MiG-29KR és KUBR gépek kiképzési repülései. Szerintem jól néznek ki, bár az együléseseknél én még most se tudtam elfogadni a kétülésesek kaibintetejét. Ez legyen az én bajom.
Hanem érdekes, hogy azóta, hogy a Kuznyecov elhúzódó feljítása miatt jóideje szárazföldi üzemre lettek kényszerítve a gépek és a leszállást fékernyőkkel rövidítik, nekem feltűnt, hogy a típusváltozat sajátosssága, a LERX belépőéléről lenyíló Fowler-lapok itt nem működnek.
Itt kiengedve:
www.airplane-pictures.net
Itt behúzva:
www.airplane-pictures.net
A másik érdekesség, hogy a gépekhez szinte hozzánőtt a 2100 literes törzs alatti tartály.
Hanem érdekes, hogy azóta, hogy a Kuznyecov elhúzódó feljítása miatt jóideje szárazföldi üzemre lettek kényszerítve a gépek és a leszállást fékernyőkkel rövidítik, nekem feltűnt, hogy a típusváltozat sajátosssága, a LERX belépőéléről lenyíló Fowler-lapok itt nem működnek.
Itt kiengedve:
![www.airplane-pictures.net](https://cdn.airplane-pictures.net/images/uploaded-images/2018/7/30/1091601.jpg)
Russia - Navy Mikoyan-Gurevich MiG-29KUB photo by Alexander Lebedev
Airplane-Pictures.net - the best aviation photos online
Itt behúzva:
![www.airplane-pictures.net](https://cdn.airplane-pictures.net/images/uploaded-images/2018/7/29/1091165.jpg)
Russia - Navy Mikoyan-Gurevich MiG-29KUB photo by Alexander Lebedev
Airplane-Pictures.net - the best aviation photos online
A másik érdekesség, hogy a gépekhez szinte hozzánőtt a 2100 literes törzs alatti tartály.