Na, akkor végünk.A kisebb országok (spanyol, lengyel, stb.) termékei alapvetően kerülendőek. A
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Na, akkor végünk.A kisebb országok (spanyol, lengyel, stb.) termékei alapvetően kerülendőek. A
Ilyen alapon a Román mozdony is szar közben meg alig győzik a megrendeléseket mert az ügyfelek meg vannak vele elégedve. Igaz teher szegmens de ahogy elnézem nemsokára minősítve lesz személynek is. 160+ kategoria.Na, akkor végünk.
Nem azért veszik, mert olyan jó, hanem mert olcsó. Jellemzően csak Romániába vagy a körülötte lévő országokba járnak. Meg a svédeknél, mert tőlük van a licensz,Ilyen alapon a Román mozdony is szar közben meg alig győzik a megrendeléseket mert az ügyfelek meg vannak vele elégedve. Igaz teher szegmens de ahogy elnézem nemsokára minősítve lesz személynek is. 160+ kategoria.
Ezek szerint ez komoly volt.Nem. Ez nagyon röviden a NER jellemzése a nyugati történelem nyelvén.
De nem hiányzik a szopás azokkal a trágyahalmokkal.Ilyen alapon a Román mozdony is szar közben meg alig győzik a megrendeléseket mert az ügyfelek meg vannak vele elégedve. Igaz teher szegmens de ahogy elnézem nemsokára minősítve lesz személynek is. 160+ kategoria.
Számomra mainapig rejtély, hogy a DB Románia miért veszi a SFOFTRONIC mozdonyát amikor már gyakorlatilag a kis magyar cégek is szabadulnak tőle és inkább bérelenek Vetcront vagy TraxxotDe nem hiányzik a szopás azokkal a trágyahalmokkal.
Tehetősebb cégek nem véletlenül kezdik azzal, hogy kidobják a fele elektronikát.
Német DB nem engedi a saját Vectronjait Kürtösnél keletebbre így kénytelenek saját mozdonyt beszerezni.Számomra mainapig rejtély, hogy a DB Románia miért veszi a SFOFTRONIC mozdonyát amikor már gyakorlatilag a kis magyar cégek is szabadulnak tőle és inkább bérelenek Vetcront vagy Traxxot
Szóval a MOL és az állam dobta rá össze a pénztNa, szóval állami pénzből vennék meg a Talgot:
Megszületett az ajánlat: részben állami pénzből vennék meg magyar befektetők a spanyol Talgo vasúti céget
A spanyol felügyeletnek beadott dokumentumok nem várt meglepetéseket is tartalmaztak, úgy tűnik, hogy valóban a magyar állam, Törő Csaba üzletember, a Mol-csoport, illetve rejtve maradt magánbefektetők vannak benne a nagy üzletben.telex.hu
A Magyar Vagon Befektetési Vagyonkezelő Zrt. mögött a Solva II. Magántőkealap áll. A Solva II fő részvényese a magyar állampolgárságú Törő Csaba, de vannak benne mások is, és senkinek sincs 50 százaléknál nagyobb tulajdonhányada.A Ganz-Mavag Holding Kft. pedig a Magyar Vagon Befektetési Vagyonkezelő Zrt 100 százalékos tulajdonában van.
És miért ? Olyan szar a pálya ? A románoknál van olyan pletyka, hogy azért nem küldjük ki az IC+-t hozzájuk, mert olyan szar a pálya nálluk, hogy sokkal sűrűbben kéne vinni krékesztergáraNémet DB nem engedi a saját Vectronjait Kürtösnél keletebbre így kénytelenek saját mozdonyt beszerezni.
