Indiában tenap lezuhant egy Mi-17-V5. A személyzet túlélte a balesetet.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Indiában tenap lezuhant egy Mi-17-V5. A személyzet túlélte a balesetet.
A Mi-8/17 leváltására fejlesztett Mi-171A2 első szériában gyártott gépének demonstrációs repülése Ulan-Udében.
Anélkül nincs orosz helikopter.Kis ventilátor a helyén, azért....
Hm, eredetileg 3 fős a személyzet?
A 171E meg extrém hőmérsékletekre van tervezve, -58 C-tól +50 C-ig. Furcsa hogy ugyan az megy a két szélsőségen, hiszen eltérően kell reagálni a környezetre.
Valószínűleg erősebb hajtóművek és hajtáslánc, hűtő-fűtő rendszer. Nem olyan hihetetlen.Hm, eredetileg 3 fős a személyzet?
A 171E meg extrém hőmérsékletekre van tervezve, -58 C-tól +50 C-ig. Furcsa hogy ugyan az megy a két szélsőségen, hiszen eltérően kell reagálni a környezetre.
Nem is lenne hülyeséghttp://flightplanet.com/helicopter-for-sale/mil/mi-8__9671.php
Itt van 7 darab egymás mellett. Elvileg fel is vannak újítva, 8 év a sárkányban, reduktorban, 4000 óra a hajtóművekben. Darabja 1,3 mrd ft. Vigyük mind a hetet!