Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nekünk van 4 (5 ?) db eladó....Argentína érdeklődik. Gondolom pénz az nincs, de kellene valami. De ez Amerika.
Ezek mind 2 üléses sárkányúak lesznek, mint a K ?
Sz-300V vásárlásnak semmi értelme, még az oroszoknál is mostohán kezelt evolúciós leágazás. Kevés van belőle, nem úgy tűnik, hogy foglalkoznának vele és olyan eszevesztettül drága, hogy arra szavak nincsenek. Ráadásul, ha csak náluk lesz régebbi Sz-300V, akkor még a terméktámogatás is gázos lehet. Sz-300PMU-1-nek is fényévekkel több értelme van.Egy újabb információ a szerb légierő MiG-29-es beszerzésével kapcsolatban, hogy az oroszoktól beszerzett hat gép mellé újabb nyolcat "kapnak" Fehéroroszországtól, hasonló feltételekkel, vagyis a gépeket ingyen kapják, csak a remontot kell kifizetni. A csomag részét képezi még két divizió Buk föld-levegő légvédelmi rakétarendszer is. Tárgyalásokat kezdtek S-300V vagy S-300PG vásárlásáról is.
Ezek mind 2 üléses sárkányúak lesznek, mint a K ?
A sárkány kétüléses kétüléses fülketetővel. Az egy ülésesnél meg póttartály van a másik ülés helyén. A képeken a kész gép melletti 2-ő is 2 ülésesnek látszik. Ebből gondoltam, hogy olyan mint a tengerészeti, hogy mindegyik hosszú fülketetősnek készül.Olvass vissza pár hozzászólást. Miből gondolod, hogy ezek, vagy a K csak kétüléses? Én tudom, de kíváncsi vagyok a válaszodra.
A sárkány kétüléses kétüléses fülketetővel. Az egy ülésesnél meg póttartály van a másik ülés helyén. A képeken a kész gép melletti 2-ő is 2 ülésesnek látszik. Ebből gondoltam, hogy olyan mint a tengerészeti, hogy mindegyik hosszú fülketetősnek készül.
Az 1.44esről nem tudunk semmit. Az viszont világos, hogy nem volt 5. generációs. Aligha volt lopakodó.És? Majd 27 év után bemutatnak egy makett pilótafülkét benne egy óriás Hud-al aminek már benne se kéne lenni hasonlóan az f-35-höz.
Akkor még talán nem is éltél.
Akkor születtem
A'la magyar helik.A pánszláv testvériséget MiG-29-ügyben el lehet felejteni, ez színtiszta üzlet ami pénzről szól. Magyarán: "Saját célra nincs pénzünk feljavítani ezeket a lejárt üzemidejű gépeket (tehát kuka), de szívesen nektek adjuk ha kifizetitek a nyagyjavítás költségeit (meg persze utána az üzemeltetés alkatrész-szükségleteit is)." Mert kis pénz is több mint a semmi pénz.
NATO szövetségesünk ellen?Nekünk van 4 (5 ?) db eladó....
Boki, egyszer valki főszovjet tervezőőőőőőőőőőőőőőőő azt mondta csak szép gép tud jól repülni. Ez viszont nem szép, és nem is fog repülni szerintem, legjobb esetben valami videójátékban.
A Szuhoj és a MiG egy cégben vannak, ami ugye az OAK(Egyesített Repülőgépgyártó Konzorcium). Ennél a gépnél elmondták,.hogy elsősorban majd az export a cél. Azok az országok, akiknek nincs pénze a sokkal előrébb járó Szuhojokra. A Szuhoj vezérnek nem kell odamennie sehova. Mert a végén még ott marasztalják( annak idején a 2000-es évek elején, Nyikolaj Nyikitint is a Szuhojtól nevezték ki a MiG élére,és Szergej Korotkov is a Szuhojtól érkezett) A másik,hogy a MiG jelenleg oda jutott, hogy totál fölösleges egy ilyen erődemonstráció, mert egyes részterületek kivételével(haditengerészeti légierő) mindenki akinek rendelkezésére áll a megfelelő pénzügyi háttér, az szinte gondolkodás nélkül úgy is a Szuhojt választja majd.A kevésbé tehetős országoknak marad a MiG. Ebből a 35-ösből egy potens 4++gen-es gép lehet,ha tudja azt, amit ígértek vele kapcsolatban. Az Orosz légierőnek szerintem elég belőle egy vagy kettő "dísz" ezred,amit aktívan tolnak a sajtóban,ezzel is támogatva a gép exortsikereit. Például a Sztrizsit fegyverezzék át mindenképp erre a típusra. A Vityazi is megkapta a Szu-30SZM-et.A