Igen.És miért ? Olyan szar a pálya ? A románoknál van olyan pletyka, hogy azért nem küldjük ki az IC+-t hozzájuk, mert olyan szar a pálya nálluk, hogy sokkal sűrűbben kéne vinni krékesztergára
A NER nepotizmusa és korrupciója nem rí ki az elmúlt kétszáz év nyugati korrupciójából és nepotizmusából. Azon belül az angolszász vonalhoz kötődik szervezettség és belterjesség terén. Nem véletlen, a történelmi arisztokrácia alapvetően két európai országban dominálta a köz- és gazdasági életet: Anglia és Magyarország, így a mikszáthi-angolszász-NER stílus itt dominálja a közéletet. Ez a strukturális narratíva, ami a legkevésbé szubjektív. Hogy neked milyen illúzióid vannak a Nyugattal meg Magyarországgal kapcsolatban, na azt nem kell belekeverni ebbe. Magyarország az az ország, ami igazi sikertörténet a visszazárkózásban az eurázsiai megszállás után politikai kultúra terén: mi hozzuk alapból a szervezett korrupció nyugati színvonalát. A térségünkre jellemző, kelet-európai primitívség korrupció terén a magyar baloldalt jellemzi, ők azok, akik az eurázsiai megszállók rendszerében szocializálódva a tőlünk keleti stílus hordozói mai napig.Ezek szerint ez komoly volt.
Akkor maximum a NER jellemzés a Te nyelveden…(ne keverd bele nyugatot, s történelmet).
Ha már bezzegrománia most az az új terv, hogy a cfr mafara heéyett csináltak egy másik céget Carpatica Feroviar néves, és oda mentenek át minden értéket és a mafara-t hagyják megszűnni a sok adósságával amit így nem kell visszafizetni#bezzegromania
Egy nappal az ajánlat tevés előtt...Revancha de Renfe: multa récord a Talgo por el retraso de Avril
Revancha de Renfe: multa récord de 166 millones de eurosa Talgo por el retraso en la entrega de los trenes Avril para Galicia y Asturiaswww.hosteltur.comRenfe bosszú: rekordbírság Talgo-ra Avril késéséért
Renfe 166 000 000 (igen, 166 millió) eurós bírságot sújt a Talgo-ra Avril késéséért, és április 1-jétől további napi 80 000 eurót
Ilyen alapon a Román mozdony is szar közben meg alig győzik a megrendeléseket mert az ügyfelek meg vannak vele elégedve. Igaz teher szegmens de ahogy elnézem nemsokára minősítve lesz személynek is. 160+ kategoria.
Nem az számít hogy hol gyártják le a beépített alkatrészt a kicsi sárga is tud ha megfizetik és kéred Hanem milyen körülmények között építik be gyártják le és ez kurvára nem mindegy!
Normális minőséget ellenőrző és megkövetelő cégnél vagy olyan cegnél ahol a cél az iso papír legyen meg.....a többi később smafu. Pl egy két hazai kézben lévő cég....
Minőségi munkához 3 dolog kell!
Jó beszállítok ezzen keresztül jó alapanyagok
Jó szakemberek
Normális gondolkodni tudó vezetőség
Na lehet gondolkodni hogy ezekből hány hiányos idehaza.
A Csau korszakban a románok arra voltak büszkék, hogy a traktoraikat a japánok vették! Később kiderült, hogy olcsóbb volt így, mintha vasércet vettek volna a japók....Nem azért veszik, mert olyan jó, hanem mert olcsó. Jellemzően csak Romániába vagy a körülötte lévő országokba járnak. Meg a svédeknél, mert tőlük van a licensz,
Itt az idő, hogy beindítsuk újra...vagy valami innovációval előrukkoljunk a témában....pl. kukorica szár, szalma...stb. És itt jön be az amit a magyar topikban pedzegettünk, mezőgazdasági alapok nélkül nincs ipar sem...
Ne felejtsd el a szent co2-t. Azért jött ez is Kínából, mert hála a zseniális törvényeknek az államnak saját magát kellene büntetnie ha nekiállna magának gyártatni...
Javasolnám a menő, újrahasznosított cellulózból való gyártást. Egy-két archívumot fel kellene túrni valami lejárt szabadalom után..."A papírgyártáshoz használt cellulóz elég tiszta a lőporgyártáshoz?"
Igen Balatonfűzfőn a NIKE mellett volt papírgyár is. Még ma is működik.
Üdvözöljük a Fűzfői Papír Kft. termékeinek világában!
papirmanufaktura.com
a fák 15-35 % cellulózt tartalmaznak a gyapot szárazayag tartalmának 90%+ a celulóztartalma.A Csau korszakban a románok arra voltak büszkék, hogy a traktoraikat a japánok vették! Később kiderült, hogy olcsóbb volt így, mintha vasércet vettek volna a japók....
Javasolnám a menő, újrahasznosított cellulózból való gyártást. Egy-két archívumot fel kellene túrni valami lejárt szabadalom után...