MiG-29KR és KUBR gépek kiképzési repülései. Szerintem jól néznek ki, bár az együléseseknél én még most se tudtam elfogadni a kétülésesek kaibintetejét. Ez legyen az én bajom.
Hanem érdekes, hogy azóta, hogy a Kuznyecov elhúzódó feljítása miatt jóideje szárazföldi üzemre lettek kényszerítve a gépek és a leszállást fékernyőkkel rövidítik, nekem feltűnt, hogy a típusváltozat sajátosssága, a LERX belépőéléről lenyíló Fowler-lapok itt nem működnek.
Itt kiengedve:
www.airplane-pictures.net
Itt behúzva:
www.airplane-pictures.net
A másik érdekesség, hogy a gépekhez szinte hozzánőtt a 2100 literes törzs alatti tartály.
Hanem érdekes, hogy azóta, hogy a Kuznyecov elhúzódó feljítása miatt jóideje szárazföldi üzemre lettek kényszerítve a gépek és a leszállást fékernyőkkel rövidítik, nekem feltűnt, hogy a típusváltozat sajátosssága, a LERX belépőéléről lenyíló Fowler-lapok itt nem működnek.
Itt kiengedve:

Russia - Navy Mikoyan-Gurevich MiG-29KUB photo by Alexander Lebedev
Airplane-Pictures.net - the best aviation photos online
Itt behúzva:

Russia - Navy Mikoyan-Gurevich MiG-29KUB photo by Alexander Lebedev
Airplane-Pictures.net - the best aviation photos online
A másik érdekesség, hogy a gépekhez szinte hozzánőtt a 2100 literes törzs alatti tartály.