Ezt úgy kb mindenki csinálja. Teherszállító nyitott rámpája után, vagy épp "hivatalból" a tankergép után.
Amúgy az eleve nem túl gyors Spartan után nyitott futóval laffogva elég instabil lesz a gép. Felsőszárnyas, légcsavaros gép mögött elég komoly örvénysorok vannak. Nem beszélve a légcsavarok mögötti légáram perdületéről. A nyitott rámpa hatását már meg se említem. És ez a 29-es nem egy FbW gép, itt ha korrigálni kell, azt a pilóta teszi majd meg, nem lesz más, aki (ami) kivasalja a gép repülését. A pilóta meg úgy kormányoz, ahogy tud. Ha beoszcillál, hát beoszcillál, hátrébb engedi, majd lehet megint közelíteni.
Amúgy az eleve nem túl gyors Spartan után nyitott futóval laffogva elég instabil lesz a gép. Felsőszárnyas, légcsavaros gép mögött elég komoly örvénysorok vannak. Nem beszélve a légcsavarok mögötti légáram perdületéről. A nyitott rámpa hatását már meg se említem. És ez a 29-es nem egy FbW gép, itt ha korrigálni kell, azt a pilóta teszi majd meg, nem lesz más, aki (ami) kivasalja a gép repülését. A pilóta meg úgy kormányoz, ahogy tud. Ha beoszcillál, hát beoszcillál, hátrébb engedi, majd lehet megint közelíteni.