Magyarország ipara

Azóta mégis a Siemens fogja szállítani esélyesen a vezérlést szóval szépen tökön lőttük magunkat vele...

Ha ez így van, az azt jelzi, hogy a német költségvetési katasztrófa legyőzte a politikai debilizmust ami N.o-ban elurakodott. ÍMindenk felett kell a bevétel a Német gazdaságnak, lesz ebből még Siemens mozdony is, így Taigo árnyékában.
 
És ebben az esetben még a forgalomról is mi gondoskodnánk meg az adósság visszafizetéséről? És mikorra térülne meg az az 1000 milliárd? (Csendesen megjegyzem, hogy még mindig mi dobjuk össze a WCpapírra valót az osztályon.)
És az miért baj?
A kisebbik gyerek most elsős gimis, a nyáron lecsiszolták és glettelték ismerkedésként a gyerekek a saját termüket és a folyosót előtte, az anyukák meg kifestették. Vettek új függönyt is. A gimi amúgy az első 30-ban tanyázik, az elsősök nagyrésze angol vagy német nyelvvizsgával érkezett.
Az előző iskolájában alsóban és felsőben is minden szülő megvette a gyereknek a széket amin ül. Valamint megcsináltuk a folyosói ruhásszekrényeket, festettünk, és adtunk pénzt az iskolai alapítványnak a teremajtók cseréjére. Amúgy jó kis iskola, a kölök itt szerezte az angol középfokút, az igazgató a "régimódi" (szerintem meg normális) elvek szerint neveli a gyereket (nincsen mobilozás, visszabeszélés,festett haj stb.), szervezi a külföldi utakat is, de pénz az nincsen, azt hiszem most adják át az egyháznak.
 
Ha ez így van, az azt jelzi, hogy a német költségvetési katasztrófa legyőzte a politikai debilizmust ami N.o-ban elurakodott. ÍMindenk felett kell a bevétel a Német gazdaságnak, lesz ebből még Siemens mozdony is, így Taigo árnyékában.
Lehet, hogy Vetcron lesz, ha nem jön össze a talgos sztoricsak nem 2018-as árban, hanem covid+ inflációs árban annyit szarakodtak vele...

"Egy évvel ezelőtt nagy sikerként, történelmi előrelépésként adta hírül a kormánypárti Magyar Nemzet, hogy lezárult a 115 új villamos mozdony beszerzésére kiírt közbeszerzési eljárás, és – a magyar állami bevásárlásoknál szinte példa nélküli módon – az előzetesen becsült értéknél olcsóbb ajánlattal a Siemens Mobility Kft. és a Siemens Mobility Austria GmbH konzorciuma lesz a befutó a Vectron típussal"

 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby
De vegulis az szamit igazan hogy melyik vonat a szebb es mivel nyilvan a Siemens, igy Siemens lesz. :p :D

Amit meg megsporolnak abbol fejleszthetnek mas iparagakat.
 
  • Vicces
Reactions: Törölt tag
Lehet, hogy Vetcron lesz, ha nem jön össze a talgos sztoricsak nem 2018-as árban, hanem covid+ inflációs árban annyit szarakodtak vele...

"Egy évvel ezelőtt nagy sikerként, történelmi előrelépésként adta hírül a kormánypárti Magyar Nemzet, hogy lezárult a 115 új villamos mozdony beszerzésére kiírt közbeszerzési eljárás, és – a magyar állami bevásárlásoknál szinte példa nélküli módon – az előzetesen becsült értéknél olcsóbb ajánlattal a Siemens Mobility Kft. és a Siemens Mobility Austria GmbH konzorciuma lesz a befutó a Vectron típussal"

mi ezt már elengedtük, ha jól emlékszem le is járt a dátum amíg le lehetett hívni ezeket a mozdonyokat. A Siemens elég áron alul adta volna őket, ezért jól kibasztunk velük, hogy nem vesszük meg, ha jól emlékszem 3,5 millió euró lett volna egy mozdony. A 115 mozdonyért egy 140-50 milliárd, és kiváltott volna 150+ öreg V43-at, kisebb fogyasztással.
Helyette most bérelünk 15 Siemens mozdonyt, mert már a nemzetközi vonalakon nem tudtak külföldre mit küldeni. Kormányozni tudunk.
 
