Az európai autóipart nem Kína nyirja ki, hanem az Unió saját idióta szabályai. A szabályokat Brüsszelnek meg a tengeren túlról diktálják, ahonnan anno a CO2 kibocsátási hisztivel a hadjáratot indítottak.
A legjobb új Uniós direktíva a kínai elektromos autókra kivetett vám. Ki tiltakozik ellene a legjobban? A Merci meg a VW! Miért, hisz látszólag nekik segít? Mert amit a kínai elektromos autókon üt Brüsszel, azt cserében tízszeresen veri majd le Peking a kínai német autógyárakon.
Miért nagy csapás ez a német autógyáraknqk? Mert a profitjuk döntő része onnan származik. Abból biztositják Németországban Hans emelt bérét.
Mi lesz a következmény?
Felmondták a megállapodást, kiakadt a szakszervezet.
villanyautosok.hu
Ki okozza a bajt? Kína? Akivel kölcsönösen gyümölcsöző és nyereséges volt a viszony?
Vagy az Unió, akitől csak annyit kérne az autóipar, hogy most már kussoljon és szándekosan tovább ne rontsa a helyzetet,
De rontja, mert az Uniós vezetők tengerentúli gazdáinak így jó...