Magyarország ipara

Túlléptek a Credo-s vezetés korábbi (jó 10 évvel ezelőtti) Gyurcsány-Kóka féle barátkozásán, (gondolom persze az is érdekből történt akkor is, de a fidesznél valami helyi szintű sérelmet okozott). A Credonak el kellett adnia a buszait végre, a fidesznek meg kellett végre egy magyar buszgyár, így a kényszer és a pénz új megállapodást szült.

Azért megnyugtató tudni, hogy a kormányzat számára a magyar érdek ennyire "fontos"....
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba
Hatalmas pofont kapott a buszgyártási stratégia
2017. augusztus 25. - kristoof

Mészáros Csaba cége ez év elején az összeomlás szélére került, de egy tizenötmilliárdos állami üzlet úgy tűnt kihúzza a csávából. Viszont az állami tulajdonban lévő Volánbusz nem kapta meg határidőre a megrendelt 180 új csuklós buszát. Az illetékesek ahelyett, hogy szerződést bontottak volna és kötbért követelnének, inkább gyorsan kreáltak egy új jogszabályt, ami lehetőséget ad a szerződés teljesítésének elnyújtására. Igazán magyarosch történet következik, aminek még koránt sincs vége!

http://omnibusz.blog.hu/2017/08/25/hatalmas_pofont_kapott_a_buszgyartasi_strategia
 
Hatalmas pofont kapott a buszgyártási stratégia
2017. augusztus 25. - kristoof

Mészáros Csaba cége ez év elején az összeomlás szélére került, de egy tizenötmilliárdos állami üzlet úgy tűnt kihúzza a csávából. Viszont az állami tulajdonban lévő Volánbusz nem kapta meg határidőre a megrendelt 180 új csuklós buszát. Az illetékesek ahelyett, hogy szerződést bontottak volna és kötbért követelnének, inkább gyorsan kreáltak egy új jogszabályt, ami lehetőséget ad a szerződés teljesítésének elnyújtására. Igazán magyarosch történet következik, aminek még koránt sincs vége!

http://omnibusz.blog.hu/2017/08/25/hatalmas_pofont_kapott_a_buszgyartasi_strategia

Hogy is mondta Tarlós? "Nincs magyar buszgyártás"

De most komolyan! Leszerződnek 180 buszra, és a határidőre elkészül 5,azaz öt busz váza!

http://iho.hu/hir/szaznyolcvan-busz-helyett-ot-felig-kesz-vaz-170825
 
Magyarországon egyedül a KRAVTEX/Credo nevezhető buszgyárnak. Tőlük akkor sem próbált a BKV/BKK buszt venni, amikor lett volna nekik alacsony padlós 12 méteres ill. csuklós típusuk.

Mivel a Kravtex Gyurcsány és erősen baloldal közeli, nem nagyon hiszem, hogy komolyabb tendert nyernek ennél a kormányzatnál.
 
Hogy is mondta Tarlós? "Nincs magyar buszgyártás"

De most komolyan! Leszerződnek 180 buszra, és a határidőre elkészül 5,azaz öt busz váza!

http://iho.hu/hir/szaznyolcvan-busz-helyett-ot-felig-kesz-vaz-170825
Kollega. Gondolkozz.
Ennyi busz alkatrészeihez, dolgozó felvételhez min. 5 milliárdos banki hitel/garancia stb kell.
Mikor anno meg meg lett kötve a szerződés, már (!) nyílvánvaló volt, hogy nem fog tudni hitelt kapni, így teljesíteni sem...
Vajon ki, kinek a kije itthon.... kormánytól függetlenül...
 
Egy ideig tényleg csak csepegtek a rendelések a Cravtex-hez, de idén konkrétan több százat szállíthat.

De csak mert nincs más, aki szállítson - ahogy olvasom az Evopros "midi" is nagy lebőgés - és a tulajdonos tudta finanszírozni a folyamatos fejlesztést és az udvarra gyártást.
 
What a twist!

WP_20170830_15_59_25_Pro2.jpg


http://m.portfolio.hu/vallalatok/al...lik_a_3000_milliardos_uzleti_alom.260531.html