Elvileg sok buszra lesz szükség a következő években. Eddig is olyan volt egy buszbeszerzési projekt itthon mint egy szappanopera Venezuelából. De bánom is én termeljenek, az elektromos technológia jót tesz talán.
Hát ez azért így teljesen nem igaz. Az hogy nagyobb gdp fizetnek be és megint az autoipartól függünk az igazm, de az hogy a többi iparág ettől negativan szenvedne, attól még gyárhatunk kinai buszokat , mondjuk annyi hogy elszivják az embert , de eddig is Ők képezték maguknak.
http://magyarhirlap.hu/cikk/62343/Jelentosen_emeli_gyartokapacitasat_az_Ikarus
Az eddig kifejlesztett elektromos buszok szinkronmotorral és hatalmas lítium-ion akkumulátorteleppel rendelkeznek, amelyek rendkívül tűzveszélyesek. Ha az akkumulátorok kigyulladnak, poroltóval sem lehet a tüzet eloltani. Ezért mi egy olyan elektromos busz fejlesztésébe kezdtünk bele, amelynek elektromos motorja agymotorokból áll, nincs bennük akkumulátortelep, a töltési rendszere LNG-meghajtású, és ennek megfelelően csak minimális úgynevezett szuperkapacitásokat tartalmaz. Ezzel a megoldással megszűnik a hosszú áramtöltési időből fakadó probléma, hiszen a mi elektromos buszainkban nem kell akkumulátorokat alkalmazni.
Sokan nem szeretik Szélest joggal/ de nem lehet azzal vádolni hogy hülye lenne.
http://www.vg.hu/vallalatok/ipar/balatonfuzfon-megis-lehet-loszergyar-474111
Ha már busz
http://www.origo.hu/gazdasag/20160817-varga-mihaly-debrecen-buszgyartas.html
<blockquote rel="papajoe">
Ugye ti is meglepődtetek?

<blockquote rel="szuvorov">Ha már busz
http://www.origo.hu/gazdasag/20160817-varga-mihaly-debrecen-buszgyartas.html
<blockquote rel="wolfram"><blockquote rel="papajoe">
Ugye ti is meglepődtetek?

Cserkészbecsszóra igazat mondtam (nem is voltam cserkész). 
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..