Mivel az autógyártási iparágban dolgozom, van némi gyári infóm mi is a helyzet. Az elektromos autók eladása a béka segge alá esett, egész Európában. Nő folyamatosan ismét a belső égésű motorral szerelt járművek eladása. Ezzel kapcsolatban, szerencsére, az itt lévő klasszikus autóipari szereplők megrendelés állománya is nő. Egyre több a munkánk, magyarra fordítva. 2035-re tuti nem lesz teljes átállás az új autó eladásoknál tisztán elektromos gépkocsikra. Nem veszi meg a kutya se őket, nyugaton se. Mert méreg drága jószág, kezdetleges még a technológia, ami biztosan változni fog majd, valamint nincs továbbra sem rendesen kiépítve a töltési lehetőség. Aki a kedvezményekkel tudott élni, akinek a töltés megoldható akár házon belül is, mert csak városi használatra elektromos autózik, az már megvette. A többi nem és a közeljövőben nem is tervezi az elektromos autót. Ebből a szempontból, az akkumulátorgyártó nagy hatalmi ambíció meghirdetése, elég szerencsétlen dolog, szerintem. Talán a piaci szereplőknek több eszük van, és lefújnak majd ilyen jellegű tervezett beruházásokat, mert jelenleg többnek nincs értelme. Elképzelhető, hogy a meglévő akkumulátorgyártó kapacitások sem lesznek rendesen lekötve, ha ez a piaci trend folytatódik.