Magyarország ipara


Debrecenben építheti következő logisztikai központját a Waberer’s
 
 
A legjobb akkugyár az, amit
  1. nem egy kiszáradó térségbe telepítenek;
  2. nem egy védett vízbázis fölé építik;
  3. nem 20-30 km-es vízvezetéken kell odáig elvinni a vizet;
  4. nem jó minőségű termőföldön építenek, hanem mondjuk egy rozsdaövezetben;
  5. komoly környezetvédelmi jogszabályoknak kell megfelelnie;
  6. a katasztrófavédelem és a kormányhivatal érdemi, bevétellel arányos büntetést szabhat ki szabálysértés esetén
és sorolhatnám.

Lemaradt ezért pótolom:

7. nem veszélyezteti az őshonos kosborfajokat
8. nem Magyarországon épül
 
Amerika álláspontja:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Itt nem kölcsönzött munkaerőt bocsátottak el, akiket az átmenetileg megnövelt kapacitások miatt igényeltek?
A szakszervezet feladata nem a kölcsönmunkaerő képviselete lenne, hanem azok számát limitálni és korlátozni. Így rászorítva a gyárat a kollektív munkavállalói jogokkal rendelkező törzsállomány bővítésére.

Egyébként mi ezt nagyon olcsón megúsztuk. A Continental a megnövekedett energiaköltségek miatt komplett német gyárat zárt be.



Brutális leépítést tervez a Continental
Az autóipari üzletág problémáira reagálva óriási létszámleépítéseket tervez az autóipari beszállító. Csak Németországban több ezer munkahely szűnik meg.

A vállalat hétfői bejelentése alapján az elbocsátásokkal évi mintegy 400 millió eurót takarít meg.
 
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby and Nber
"Orbán szerint a következő évtizedben a magyar gazdaságban a zöldenergia mellett a logisztikában nyílnak nagy lehetőségek, emellett a következő tíz évben az infokommunikáció, a hadiipar, az élelmiszeripar, a gyógyszeripar és járműipar lesznek még nemzetgazdasági szempontból a legfontosabb, fejlődési lehetőséget teremtő iparágak."

 
Új tulajdonosi háttérrel folytatja működését az Omnibus Hungária Kft.

Az idén éppen megalakulásának 20. évfordulóját ünneplő Omnibus Hungária Kft. (korábbi nevén EvoBus Hungária Kft.) fennállásának legnagyobb változásán megy keresztül 2023 utolsó hónapjában.

Az eddigi tulajdonosok, a Pappas Holding AG és a Daimler Buses GmbH közös megegyezése alapján 2022. novemberében értékesítették a céget a MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt.-hez tartozó ITK Holding cégcsoportnak. Így a Gazdasági Versenyhivatal jóváhagyását követően 2023.12.01-től az Omnibus Hungária Kft. csapata immár az új tulajdonosi háttérrel folytatja eddigi működését, mint a Daimler Truck AG leányvállalatának, a Daimler Buses GmbH-nak a magyarországi importőre és vezérképviselete.

A cég továbbra is négy márkát képvisel Magyarországon. A Mercedes-Benz és a Setra autóbuszok értékesítése mellett, a saját szervizellátást biztosító OMNIplus szolgálatatásokkal és a használt autóbusz értékesítési üzletágazat, a BusStore kínálatával is ügyfelei rendelkezésére áll.

Az Omnibus Hungária Kft. megvásárlása szervesen illeszkedik abba a néhány éve elkezdett, több lépcsős folyamatba, melynek során a MOL-ITK csoport szoros stratégiai együttműködést épített ki a Daimler Truck AG-val járműforgalmazás, gyártás és szerviztevékenység ellátás területén is. A döntésnek köszönhetően az Omnibus Hungária Kft.-nek lehetősége lesz az új tulajdonos üzletpolitikájához szorosan kapcsolódva még hatékonyabbá tenni a világ egyik legértékesebb autóbuszmárkáit választó ügyfelek magas szintű kiszolgálását.
 
Eljövend a december.
Karácsonyig kérünk szépen legalább 2 bejelentést:
  • Reptér (Tegnap Nagy Márton célzott már rá)
  • BYD

Ki milyen bejelentést szeretne idén vagy jövőre?
Én: Lázár ráfeküdt a vasútra. Remélem Gyesev + Cargo