Annyi a különbség mi a prémiumabb szegmesbe gyártunk mínusz Suzuki. Azaz elvileg mindig válságállóbb volt. Most ez lehet nem így lesz. De kíváncsi vagyok a BMW új gyára mit villant,Ez tök igaz ránk is!
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Annyi a különbség mi a prémiumabb szegmesbe gyártunk mínusz Suzuki. Azaz elvileg mindig válságállóbb volt. Most ez lehet nem így lesz. De kíváncsi vagyok a BMW új gyára mit villant,Ez tök igaz ránk is!
A magyarban ott van a MOL is, ott van az epitoipar, vegyipar plusz azert boven van agrar-elelmiszerexport is.Nem sokkal kevesebb nálunk se ha jól tudom, főleg ha elkezd termelni a bmw,byd és a catl....
Meg a szlovakok egy miniallam, minimális a belső piacuk, azért az is fontos különbség.Annyi a különbség mi a prémiumabb szegmesbe gyártunk mínusz Suzuki. Azaz elvileg mindig válságállóbb volt. Most ez lehet nem így lesz. De kíváncsi vagyok a BMW új gyára mit villant,
Ha igy haladunk abbol is ki akarnak majd hatralniAnnyi a különbség mi a prémiumabb szegmesbe gyártunk mínusz Suzuki. Azaz elvileg mindig válságállóbb volt. Most ez lehet nem így lesz. De kíváncsi vagyok a BMW új gyára mit villant,
Ki, hova??Ha igy haladunk abbol is ki akarnak majd hatralni
A bmw az uzketbol vagy csak kesobb kezd vele a projektbe amikor mar az autopiac ujra stabilKi, hova??
Tekintve, hogy a legújabb-legmodernebb gyára lesz, és a németeknél qrva drága lett a gyártás, ez szinte kizárt.A bmw az uzketbol vagy csak kesobb kezd vele a projektbe amikor mar az autopiac ujra stabil
Offolni nem fogjak az tuti de at utemezni lehet fogjak hogy kicsit nyujtsak a koltsegeketTekintve, hogy a legújabb-legmodernebb gyára lesz, és a németeknél qrva drága lett a gyártás, ez szinte kizárt.
A bmw az uzketbol vagy csak kesobb kezd vele a projektbe amikor mar az autopiac ujra stabil
Az épülő debreceni BMW-gyár igazgatója szerint olyan körülmények várják őket Magyarországon, mint sehol máshol, a német lap szerzője pedig megjegyzi, a magyar kormány úgy csábítja el a befektetőket, ahogyan arra Európában senki sem képes.
A legfontosabb német cég vezére úgy dicsérte Magyarországot, ahogyan arról Németországban csak álmodozhatnak - Mandiner
Az épülő debreceni BMW-gyár igazgatója szerint olyan körülmények várják őket Magyarországon, mint sehol máshol, a német lap szerzője pedig megjegyzi, a magyar kormány úgy csábítja el a befektetőket, ahogyan arra Európában senki sem képes.mandiner.hu
Ennek most örűni kéne, hujj de bódog vagyok, hogy millen ló lessz majd a bmw-nek Debrecenbe!?Handelsblatt
www.handelsblatt.com
Csak nehogy bmw tenyleg ugy dontson a hogy az auto ipar stagnalasa miatt a legdragabb es legmodernebb gyarto egyeguk epiteset at utemezzek picit eleg egy ev csuszas es mar megerezzukCsak a rövid táv.
Eleve szinte semmi kiadás. Jóval nagyobb beruházás érkezik mint a magyar állami támogatás. Ami állami támogatás nélkül nem hinném Nem véletlen, hogy a BMW-ért is rengeteg ország versenyzett
A teljeset nem mindig hozza vissza de ebben igazad van.Rovid-közép táv.
Már a beruházást övező adóbevételek visszahozzák a zsét az államnak és még egy kavics sem gördült le a szalagon.
Aztán ha beindul már húzza az ország gazdaságát, a térség meg kilő. Nemcsak a gyár, beszállítók, de a szolgáltatószektor és az önkori, megye adóbevételei az állami bevételek mellett.