mi ezt már elengedtük, ha jól emlékszem le is járt a dátum amíg le lehetett hívni ezeket a mozdonyokat. A Siemens elég áron alul adta volna őket, ezért jól kibasztunk velük, hogy nem vesszük meg, ha jól emlékszem 3,5 millió euró lett volna egy mozdony. A 115 mozdonyért egy 140-50 milliárd, és kiváltott volna 150+ öreg V43-at, kisebb fogyasztással.
Helyette most bérelünk 15 Siemens mozdonyt, mert már a nemzetközi vonalakon nem tudtak külföldre mit küldeni. Kormányozni tudunk.
Igen ezt mondom én is... Ráadásul 45-dbra már volt is hitelfelvételi engedély szóval már csak le kellet volna hívni

boi-1.jpg
 
És az miért baj?
A kisebbik gyerek most elsős gimis, a nyáron lecsiszolták és glettelték ismerkedésként a gyerekek a saját termüket és a folyosót előtte, az anyukák meg kifestették. Vettek új függönyt is. A gimi amúgy az első 30-ban tanyázik, az elsősök nagyrésze angol vagy német nyelvvizsgával érkezett.
Az előző iskolájában alsóban és felsőben is minden szülő megvette a gyereknek a széket amin ül. Valamint megcsináltuk a folyosói ruhásszekrényeket, festettünk, és adtunk pénzt az iskolai alapítványnak a teremajtók cseréjére. Amúgy jó kis iskola, a kölök itt szerezte az angol középfokút, az igazgató a "régimódi" (szerintem meg normális) elvek szerint neveli a gyereket (nincsen mobilozás, visszabeszélés,festett haj stb.), szervezi a külföldi utakat is, de pénz az nincsen, azt hiszem most adják át az egyháznak.
Mert nálam ez egy kórház. És valahogy a tisztelt hozzátartozók nem nagyon akarnak jönni festeni, beteget tologatni meg szart pucolni vagy új berendezéseket, műszereket venni.
 
Lehet, hogy Vetcron lesz, ha nem jön össze a talgos sztoricsak nem 2018-as árban, hanem covid+ inflációs árban annyit szarakodtak vele...

"Egy évvel ezelőtt nagy sikerként, történelmi előrelépésként adta hírül a kormánypárti Magyar Nemzet, hogy lezárult a 115 új villamos mozdony beszerzésére kiírt közbeszerzési eljárás, és – a magyar állami bevásárlásoknál szinte példa nélküli módon – az előzetesen becsült értéknél olcsóbb ajánlattal a Siemens Mobility Kft. és a Siemens Mobility Austria GmbH konzorciuma lesz a befutó a Vectron típussal"

Épp ezért irtam korábban hogy bérelni kellett volna még az Akiemtől 40-60 db Taurus mozdonyt mert tavaly is végigszenvedték a nyarat az állandó mozdonyhiányal kapcsolatban. Idén várhatóan még szarabb lesz a költségvetési megszorítások miatt plusz a vármegye bérletek miatt aminek a többletköltségeit is termeljék ki...... mert a kompenzáció amit adnak röhej.
De előre megyünk nem hátra. Az új szlogen ennyiért ez jár!
 
Én nem mernék kínait venni akkor már inkább a lengyeleknél az új Griffin
A helyzet az, hogy németet nem szabad venni, mert egyre katasztrofálisabb a minőség. Siemens különösen! A kínai termékek egyre inkább elsőosztályúak, lényegében kínai az új német. A kisebb országok (spanyol, lengyel, stb.) termékei alapvetően kerülendőek. A Talgo megvételének szándékát se értem, nincs rendes árukészletük és gyakran nagyban függnek az egyre roszabb minőségű német beszállítóktól. A németeknél az igazi némettel van baj. Németország, a német ipar megszűnt létezni, el kell felejteni, mert egyre kevésbé tud minőséget előállítani vagy egyáltalán előállítani. Nincsenek német ipari munkások, ha azt mondod német akkor azt mondod, hogy marokkói, török meg kitudja milyen harmadik világbeli. Kína meg toplistás lesz lassan minden téren, mert Kínában, kínai munkások dolgoznak. Amit nem szakképzett fehér vagy sárga férfiak állítanak elő, az csak hulladék. Namost a fehérek a kelet-európaiakat leszámítva kiestek (Kelet-Európában is az utolsó generáció dolgozik, végünk van nekünk is), Kína meg csúcson van.
 
A helyzet az, hogy németet nem szabad venni, mert egyre katasztrofálisabb a minőség. Siemens különösen! A kínai termékek egyre inkább elsőosztályúak, lényegében kínai az új német. A kisebb országok (spanyol, lengyel, stb.) termékei alapvetően kerülendőek. A Talgo megvételének szándékát se értem, nincs rendes árukészletük és gyakran nagyban függnek az egyre roszabb minőségű német beszállítóktól. A németeknél az igazi némettel van baj. Németország, a német ipar megszűnt létezni, el kell felejteni, mert egyre kevésbé tud minőséget előállítani vagy egyáltalán előállítani. Nincsenek német ipari munkások, ha azt mondod német akkor azt mondod, hogy marokkói, török meg kitudja milyen harmadik világbeli. Kína meg toplistás lesz lassan minden téren, mert Kínában, kínai munkások dolgoznak. Amit nem szakképzett fehér vagy sárga férfiak állítanak elő, az csak hulladék. Namost a fehérek a kelet-európaiakat leszámítva kiestek (Kelet-Európában is az utolsó generáció dolgozik, végünk van nekünk is), Kína meg csúcson van.
Konkrétan a Bison mozdony tele van német fődarabokkal csak összeintegrálták...
 
