - konkrétabban az elektromos járművek európai piacának lassú felfutása - miatt „egyelőre nincs olyan üzleti indok, amely további telephelyek” létrehozására ösztökélné a szereplőket”Közép-Európában mindenki ráhajtott a Volkswagen óriási akkugyárára, mégis Kanadában épül üzem
Két éven keresztül folytak a tárgyalások a Volkswagen kelet-európai akkugyáráról, de nem lett belőle semmi. Európa nem áll jól az elektromos járműipari versenyben.444.hu
Eddig azt olvastam jegelik a projektet mivel a vártnál lassabb a villamos autók értékesítésének felfutása. Még linkeltem is róla cikket 2 oldallal ezelőtt.
úgyis ez lessz a vége az elektromos autó nem fogja kiszorítani a világból a belsőégésű motorokat csak feljön alternatívának mint a benzin dízel mellé az LPG gázosok. főleg városi autonak fognak várhatóan elterjedni. (majd épülnek parkolóháza töltőállomásokkal.)Tényleg? Vajon mi lehet az oka? A legolcsóbb elektromos is majd 2x annyiba kerül, mint egy benzines. Ráadásul ezek a baromállatok 2 tonna feletti SUV-okra álltak rá, mert azokon van kisebb veszteség. Miközben egy átlag felhasználó európában max. 50km megy naponta. Keskeny, golfkocsi méretű autó, amibe még hátra be tudja szuszakolni a gyereket (ha van egyáltalán) elég lenne a legtöbb embernek.
A nyugati része a bukó, hála az idióta és erőltetett átállásnai, amire sem az infrastruktúra, sem a nyugati cégek nem voltak felkészülve. De balos, zöld progresszió a racionális megfontolásokkal szemben idő előtt áttolta. Sem megfelelő akkumulátorgyártó kapacitás, de ami a nagyobb probléma, sem hatékony kifejlesztett akkumulátorok nem voltak Nyugaton készen.Mindenhol bukó a projekt amint elkezdenek fogyni az állami dotációk (teslát is nem kis részben a kretén EU-s co2 kvóta futtatja).
Ford will postpone about $12 billion in EV investment as buyers become more cautious
Ford said customers in North America are unwilling to pay a premium for an EV.www.cnbc.com
Nem igy Koreában és Kínában. Sokkal olcsóbb és hatékonyabb akksikat gyárt Kína. A BYD és az NIO, mint új kínai autogyártó már autó minőségében is karcolja a nyugati színvonalat.
Csak idő kérdése és jelentős piaci részesedést szerez Európában is. Max.adminisztratív eszközökkel lehet megállítani. De minek. Nekünk mindegy, hogy a tőkét német, koreai, kínai vagy amcsi befektető hozzá, ha mi magyarok is jól jártunk.
Akkor simán elviszik külföldre a gyereket. Esetleg vasfüggöny is kellene?De, ha egy ország érdekeit egybe nézed, akkor az a kérdés, hogy a társadalom teljes részére melyik van jobb hatással. A válasz meg az, hogy ha az államit felfejlesztik, azt meg úgy tudod megoldani ha a magánokra nem adsz lehetőséget, mert akkor érdeke a befolyásos rétegeknek az államit magas szinten tartatni.