Az lehet keves a mendek munkas nalunk deahogy no a kivandorlas ez emelkedni fog itt is potolni kell a kivandolro korombelieket ugye.Ezt a vendégmunkás bullshittet hagyjuk. Eleve a térségben arányaiban nálunk nagyon alacsony a számuk. A cseheknél négyszer, ötször annyi dolgozik mint nálunk, majd 1 millió.
Másrészt az Autóban a legtöbb vendégmunkás a német...a Mercinél is magyarok melóznak és valszeg így lesz a BMW-nél is. Xal ez inkább mindenxarista propi, hogy kerrssük ebben is a rosszat.
Kkv szektor most gyengegelkedik es ezt erezzuk is szoval faszsag amit most mondtal a ketto kez a kezben jar ha egyik le terdel viszi a masikat magaval.Ezek lófasz pénzt sem hoznak. Ezek a multik a legnagyobb adózók.
De, kurvara az a cel…Nem a GDP növekedés a cél.
Az ország No. 2 városában ha kimész az utcára, vagy bemész egy bevásárlóközpontba, nagyon meglepődnél, hogy mennyi nem fehér emberrel találkoznál (az egyre több dzsippolínó felül...). És ők nem kizárólag egyetemisták, mint 5 évvel ezelőtt...Ezt a vendégmunkás bullshittet hagyjuk. Eleve a térségben arányaiban nálunk nagyon alacsony a számuk. A cseheknél négyszer, ötször annyi dolgozik mint nálunk, majd 1 millió.
Másrészt az Autóban a legtöbb vendégmunkás a német...a Mercinél is magyarok melóznak és valszeg így lesz a BMW-nél is. Xal ez inkább mindenxarista propi, hogy kerrssük ebben is a rosszat.
És a szomszédban egy újjáépítendő ország...A Duna Aszfalt megvásárolta az egyik legnagyobb lengyel útépítő céget
Több mint 800 munkavállaló és forintra átszámolva több mint 80 milliárdos éves forgalom jellemzi a Mota-Engil Central Europe-ot, amely mostantól a Duna Groupot erősíti. A tranzakció jelentősége ugyanakkor túlmutat a lengyel piacon, a magyar cégcsoport közép-európai terjeszkedésének egyik...magyarepitok.hu
Ahová magyar tualjdonú céget tutira nem fognak hívni, mert annyira jóban van velük a kormányunk...És a szomszédban egy újjáépítendő ország...
Hát nem tudom akik az utóbbi időkben átjárnak, átjartak Romániába pl üzem fejlesztésre...telepítésre azok kicsit másképp látják...pl az új Nokian gumigyártó üzemet vagy a Dacia üzem fejlesztését vagy egyéb üzemek fejlesztését... látvaDehogy fejlettebbek. A román egy teljesen elavult szerkezetű gazdaság, ráadásul kulfoldre adosodtak el. A szlovak meg gyakorlatilag egy autogyarto uzem, ha beall az autopiac, azonnal beall a szlovak gazdaság is.
Egy probléma van vele a piacon a minőségi követelmények magasabbak mint idehaza "kéz-kezes" alapon és minőség/árversenyben kell részben helytállni.A Duna Aszfalt megvásárolta az egyik legnagyobb lengyel útépítő céget
Több mint 800 munkavállaló és forintra átszámolva több mint 80 milliárdos éves forgalom jellemzi a Mota-Engil Central Europe-ot, amely mostantól a Duna Groupot erősíti. A tranzakció jelentősége ugyanakkor túlmutat a lengyel piacon, a magyar cégcsoport közép-európai terjeszkedésének egyik...magyarepitok.hu
Teams állásinterjún volt (ak) a kollégák...jövő héten mennek megnézni hogy miről is lenne szó élőben. Lehet másképp látják majd a romi gyárat... hátteret.Ezt így pacekba?? Lépj ki a buborékból!!
Szerintem ezzel az a legfőbb probléma hogy elszívja a forrásokat (munkaerő, pénz stb.) a hazai kis/közép vállalatok elől.
A pénz beszél, a kutya ugat...Ahová magyar tualjdonú céget tutira nem fognak hívni, mert annyira jóban van velük a kormányunk...