Valószínű nem építettek olyan gépet, ahol ez a megoldás kimondottan szükséges.
A szárnyvégi elhelyezésnek sokszor gátad szab a vibráció, ezért a világon mindenki kerüli.
Ennek ellent mond az F-16-os vagy F-18-as, ahol ezt külön megoldották.
Előnyei továbbá a flattersúly szerepkör és a szárnyvégi indukált örvények csökkentése.
Hátránya a nagy szárnyvégi tömeg, ami a szárny hajlító igénybevételét erősíti.
A Szu-27-esen is a szárny végére, de jóformán a belépőél elé helyezik a rakétát, vagyis annak súlyponti részét, hogy flattersúlyként funkcionáljon, de még így is gond a vibráció, ami miatt az itt elhelyezett rakéták fejrésze nehezebben fog rá a célra.
Anno a MiG-29OVT szárnyvégére is rápróbálták a megoldást, de végül elhagyták.
A szárnyvégi elhelyezésnek sokszor gátad szab a vibráció, ezért a világon mindenki kerüli.
Ennek ellent mond az F-16-os vagy F-18-as, ahol ezt külön megoldották.
Előnyei továbbá a flattersúly szerepkör és a szárnyvégi indukált örvények csökkentése.
Hátránya a nagy szárnyvégi tömeg, ami a szárny hajlító igénybevételét erősíti.
A Szu-27-esen is a szárny végére, de jóformán a belépőél elé helyezik a rakétát, vagyis annak súlyponti részét, hogy flattersúlyként funkcionáljon, de még így is gond a vibráció, ami miatt az itt elhelyezett rakéták fejrésze nehezebben fog rá a célra.
Anno a MiG-29OVT szárnyvégére is rápróbálták a megoldást, de végül elhagyták.