nincs, de itt van Varga Istvánnal egy beszélgetés erről.A börzsönyi aranyról nincs semmi hír?
95-ben már bizonyították a dúsulás mértékét
nincs, de itt van Varga Istvánnal egy beszélgetés erről.A börzsönyi aranyról nincs semmi hír?
Bezár a szigetvári konzervgyár, 130 ember veszíti el a munkáját...
A tervek szerint tavaszra kifuttatják valamennyi terméküket és végleg bezárják a gyárat.
	
					
				Hazai Lítium bányászatról
![]()
Megnéztük a Mol LÃtium-Projektjét
Az elÅzetes várakozásokat megerÅsÃtve a Mol nyáron bejelentette, hogy lÃtium kitermelésébe kezd. A projekt elÅkészÃtése 2019-ig nyúlik vissza, most pedig ott tartunk, hogy a cég talált a lÃtiumkoncentráció szempontjából Ãgéretes kutakat, Ãgy a próbaüzem várhatóan jövÅre...www.portfolio.hu
					
				Eddig azt olvastam jegelik a projektet mivel a vártnál lassabb a villamos autók értékesítésének felfutása. Még linkeltem is róla cikket 2 oldallal ezelőtt.A csehek nagy vereségként élik meg, hogy hosszas tárgyalások ellenére a VW új autóelem gigafactory-jàt nem ott, hanem Magyarországon épiti meg.
Irja Die Welt egy cikkben, amelyik a cseh gazdasàg problémáival foglalkozik.
(Gefangen im Mittelmass:Tschechien zeigt, was Deutschland droht)
					
				Győrszentiván likes this….Eddig azt olvastam jegelik a projektet mivel a vártnál lassabb a villamos autók értékesítésének felfutása. Még linkeltem is róla cikket 2 oldallal ezelőtt.
Most hirtelen ezt találtam
“A VW vezérigazgatója, Oliver Blume közleményében arról beszélt, hogy a jelenlegi piaci feltételek - konkrétabban az elektromos járművek európai piacának lassú felfutása - miatt „egyelőre nincs olyan üzleti indok, amely további telephelyek” létrehozására ösztökélné a szereplőket”![]()
Közép-Európában mindenki ráhajtott a Volkswagen óriási akkugyárára, mégis Kanadában épül üzem
Két éven keresztül folytak a tárgyalások a Volkswagen kelet-európai akkugyáráról, de nem lett belőle semmi. Európa nem áll jól az elektromos járműipari versenyben.444.hu
Akiket kibaxkodnak a Diesel sorról és nem tudnak az akksigyárba váltani azok nem.Győrszentiván likes this….
Eddig azt olvastam jegelik a projektet mivel a vártnál lassabb a villamos autók értékesítésének felfutása. Még linkeltem is róla cikket 2 oldallal ezelőtt.
Most hirtelen ezt találtam
“A VW vezérigazgatója, Oliver Blume közleményében arról beszélt, hogy a jelenlegi piaci feltételek - konkrétabban az elektromos járművek európai piacának lassú felfutása - miatt „egyelőre nincs olyan üzleti indok, amely további telephelyek” létrehozására ösztökélné a szereplőket”![]()
Közép-Európában mindenki ráhajtott a Volkswagen óriási akkugyárára, mégis Kanadában épül üzem
Két éven keresztül folytak a tárgyalások a Volkswagen kelet-európai akkugyáráról, de nem lett belőle semmi. Európa nem áll jól az elektromos járműipari versenyben.444.hu
					
				Eddig azt olvastam jegelik a projektet mivel a vártnál lassabb a villamos autók értékesítésének felfutása. Még linkeltem is róla cikket 2 oldallal ezelőtt.
úgyis ez lessz a vége az elektromos autó nem fogja kiszorítani a világból a belsőégésű motorokat csak feljön alternatívának mint a benzin dízel mellé az LPG gázosok. főleg városi autonak fognak várhatóan elterjedni. (majd épülnek parkolóháza töltőállomásokkal.)Tényleg? Vajon mi lehet az oka? A legolcsóbb elektromos is majd 2x annyiba kerül, mint egy benzines. Ráadásul ezek a baromállatok 2 tonna feletti SUV-okra álltak rá, mert azokon van kisebb veszteség. Miközben egy átlag felhasználó európában max. 50km megy naponta. Keskeny, golfkocsi méretű autó, amibe még hátra be tudja szuszakolni a gyereket (ha van egyáltalán) elég lenne a legtöbb embernek.
A nyugati része a bukó, hála az idióta és erőltetett átállásnai, amire sem az infrastruktúra, sem a nyugati cégek nem voltak felkészülve. De balos, zöld progresszió a racionális megfontolásokkal szemben idő előtt áttolta. Sem megfelelő akkumulátorgyártó kapacitás, de ami a nagyobb probléma, sem hatékony kifejlesztett akkumulátorok nem voltak Nyugaton készen.Mindenhol bukó a projekt amint elkezdenek fogyni az állami dotációk (teslát is nem kis részben a kretén EU-s co2 kvóta futtatja).
![]()
Ford will postpone about $12 billion in EV investment as buyers become more cautious
Ford said customers in North America are unwilling to pay a premium for an EV.www.cnbc.com
Nem igy Koreában és Kínában. Sokkal olcsóbb és hatékonyabb akksikat gyárt Kína. A BYD és az NIO, mint új kínai autogyártó már autó minőségében is karcolja a nyugati színvonalat.
Csak idő kérdése és jelentős piaci részesedést szerez Európában is. Max.adminisztratív eszközökkel lehet megállítani. De minek. Nekünk mindegy, hogy a tőkét német, koreai, kínai vagy amcsi befektető hozzá, ha mi magyarok is jól jártunk.
Akkor simán elviszik külföldre a gyereket. Esetleg vasfüggöny is kellene?De, ha egy ország érdekeit egybe nézed, akkor az a kérdés, hogy a társadalom teljes részére melyik van jobb hatással. A válasz meg az, hogy ha az államit felfejlesztik, azt meg úgy tudod megoldani ha a magánokra nem adsz lehetőséget, mert akkor érdeke a befolyásos rétegeknek az államit magas szinten tartatni.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..