  • Hűha
Reactions: Nemerson
Konkrétan a Bison mozdony tele van német fődarabokkal csak összeintegrálták...
Akkor valószínűleg ez lesz a problémája. Mert a csak a cégnév alapján német fődarabok tele vannak indiai és egyéb alkatrészekkel vagy ilyen származású alapanyagokból készült alkatrészekkel az egész világból összelegózva és a profitéhes menedzserszemlélet miatt a minőségellenőrzés se német már.

A kínait viszont Kínában gyártják, kínai munkások, kínai alapanyagból, kínai meóval.
 
Na most akkor a Magyar állam vásárol vagy a NER az adónkból? Mert ha a Magyar állam, akkor előbb igazán gondoskodhatna a feladatairól. Mert ez utóbbira nem jut pénz jelenleg. Erre utaltam.
A NER vasarol a magyar adofizetok penzebol,amit kulonben a kozszolgaltatasokra kene forditania, amiért az adot egy rendes orszagban fizetik az allampolgarok az allamnak.
 

A Talgo elemzi a felvásárlási ajánlatot, amikor a tájékoztatót bemutatják a CNMV-nek​

A magyarországi Ganz-Mavag Europe Zrt. Közölte a Nemzeti Értékpapírpiaci Bizottsággal, a CNMV-vel, hogy nyilvános ajánlatot kíván tenni részvényszerzésre, OPA a Talgo számára.
Erre tekintettel a Talgo Igazgatósága szeretné tájékoztatni, hogy megvárja a fent említett vételi ajánlat brosúráját, hogy részletesen elemezze azt, elsősorban négy alapvető és lényeges kérdés alapján:
  1. A foglalkoztatás és az ipari kapacitás megőrzése Spanyolországban
  2. Fenntartja a Talgo székhelyét és menedzsmentjét Spanyolországban.
  3. Fenntartja a Patentes Talgo, az SLU tulajdonjogát a szellemi tulajdonjogok és szabadalmak felett.
  4. Érje el a legjobb megoldást minden részvényes és más érdekcsoport számára.
 
A NER vasarol a magyar adofizetok penzebol,amit kulonben a kozszolgaltatasokra kene forditania, amiért az adot egy rendes orszagban fizetik az allampolgarok az allamnak.
Elmesélek valamit a II. világháború előtti takarékpénztárak működési logikájából, remélem az áthallás egyértelmű lesz. Nagyon hamar világossá vált, hogy a tagok befizetései nem fognak biztos fedezetet nyújtania tagok felé történt vállalásokra.
Ezért a befizetett összegekből Budapesten a kialakuló körutakon társasházakat építettek( a gangos házak) bérbeadás céljaira. Így részben lakhatást biztosítottak a pénztári tagok egy részének, illetve a befolyó bérleti díjakból megtöbbszörözték a tagok álltal befizetett összegeket. Ez ebben a formában biztosította a kifizetések fedezetét, és korrigálta az esetleges értékvesztést.
 
És az miért baj?
A kisebbik gyerek most elsős gimis, a nyáron lecsiszolták és glettelték ismerkedésként a gyerekek a saját termüket és a folyosót előtte, az anyukák meg kifestették. Vettek új függönyt is. A gimi amúgy az első 30-ban tanyázik, az elsősök nagyrésze angol vagy német nyelvvizsgával érkezett.
Az előző iskolájában alsóban és felsőben is minden szülő megvette a gyereknek a széket amin ül. Valamint megcsináltuk a folyosói ruhásszekrényeket, festettünk, és adtunk pénzt az iskolai alapítványnak a teremajtók cseréjére. Amúgy jó kis iskola, a kölök itt szerezte az angol középfokút, az igazgató a "régimódi" (szerintem meg normális) elvek szerint neveli a gyereket (nincsen mobilozás, visszabeszélés,festett haj stb.), szervezi a külföldi utakat is, de pénz az nincsen, azt hiszem most adják át az egyháznak.
Mert nálam ez egy kórház. És valahogy a tisztelt hozzátartozók nem nagyon akarnak jönni festeni, beteget tologatni meg szart pucolni vagy új berendezéseket, műszereket venni.

Ezért nem fog semmi változni, mert a balhé helyett megcsináljátok ti azt, amiért adót fizettek...