Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nem kaptak rá állami megrendelést. Pénz nélkul meg semmi nem megy.25 éve csinálják. Ha ezalatt se sikerült, csukják be a bótot.
Látod, bokikám, pl ezért. ha lenne benne AESA radar, rögtön egyel kevesebb kifogás lenne.https://vpk.name/news/177779_protiv...sya_informacionnaya_voina_zayavil_kozhin.html
Az oroszok rájöttek hogy fikázzák a mig-35 gépüket
visszakeresel egy-két oldalt, akkor meg is találod leírva az apró különbségeket.Ezek szerint az M2 a K/KUB szárazföldi változata?
??Lényegében igen.
Ha
visszakeresel egy-két oldalt, akkor meg is találod leírva az apró különbségeket.
Mindig is az volt.Ezek szerint az M2 a K/KUB szárazföldi változata?
Fogd a menetszélre!Mitől látszik ilyen furi ívűnek a kabintető? Ha körbevágnám, senki nem hinné el, hogy tényleg ilyen, azt hinnék megártott a sok szilvás Unicum
http://www.jetfly.hu/legierok/a-fecskek-koteleke-a-mig-35-osre-valt
Furcsa. Még jóformán gyártásban sincs, de már megkapja a demo csapat. Ez volt anno a Szu-30/35Sz-el is, de azért csak betartották a normális utat.
Ha a MiG-35-öst egyátalán rendszeresítik az orosz légierőben, a Sztrizsi akkor is csak az utolsó lesz a sorban.
Várható és logikus lépés. Sokat kritizáltam (én a foteltudós) a felemás módon megvalósult UAC kooperációt, de mára már látom, hogy mind az UAC, mind pedig az UEC elkezdett szépen azzá alakulni, aminek lennie kell. A szovjet hadi és repülőipari hagyatékot nem egyszerű átformálni a jelenkori gazdasági viszonyok szerint.
Az elmúlt tíz év tapasztalata mutatja, hogy mind Oroszországnak, mind pedig a potenciális vevőkörnek a bejáratott Szuhoj termékek és a három hozzájuk tartózó gyár produktumai kellenek. A nagy gépek közül az Aviasztar Il-76-os és An-124-es programja tartható életben, míg a Tupoljevnek nem marad más, mint a három Tupoljev bombázó továbbfejlesztése, karbantartása. A Jakovlev mára lényegében beszorult az Irkut gyárába, de ott viszont - nyugodtan kijelenthetjük - kiválóan teljesít. A Berijev szintén.
A helikoptereknél valamivel jobb a helyzet, mert mind a Mil, mind pedig a Kamov képes kényelmesen egymás mellett élve olyan gépeket gyártani, amelyekre stabilan van igény.