MiG-29 / MiG-35 Fulcrum (Mikojan-Gurjevics)

2600270.jpg
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
A túlnyomás a kabinban biztos kicsit nagyobbra sikerült a kelleténél és felfújta a kabintetőt! Vagy sok volt a bab!! :D :D
 
http://www.jetfly.hu/legierok/a-fecskek-koteleke-a-mig-35-osre-valt

Furcsa. Még jóformán gyártásban sincs, de már megkapja a demo csapat. Ez volt anno a Szu-30/35Sz-el is, de azért csak betartották a normális utat.
Ha a MiG-35-öst egyátalán rendszeresítik az orosz légierőben, a Sztrizsi akkor is csak az utolsó lesz a sorban.

Ja, még a MiG-35 prezentáción nyilatkozta Rogozin hogy MiG-35-be ulnek át a fecskék. 2020-ig biztos gyártanak még gépeket. Viszont azt csiripelik a madarak, hogy beolvasztják az RSzK MiG-et a Szuhoj alá 2018-2019 folyamán.Kevés a gyengi , mindenhol optimalizálnak ahol tudnak.
 
Várható és logikus lépés. Sokat kritizáltam (én a foteltudós) a felemás módon megvalósult UAC kooperációt, de mára már látom, hogy mind az UAC, mind pedig az UEC elkezdett szépen azzá alakulni, aminek lennie kell. A szovjet hadi és repülőipari hagyatékot nem egyszerű átformálni a jelenkori gazdasági viszonyok szerint.
Az elmúlt tíz év tapasztalata mutatja, hogy mind Oroszországnak, mind pedig a potenciális vevőkörnek a bejáratott Szuhoj termékek és a három hozzájuk tartózó gyár produktumai kellenek. A nagy gépek közül az Aviasztar Il-76-os és An-124-es programja tartható életben, míg a Tupoljevnek nem marad más, mint a három Tupoljev bombázó továbbfejlesztése, karbantartása. A Jakovlev mára lényegében beszorult az Irkut gyárába, de ott viszont - nyugodtan kijelenthetjük - kiválóan teljesít. A Berijev szintén.
A helikoptereknél valamivel jobb a helyzet, mert mind a Mil, mind pedig a Kamov képes kényelmesen egymás mellett élve olyan gépeket gyártani, amelyekre stabilan van igény.
 
Várható és logikus lépés. Sokat kritizáltam (én a foteltudós) a felemás módon megvalósult UAC kooperációt, de mára már látom, hogy mind az UAC, mind pedig az UEC elkezdett szépen azzá alakulni, aminek lennie kell. A szovjet hadi és repülőipari hagyatékot nem egyszerű átformálni a jelenkori gazdasági viszonyok szerint.
Az elmúlt tíz év tapasztalata mutatja, hogy mind Oroszországnak, mind pedig a potenciális vevőkörnek a bejáratott Szuhoj termékek és a három hozzájuk tartózó gyár produktumai kellenek. A nagy gépek közül az Aviasztar Il-76-os és An-124-es programja tartható életben, míg a Tupoljevnek nem marad más, mint a három Tupoljev bombázó továbbfejlesztése, karbantartása. A Jakovlev mára lényegében beszorult az Irkut gyárába, de ott viszont - nyugodtan kijelenthetjük - kiválóan teljesít. A Berijev szintén.
A helikoptereknél valamivel jobb a helyzet, mert mind a Mil, mind pedig a Kamov képes kényelmesen egymás mellett élve olyan gépeket gyártani, amelyekre stabilan van igény.

Mondjuk én stabilan nem értem, hogy miért van három harci helikopter típus párhuzamosan.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed