Magyarország ipara

Mivel ez az Uniós döntés született, át kell állítani az európai autóipart elektromosra. Annyu beruházást kell lenyúlni, amennyit lehet. A piac újraosztása zajlik.

Az európai autóipar meg tiltakozik, hogy nem ez a jó irány, nem az elektromos hajtásé a jövő...
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Az európai autóipar meg tiltakozik, hogy nem ez a jó irány, nem az elektromos hajtásé a jövő...
Ezen már túl vagyunk. Aki okoskodott eltávolították elég drasztikus módszerekkel. A böribe is benézett kis időre egy-két kevésbé szerencsés. De az üzenet átment, már mki magáévá tette az irányt. Max. a határidőkön huzakodnak, ott próbálnak vmi értelmet vinni az átalakításba.

De mivel az európai gyártók nem ilyen gyors váltásra készültek, ezért nincs európai akksigyártás. Meg kell venni. Ázsia itt beelőzött. Jelentős euromilliárdokat fog pumpálni az európai autoipar hibás vagy korrupciógyanus politikai döntések miatt Ázsiába.

Mi itt próbáljuk kiszakítani a magunk kis szeletét.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Ezen már túl vagyunk. Aki okoskodott eltávolították elég drasztikus módszerekkel. A böribe is benézett kis időre egy-két kevésbé szerencsés. De az üzenet átment, már mki magáévá tette az irányt. Max. a határidőkön huzakodnak, ott próbálnak vmi értelmet vinni az átalakításba.

De mivel az európai gyártók nem ilyen gyors váltásra készültek, ezért nincs európai akksigyártás. Meg kell venni. Ázsia itt beelőzött. Jelentős euromilliárdokat fog pumpálni az európai autoipar hibás vagy korrupciógyanus politikai döntések miatt Ázsiába.

Mi itt próbáljuk kiszakítani a magunk kis szeletét.

Előző év végén az európai nagy gyártók közül többen is a hidrogén üzemanyag-cellás hajtásláncot emlegették, mint a jó irány.
Persze az a technológia is gyerekcipőben jár még.
 
Előző év végén az európai nagy gyártók közül többen is a hidrogén üzemanyag-cellás hajtásláncot emlegették, mint a jó irány.
Persze az a technológia is gyerekcipőben jár még.
Nem tudom, Kósának van-e még önálló gondolata, de ha nincs, akkor beálltunk az E-autókra fogadók táborába, központilag:

4. Reménytelen a hidrogénmeghajtás a közlekedésben​

A műsornak még mindig csak a 11. percében járunk, amikor Kósa technológiai kérdésekbe bonyolódik bele. „Fel van találva a világ legesleghatékonyabb, alternatív üzemanyaggal menő erőforrása? Igen, úgy hívják, hogy üzemanyagcella vagy hidrogéncella. Az összes űrtechnológiában ezt használják, ahol ez értelmes. Csak nem tudjuk gyártani. Mármint tudjuk gyártani, csak aranyáron. Ezzel nem lehet kiállni a közlekedésbe, mert ez reménytelen.” Ne is menjünk bele abba, hogy mennyire erős érv egy innovációs téma kapcsán, hogy „ez reménytelen”! A hidrogénmeghajtású közlekedés reménytelenségét mi sem cáfolja jobban, minthogy a japán Toyota már több mint 10 ezer darabot adott el a világ első hidrogéncellás autójából, a Miraiból, idén pedig elkezdik a modell tömeggyártását: a cég előrejelzése szerint 2021-ben már Magyarországon is kapható lesz.

 
Előző év végén az európai nagy gyártók közül többen is a hidrogén üzemanyag-cellás hajtásláncot emlegették, mint a jó irány.
Persze az a technológia is gyerekcipőben jár még.
Mindig felröppenek alternatív ötletek, de ha a nagy egészet nézed a kutya ugat, a karaván halad. Én sem örültem ennek a döntésnek, de elfogadtam. Amit nem tudsz megváltoztatni, ahhoz alkalmazkodj.

