Utoljára az indiai MMRCA tenderen ajánlották fel a MiG-35-ös akkori inkarnációjához, de az indiai fél érdeklődését nem keltette fel, árdrágító hatása mellett a tender akkori sarokpontjaihoz nem sok köze volt. Hozzáteszem a fél világ lement hídba mikor meglátták, hogy az indiaiak látszólag milyen alaposan és mellébeszélést nem tűrve állították fel a tenderük szempontrendszerét, na ja, nem kevés gépről lévén szó, de azóta már tudjuk, hogy a nagy adag valóban szakmai szempont mellé hasonló mennyiségű időhúzó és árengedmény kisajtoló öteletés is volt, ami végül pont az indiai felet tette komolytalanná, a tender akkor még nem ismert végkimeneteléről nem is beszélve.
Nos szummázva, az egyetlen olyan helyen, ahol értelmes mennyiségű MiG-35-öst lehetett volna eladni, a Klivt fúvócső és az álatala adott előny szóba sem jöhetett.
A Klivt egyébként csak egy eléggé prototípus kivitelben volt jelen a 156-os MiG-29M-en, azért további csiszolásra még bőven lett volna szükség. Mindezt úgy, hogy ez a bizonyos gép a Klivt leges legelső kivitelével még csak nem is repült, hanem a 2001-es beépítést követően még az első repülés előtt módosították a konstrukciót.
A 2005-ös első felszállás idejére azonban a Klivt egy átirata megjelent az MMPP Szaljut AL-31F-én is, azaz a Klimov és Szaljut a körkörösen torzítható profilú 3D vektorálásra képes megoldás mellett tette le a voksát, ami sokkal hatékonyabb, de sokkal komplexebb, mint az NPO Szaturn egészben, de csak két síkbban, ugyanakkor egymással kooperálva, egy közös tengelyhez viszonyítva három tengely mentén dolgozó fúvócsöve. Ez utóbbi terjedt el végül, a Szaljuté csak párszor repült, majd ment a süllyesztőbe.
A Klivt (Klimov Vektor Tjag - Klimov Tolóerő Vektor) legalább érdemben be tudott mutatkozni, de szintén ment az érdekes, de soha nem rendszeresített technikai megoldások tárába.
Azóta, a kétségbeesetten vevőkör után koslató, egykori fényét már rég elhagyó, manufakturális körülmények közt tengődő MiG mindent elkövet, hogy egyetlen, évek óta toldozgatott-foltozgatott portékáját, a MiG-35-öst valahogy értékesítse. Nyilván ebbe belefér a ma már csak néhainak nevezhető Klivt fúvócső, mint opció, de ennek implementálásához először is kell egy új gép és egy új berepülési program... a semmiért. Ugyanis az egyetlen MiG-29 leszármazott, amin a Klivt-et kipróbálták nem egészen az a sárány, mint amit most MiG-35-ként mutogatnak.