sok pénzt inkább a PAK-FA-ra költsék, abból vegyenek amennyit csak bírnak.A hajtómű kérdés ami engem eléggé foglalkoztat, ugyanis képtelen vagyok eldönteni az eddigi információk alapján,hogy milyen hajtóműve lesz Az új MiG-35-nek.. Végignéztem a Zvezda TV-na nemzetközi prezentációt.Ott maga Korotkov, a főtervező mondta,hogy RD-33MK, jó sok üzemidővel(több mint 4000 óra,de már nem emlékszem a pontos számra) és azt is kiemelték, hogy tábori körülmények között 58 perc alatt végezhető el a hajtóműcsere,ami világviszonylatban is kiemelkedő.Na de, ha RD-33Mk,akkor az azt jelenti nekem, hogy fix fúvócsöves. Előtte egy nappal megnéztem a Vesztyi videóját a prezentációról, amit Putyin elnök úr részére tartottak. Ott egy szakértő TVC-s hajtóművekről beszélt. A videón látható repülést nézve nekem nem tűnt annak,vagy ha az is volt, akkor nem kapcsolták be. Vártam, hogy úgy gurul a gép, hogy látom a GSF-eket legalább leállításkor, mert abból kiderülne, de nem, csak az orrát mutatták...http://www.aerotech.hu/newsdetail.php?tdate=2017-01-28&ttitle=Beindult_a_reklámhadjárat_-_képsorozat_a_MiG-35-ös_nemzetközi_prezentációjáról
A szuhoj valahol 2008-ban járt itt a szu-35 géppel. És 7 éve szált fel az 5 gen gépük.
Én a szuhoj igazgatójaként odamentem volna egy szu-30sm gépbe ülve egy PAKFA és egy Szu-35 kíséretével és oda szóltam volna hogy : Hééé gyerekek ! ez valami vicc !!?
A t-220 -ról is mondhattak volna valamit! Mi köze a mig-29 fejlesztési programjához? Az egy teljesen más dolog vagy gyárilag lesz rajta
40év/6000 óra a pontos számA Szuhoj és a MiG egy cégben vannak, ami ugye az OAK(Egyesített Repülőgépgyártó Konzorcium). Ennél a gépnél elmondták,.hogy elsősorban majd az export a cél. Azok az országok, akiknek nincs pénze a sokkal előrébb járó Szuhojokra. A Szuhoj vezérnek nem kell odamennie sehova. Mert a végén még ott marasztalják( annak idején a 2000-es évek elején, Nyikolaj Nyikitint is a Szuhojtól nevezték ki a MiG élére,és Szergej Korotkov is a Szuhojtól érkezett) A másik,hogy a MiG jelenleg oda jutott, hogy totál fölösleges egy ilyen erődemonstráció, mert egyes részterületek kivételével(haditengerészeti légierő) mindenki akinek rendelkezésére áll a megfelelő pénzügyi háttér, az szinte gondolkodás nélkül úgy is a Szuhojt választja majd.A kevésbé tehetős országoknak marad a MiG. Ebből a 35-ösből egy potens 4++gen-es gép lehet,ha tudja azt, amit ígértek vele kapcsolatban. Az Orosz légierőnek szerintem elég belőle egy vagy kettő "dísz" ezred,amit aktívan tolnak a sajtóban,ezzel is támogatva a gép exortsikereit. Például a Sztrizsit fegyverezzék át mindenképp erre a típusra. A Vityazi is megkapta a Szu-30SZM-et.A sok pénzt inkább a PAK-FA-ra költsék, abból vegyenek amennyit csak bírnak.A hajtómű kérdés ami engem eléggé foglalkoztat, ugyanis képtelen vagyok eldönteni az eddigi információk alapján,hogy milyen hajtóműve lesz Az új MiG-35-nek.. Végignéztem a Zvezda TV-na nemzetközi prezentációt.Ott maga Korotkov, a főtervező mondta,hogy RD-33MK, jó sok üzemidővel(több mint 4000 óra,de már nem emlékszem a pontos számra) és azt is kiemelték, hogy tábori körülmények között 58 perc alatt végezhető el a hajtóműcsere,ami világviszonylatban is kiemelkedő.Na de, ha RD-33Mk,akkor az azt jelenti nekem, hogy fix fúvócsöves. Előtte egy nappal megnéztem a Vesztyi videóját a prezentációról, amit Putyin elnök úr részére tartottak. Ott egy szakértő TVC-s hajtóművekről beszélt. A videón látható repülést nézve nekem nem tűnt annak,vagy ha az is volt, akkor nem kapcsolták be. Vártam, hogy úgy gurul a gép, hogy látom a GSF-eket legalább leállításkor, mert abból kiderülne, de nem, csak az orrát mutatták...