Most ez az irány. Az elektromos autozás a jövő. Legalább a városi legszennyezettség csökken. A Föld CO2 kibocsátása és a teljes környezeti terhelés nem fog csökkeni, hála a szuperkörnyezetbarát akkumlátoroknak és a villamosenergiatermelésnek. Ebből is latszik, hogy a technológiaváltást megidealógizáló környezetvédelmi propaganda, csak jól hangzó marketingszöveg, nincs mögötte tartalom. De erre most senki sem kíváncsi, haladjunk!
 
Előző év végén az európai nagy gyártók közül többen is a hidrogén üzemanyag-cellás hajtásláncot emlegették, mint a jó irány.
Persze az a technológia is gyerekcipőben jár még.

Az még elbaszottabb dolog, ugyanannyi áramból 60%-kal kisebb hatótáv a tisztán villanyhoz képest.
 
  • Tetszik
Reactions: kamm
Mindig felröppenek alternatív ötletek, de ha a nagy egészet nézed a kutya ugat, a karaván halad. Én sem örültem ennek a döntésnek, de elfogadtam. Amit nem tudsz megváltoztatni, ahhoz alkalmazkodj.

Most ez az irány. Az elektromos autozás a jövő. Legalább a városi legszennyezettség csökken. A Föld CO2 kibocsátása és a teljes környezeti terhelés nem fog csökkeni, hála a szuperkörnyezetbarát akkumlátoroknak és a villamosenergiatermelésnek. Ebből is latszik, hogy a technológiaváltást megidealógizáló környezetvédelmi propaganda, csak jól hangzó marketingszöveg, nincs mögötte tartalom. De erre most senki sem kíváncsi, haladjunk!
Ez az egész dodzsemautózásos őrület csak addig fog tartani, amíg;
1. be nem üt a közelgő kis-jégkorszak,
2. telibe nem kapja az egész holofedélzetet egy gigászi napvihar
..
Aztán utána lehet visszamenni évet ismételni a műhely hátsó traktusába...
 
Még egy akku gyár?!?

Az SK Innovation céggel Magyarország történetének legnagyobb- 2,3 milliárd dollár- zöldmezős beruházását fogják véghez vinni Iváncsán. Az elektromos akkumulátor gyárral 2.500 új munkahelyet teremtenek.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Még egy akku gyár?!?

Az SK Innovation céggel Magyarország történetének legnagyobb- 2,3 milliárd dollár- zöldmezős beruházását fogják véghez vinni Iváncsán. Az elektromos akkumulátor gyárral 2.500 új munkahelyet teremtenek.
Igen!
Alig egy héttel azután, hogy tüzet fog! és leég a kizárólag magyar tulajdonú Jász-Plasztik Kft. 9 ezer négyzetméteres üzemegysége!
..
"Pócs János, a térség országgyűlési képviselője csütörtökön közösségi oldalán videóban tette közzé, hogy a káreset után a kormány minden lehetséges támogatást megad annak érdekében, hogy a Jász Plasztik üzemegysége biztosítsa a megélhetést a dolgozóknak."
..
Vagy ennyire gyenge a magyar elhárítás, vagy ennyire magas szinten vannak hazaárulók!
EZ ELKÉPESZTŐ!

:hadonaszos:
 
1986. május 26. - Leég a "Mikroelektronika" Újpesten! :mad:
 
Igen!
Alig egy héttel azután, hogy tüzet fog! és leég a kizárólag magyar tulajdonú Jász-Plasztik Kft. 9 ezer négyzetméteres üzemegysége!
..
"Pócs János, a térség országgyűlési képviselője csütörtökön közösségi oldalán videóban tette közzé, hogy a káreset után a kormány minden lehetséges támogatást megad annak érdekében, hogy a Jász Plasztik üzemegysége biztosítsa a megélhetést a dolgozóknak."
..
Vagy ennyire gyenge a magyar elhárítás, vagy ennyire magas szinten vannak hazaárulók!
EZ ELKÉPESZTŐ!
Nem ugyanazon a pályán játszanak. A koreaiak elektromos autók akksijait fogják gyártani 2.500 emberrel, itt ahogy utánaolvastam 45 ember dolgozott és hagyományos akksikat gyártottak.

