M
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A mostani belga 16-os szólódemó is igen jól hozza a "régi szép időket". Talán nem is annyira a tolóerő/tömeg oldaláról, pedig számszakilag talán még abban is jobbak a belgák 40 éves gépei, mióta F100PW220-asokkal repülnek, hanem sokkal inkább a gépre nem is annyira jellemző kis sebességű bátor manővereivel.Valamelyik korai F-16 demóról láttam videót.
Na az is úgy repült kb. mint a felpiszkált MiG.
A 4. gen gepek hajnalaig es a hh vegeig kb 90 es evek kozepeig ment a power porn. Az F-22 igazi erejet demon alig kepes megmutatni...A mostani belga 16-os szólódemó is igen jól hozza a "régi szép időket". Talán nem is annyira a tolóerő/tömeg oldaláról, pedig számszakilag talán még abban is jobbak a belgák 40 éves gépei, mióta F100PW220-asokkal repülnek, hanem sokkal inkább a gépre nem is annyira jellemző kis sebességű bátor manővereivel.
Élőben, Zeltwegben láttam, úgy még hatásosabb volt. Hozzá képest a görög Zeus Team F-16C block 52-ese csak dübörgött és száguldozott. Pedig az is manőverezett, csak messze nem ilyen könnyedén és összetetten.
Ilyen elhúzott orrú manőverezéseket talán az 1979-es Le Bourget-i szalonon mutatott be a GD fő tesztpilótája, a néhai Neil Anderson, amikor az akkor még vadonat új F-16B-t promózta. Ami történetesen a belga légierőnek szánt első kétüléses példány volt:
(A videó végén van, de direkt nem tekertem oda, mert tele van a felvétel olyan nyalánkságokkal, mint az M53-as hajtóművel szerelt Mirage F-1E, a Mirage 4000, vagy az F-15D prototípusa, ahol a gyári demópilótájának szemmel láthatóan nem volt hiánya se tolóerőből, se szárnyfelületből)
.
Hehe, Én Moszkában láttam 777-es oldalszámmal egy SzMT-t. Iszonyat ronda volt Az indiai átépítés meg ennek változatnak a mintájára készült..
.
Borzasztóan csúnya szegény gép a nagy púpjával és az oldalára rákókányolt utántöltő csonkkal.
Mint amikor 20 év múlva találkozol a valaha nagyon csinos ex.barátnőddel, aki közben felszedett vagy 25 kilót, ráncok, stb.....
Nekem másféle gondolatok jutnak eszembe a gépet nézve..
.
Borzasztóan csúnya szegény gép a nagy púpjával és az oldalára rákókányolt utántöltő csonkkal.
Mint amikor 20 év múlva találkozol a valaha nagyon csinos ex.barátnőddel, aki közben felszedett vagy 25 kilót, ráncok, stb.....
Ez már betetted egyszer kb. ugyanezzel a szöveggel.Kevesebb, mint egy évvel Csau kivégzése és a forradalom után, kevesebb, mint fél évvel a Zsil-völgyi bányászok terrorja után (csak, hogy tudjuk időben hova helyezni a látottakat), Romániában nagyszabású légibemutatót tartottak:
Öregszem. De ezek szerint konzekvens vagyokEz már betetted egyszer kb. ugyanezzel a szöveggel.
Sziasztok!Ezzel párhuzamosan 2020 nyara és 2021. márciusa között, (proto és előszéria példányokon kívül) hat széria gépet vett át az Orosz Légierő is, MiG-35Sz és MiG-35UB néven. A következő képeken ezek láthatóak a 2021-es állami teszteken.
Hogy a 2022-es háborús események hogyan hatnak majd a gyártósorra - meglátjuk...
Nem.Sziasztok!
A 35Sz és UB az Indiaiknak felajánlott "kezdetleges" AESA lokátort kapta?
Hello!Sziasztok!
A 35Sz és UB az Indiaiknak felajánlott "kezdetleges" AESA lokátort kapta? A pitotcső miatt én hagyományos doppler-impulzust feltételezem, mint a Egyiptomi, Algériai
Köszi az infot. Én is erre következttem.Hello!
2009 és 2021 között, közel 130 darab széria MiG-29K/KUB/M/M2 és MiG-35Sz/UB vadászgépet adtak át, melyek közül elvileg egyik sem az új AESA radarral van felszerelve. Ezt a témát az orosz légierő szállított MiG-35-ösökkel kapcsolatban kerülték a nyilatkozatokban.
Az eddig gyártásba került széria MiG-ek a Zhuk-M/ME radart kapták meg:
Csak protó repült Zhuk-AE AESA radarral: