Nyilván így néztem a videót én is, és el is mondta hogy ahogy Ő fogalmaz, a 3. gen gépekhez képest a Mig-29 egy más dimenzió, volt olyan rész ahol leírta hogy Tornado/F-4 ellen olyan volt lőhelyzetbe kerülni mint kb. egy rutin csatlakozás a saját kötelékedhez. Azért én arra is emlékszem, hogy hasonlította F-16/18/15 el is, és azokra mondta hogy már komoly ellenfelek voltak, de ÍGY nézd amikor dícséri az egekbe a Miget, hogy ilyenek ellen is repült, nem keveset, ez volt kb. a dolguk fő állásban, és a világ legjobb légierejei a legjobb tesztpilótáikat küldték ellenük.
Irak előtt az amik is rengeteget tanultak tőlük, ezt konkrétan így elmondta, többször is.
Az ember repült EF-el is, és mikor megkérdezték a legvégén, hogy mindent egybe véve mi nőtt a legjobban a szívéhez, elmondta hogy az F-4 azért mert az volt az első gépe, amit repült és megcsókolta a fekete orrkúpot, meg a Mig-29 azért ahogy repült. A többivel persze egyet értek, a Flare-re mondta hogy nagyon okos volt hogy felfelé dobálta a csalit, a SZU csali ellen nem igen volt védett az ami sidewinder, és állítólag vica - versa. Az elektronikára meg azt mondta, hogy korrekt volt, csak a szituációs figyelem szintjén valóban ahogy írod, ember-gép viszony/ergonómia elmaradt a nyugati normáktól, de főleg a más ideológia miatt volt ez, valóban a földi rávezetés dominált még.
Összeségében akkor nekem más a kicsengése még ennek a videónak is, mint neked.
Na ilyenekből vannak aztán a félreértések közöttunk többek közt...