MiG-29 / MiG-35 Fulcrum (Mikojan-Gurjevics)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

ghostrider

Well-Known Member
2014. július 18.
9 934
30 038
113
2600270.jpg
 

gioo

Well-Known Member
2015. december 25.
13 788
17 336
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

weasel007

Well-Known Member
2011. július 15.
3 604
7 973
113
Mitől látszik ilyen furi ívűnek a kabintető? Ha körbevágnám, senki nem hinné el, hogy tényleg ilyen, azt hinnék megártott a sok szilvás Unicum :)
 
  • Tetszik
Reactions: Pocok75 and endre

Pocok75

Well-Known Member
2010. április 19.
2 825
2 652
113
A túlnyomás a kabinban biztos kicsit nagyobbra sikerült a kelleténél és felfújta a kabintetőt! Vagy sok volt a bab!! :D :D
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 797
86 015
113
http://www.jetfly.hu/legierok/a-fecskek-koteleke-a-mig-35-osre-valt

Furcsa. Még jóformán gyártásban sincs, de már megkapja a demo csapat. Ez volt anno a Szu-30/35Sz-el is, de azért csak betartották a normális utat.
Ha a MiG-35-öst egyátalán rendszeresítik az orosz légierőben, a Sztrizsi akkor is csak az utolsó lesz a sorban.

Ja, még a MiG-35 prezentáción nyilatkozta Rogozin hogy MiG-35-be ulnek át a fecskék. 2020-ig biztos gyártanak még gépeket. Viszont azt csiripelik a madarak, hogy beolvasztják az RSzK MiG-et a Szuhoj alá 2018-2019 folyamán.Kevés a gyengi , mindenhol optimalizálnak ahol tudnak.
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 857
67 411
113
Várható és logikus lépés. Sokat kritizáltam (én a foteltudós) a felemás módon megvalósult UAC kooperációt, de mára már látom, hogy mind az UAC, mind pedig az UEC elkezdett szépen azzá alakulni, aminek lennie kell. A szovjet hadi és repülőipari hagyatékot nem egyszerű átformálni a jelenkori gazdasági viszonyok szerint.
Az elmúlt tíz év tapasztalata mutatja, hogy mind Oroszországnak, mind pedig a potenciális vevőkörnek a bejáratott Szuhoj termékek és a három hozzájuk tartózó gyár produktumai kellenek. A nagy gépek közül az Aviasztar Il-76-os és An-124-es programja tartható életben, míg a Tupoljevnek nem marad más, mint a három Tupoljev bombázó továbbfejlesztése, karbantartása. A Jakovlev mára lényegében beszorult az Irkut gyárába, de ott viszont - nyugodtan kijelenthetjük - kiválóan teljesít. A Berijev szintén.
A helikoptereknél valamivel jobb a helyzet, mert mind a Mil, mind pedig a Kamov képes kényelmesen egymás mellett élve olyan gépeket gyártani, amelyekre stabilan van igény.
 

borisz

Well-Known Member
2012. május 25.
8 903
12 692
113
Várható és logikus lépés. Sokat kritizáltam (én a foteltudós) a felemás módon megvalósult UAC kooperációt, de mára már látom, hogy mind az UAC, mind pedig az UEC elkezdett szépen azzá alakulni, aminek lennie kell. A szovjet hadi és repülőipari hagyatékot nem egyszerű átformálni a jelenkori gazdasági viszonyok szerint.
Az elmúlt tíz év tapasztalata mutatja, hogy mind Oroszországnak, mind pedig a potenciális vevőkörnek a bejáratott Szuhoj termékek és a három hozzájuk tartózó gyár produktumai kellenek. A nagy gépek közül az Aviasztar Il-76-os és An-124-es programja tartható életben, míg a Tupoljevnek nem marad más, mint a három Tupoljev bombázó továbbfejlesztése, karbantartása. A Jakovlev mára lényegében beszorult az Irkut gyárába, de ott viszont - nyugodtan kijelenthetjük - kiválóan teljesít. A Berijev szintén.
A helikoptereknél valamivel jobb a helyzet, mert mind a Mil, mind pedig a Kamov képes kényelmesen egymás mellett élve olyan gépeket gyártani, amelyekre stabilan van igény.

Mondjuk én stabilan nem értem, hogy miért van három harci helikopter típus párhuzamosan.
 

Python

Well-Known Member
2010. augusztus 8.
26 684
7 996
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed