MiG-29 / MiG-35 Fulcrum (Mikojan-Gurjevics)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

notaricon

Well-Known Member
2016. január 7.
3 710
12 729
113
Ebből a szögből egész tűrhető lenne:

mig29_506.jpg
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 113
82 847
113
Jejszk, július
193474.jpg


A Kuznyón mindossze 4 Mig-29K/KUB gép lesz a Szíriai portyán.
 
T

torsen

Guest
A hajtóműveknél csupán darabonként ~500 kp plusz tolóerőt tudtak hozzáadni, az RD-33K máskülönben azonos volt, a mi alap RD-33-asainkkal, talán csak az azóta is meglévő plusz állítható terelőlapátsor volt az újdonság. Az ezen alapuló RD-33MK már nem füstöl és az eredeti 33-ashoz képest egy tonnával többet tol.

Lehet-e arról kicsit többet tudni, hogy hogyan szüntették meg a füstölést? Illetve további kérdéseim is lennének:
- mennyi az üzemanyag nyomása, amivel befecskendezik az égéstérbe?
-mennyi a belső áramban (égéstérben) a légviszony?

Esetleg van-e összehasonlításképpen ezekről valamilyen adat pl. a Gripenek RM-12-énél vagy bármelyik nyugati hajtóműnél?
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 113
82 847
113
torsen
Itt találsz adatokat(bár kevesebbet mint az eredeti orosz verzióban)

http://klimov.ru/en/
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
48 589
79 778
113
torsen

A füstölés a nem tökéletes égés eredménye így legegyszerűbben az égéstér alakjának megváltoztatásával lehet orvosolni annál is inkább mert az RD-33-nál olvasmányaim szerint ez volt a probléma.
 
T

torsen

Guest
torsen

A füstölés a nem tökéletes égés eredménye

Azt tudom, illetve azt is, hogy elsősorban a levegő-üzemanyag keveredés javításával, a porlasztás minőségének fokozásával és a légviszony növelésével lehet elsősorban javítani.


így legegyszerűbben az égéstér alakjának megváltoztatásával lehet orvosolni annál is inkább mert az RD-33-nál olvasmányaim szerint ez volt a probléma.

Ezek szerint a keveredés javítása használt.
Ezért kérdeztem rá a befecskendezési nyomásra is és a légviszonyra is.
 

misinator

Well-Known Member
2011. október 5.
4 457
11 485
113
<blockquote rel="misinator"><blockquote rel="molnibalage"><blockquote rel="dudi">Galcom

Köszönöm!
Igazából annak apropóján kérdeztem,hogy ennek a 9.13 változatnak mennyi esélye lett volna megjelenésekor az F-15/16/18 ellen.De ebben nem lettem okosabb.Ugye a 9.12 eléggé leszerepelt bár ez nagyban köszönhető volt a német légierő azon tevékenységének,hogy minden létező infót átadtak az amiknak.

A MiG-29-esek seggét az USAF nem ezek okból rúgta szét az SV és az AF alatt. Egyszerűen annyi volt az SV alatt, hogy iraki volt a személyzet és AWACS support volt és számbeli egyenlőség volt a légi harcokban a 29-es légiharcok esetén.

Az AF alatt meg az orosz gyárású Szu-27-et is szétcincálták volna szerb pilótákkal. Tökimidegy. Ha AIM-120-szal repkedő F-15C AWACS támogatással nem rengelkező R-27R-rel repkedő gépek aminek nincs AWACS támogatása, akkor a végeredmény lényegében csak ez lehet.</blockquote>

Gondolom Molni ez abban az abszurd esetben is igaz lenne fordítva, ha a MiGeknek, Szuhojoknak lenne A-50 támogatás, meg egyáltalán komplex háttér, s az F-15/16/18 lenne pl. szaudi stb. kézben.

</blockquote>
Ha feltesszük, hogy az R-77 működik és E-3 szint AWACS-szel megy neki AWACS nélküli F-15C-nek AIM-7M ellen, akkor ehhez közeli eredményt kaphatnánk.</blockquote>

Köszönöm válaszod.
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
39 711
76 735
113
http://timesofindia.indiatimes.com/india/MiG-29K-planes-face-operation-deficiencies-CAG/articleshow/53400187.cms