De szép konteo! ;)
 
Nem ugyanazon a pályán játszanak. A koreaiak elektromos autók akksijait fogják gyártani 2.500 emberrel, itt ahogy utánaolvastam 45 ember dolgozott és hagyományos akksikat gyártottak.

De szép konteo! ;)
OK! :D
És a munka nélkül maradt munkások?
A toborzás gyorsan fog menni...:rolleyes:
Tudom, hogy nagy konteósnak gondoltok, de van ilyen véletlen? o_O
 
Igen!
Alig egy héttel azután, hogy tüzet fog! és leég a kizárólag magyar tulajdonú Jász-Plasztik Kft. 9 ezer négyzetméteres üzemegysége!
..
"Pócs János, a térség országgyűlési képviselője csütörtökön közösségi oldalán videóban tette közzé, hogy a káreset után a kormány minden lehetséges támogatást megad annak érdekében, hogy a Jász Plasztik üzemegysége biztosítsa a megélhetést a dolgozóknak."
..
Vagy ennyire gyenge a magyar elhárítás, vagy ennyire magas szinten vannak hazaárulók!
EZ ELKÉPESZTŐ!

:hadonaszos:

SK komáromi gyára is gyulladt már ki, 47 tűzoltó autó vonult ki, teljes hírzárlat hivatalosan csak kisebb tűz volt, semmi mérgező nem került a levegőbe...
 
Nem tudom, Kósának van-e még önálló gondolata, de ha nincs, akkor beálltunk az E-autókra fogadók táborába, központilag:

4. Reménytelen a hidrogénmeghajtás a közlekedésben​

A műsornak még mindig csak a 11. percében járunk, amikor Kósa technológiai kérdésekbe bonyolódik bele. „Fel van találva a világ legesleghatékonyabb, alternatív üzemanyaggal menő erőforrása? Igen, úgy hívják, hogy üzemanyagcella vagy hidrogéncella. Az összes űrtechnológiában ezt használják, ahol ez értelmes. Csak nem tudjuk gyártani. Mármint tudjuk gyártani, csak aranyáron. Ezzel nem lehet kiállni a közlekedésbe, mert ez reménytelen.” Ne is menjünk bele abba, hogy mennyire erős érv egy innovációs téma kapcsán, hogy „ez reménytelen”! A hidrogénmeghajtású közlekedés reménytelenségét mi sem cáfolja jobban, minthogy a japán Toyota már több mint 10 ezer darabot adott el a világ első hidrogéncellás autójából, a Miraiból, idén pedig elkezdik a modell tömeggyártását: a cég előrejelzése szerint 2021-ben már Magyarországon is kapható lesz.

Az SK-akkugyára és a többi is telitalálat. Így vagy úgy. Ugyanis ha annyira befutna a hidrogén verzió mint ahogy sokan gondolják,abba is kell nem hagyományos akkupakk. Az egy kérdés hogy nem annyi,de KELL! Ráadásul horror áron lehet ki építeni nekik a tankolási lehetőséget. Szóval,ott is vannak infrastruktúrális,és gazdaságossági kihívások. Szóval ami itt felépült és még épülni fog,gyártó kapacitás,az teljesen releváns keresletre épül a jövőre nézve,minden szempontból.
 
  • Tetszik
Reactions: aquarell
 
És ott, ahol létesül, lesz elég munkaerő a környéken? (Székesfehérvár-BP-Dunaújváros)