Előbb lezuhan egy, a most meg kiég egy a földön? Hát nem tudom, lehet hogy ebből nyomozás lesz, aztán lesz valaki, aki némi ráhatás után bevallja, hogy ukrán kém...
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Sok ukrán kém tevékenykedik Oroszországban.Ma is elkaptak egyet Tulában.Előbb lezuhan egy, a most meg kiég egy a földön? Hát nem tudom, lehet hogy ebből nyomozás lesz, aztán lesz valaki, aki némi ráhatás után bevallja, hogy ukrán kém...
Mi van a 29-es bal szárnyának bekötése alatt? Pár napja Szliácson melóztunk és a karbantartó hangárban mindegyik gép oldala ott volt megbontva. Közelebbről megnézve az orosz vasakat rohadtul ráfér a szlovákokra az F-16-os
Mi van a 29-es bal szárnyának bekötése alatt? Pár napja Szliácson melóztunk és a karbantartó hangárban mindegyik gép oldala ott volt megbontva. Közelebbről megnézve az orosz vasakat rohadtul ráfér a szlovákokra az F-16-os
MIG-29 rajzok és ábrák
Link: https://www.the-blueprints.com/blue...n-gurevich-mig/mikoyan-gurevich-mig-29-11.png
Link: https://www.the-blueprints.com/blue...n-gurevich-mig/mikoyan-gurevich-mig-29-12.png
Link: http://the-blueprints.com/blueprint...n-gurevich-mig/mikoyan-gurevich-mig-29-10.png
Link: http://www.airwar.ru/image/idop/fighter/mig29/mig29-2.gif
Link: http://2.bp.blogspot.com/-RtxFcnRbRY4/Tv2r2mCtt9I/AAAAAAAAAuM/LIwhey2jX6Q/s1600/Mig-29SMT.jpg
Link: https://sites.google.com/site/bloga.../MiG-29-UB-Fighter-Aircraft-System-Layout.jpg
Link:
Vlad Jakimenko hadnagy , aki a gépet repülte. 2019-ben végzett a repülési főiskolán.
Ez a gép tegnap gyulladt ki javítási(karbantartási) munkálatok közben Privolzsszkijban.Közben, a pár napja lezuhant után egy újabb SzMT is kigyulladt:
Kérdés: nem volt ezen a típuson a katasztrófa miatt reptilalom? Vagy ez egy repülésen kívüli, karbantartás közbeni földi tűz lenne?
Köszi a rajzokat. Ha hallgattam volna, bölcs maradtam volna: "mainwheel door" .... Gondolom ha értenék hozzá, én is ott kezdeném a szerelést hogy kinyitom a "motorháztetőt"Talán ez segít meghatározni:
Közben, a pár napja lezuhant után egy újabb SzMT is kigyulladt:
Kérdés: nem volt ezen a típuson a katasztrófa miatt reptilalom? Vagy ez egy repülésen kívüli, karbantartás közbeni földi tűz lenne?
Ez a gép tegnap gyulladt ki javítási(karbantartási) munkálatok közben Privolzsszkijban.
Köszi a pontosítást.
Sajnos ez is csak tovább rontja a statisztikát.
2021.08.18. 22:56
Félórája jött ki a hír:
Lezuhant egy MiG-29 SzMT vadászgép gyakorló repülés közben az Asztrahányi-régióban Asuluknál. A pilóta életét vesztette.
Vlad Jakimenko hadnagy , aki a gépet repülte. 2019-ben végzett a repülési főiskolán.
Lehet, hogy ennél nem?Érdekes dolgot figyeltem meg. A MiG-35-ösön, ha fentvan a függesztmény, akkor a húzott bothelyzetű manővereknél a vízszintes vezérsík szinte semleges, mi több, szemre mintha nyomott helyzetben lenne.
Ez csak elsőre mond ellent a fizikának, merthogy az FbW kormányvezérélés és a statikailag instabil kialakítás párosának lényege, hogy az instabilitás miatt a manővert az irányfelületnek elég csak megkezdenie egy impulzusszerű, amúgy is kis mértékű kitérítássel, onnantól kezdve pedig az instabil gépet jóformán csak végig kell terelgetni az adott manőveren. Ezért a felületek teljes kitérítési tartománya lényegében megmaradnak bőséges manővertartaléknak, miközben folyamatos instabilitást kitértési impulzusokkal tartják kordában.
Ha úgyadódik a súlyponti helyzet, akkor akár még az enyhén nyomott pozíció is lehet a nulla, ami igen széles pozitív kitérési tartalékot ad a gépnek és a pilótának egyaránt.
Viszont összevetve ugyanezen típus függesztmény nélküli repüléseivel, már azt látom, hogy szemmel láthatóan a pozitív tartományban vana vezérsík, mintha csak egy klasszikus, aerodinamikailag stabil, hagyományos vezérlésű MiG-29-est látnánk:
Pedig a függesztménytől nem szokott instabillá válni egyetlen típus sem, hiszen a pilonok síkja általában a kereszttengely közelében van.
Valszeg Boleslaw Gladych lengyel pilóta a 2. Világháborúban. Ki tetszik nagyítani a képet ott a neve a gép oldalán.ki az a feka?