A hajtóműveknél csupán darabonként ~500 kp plusz tolóerőt tudtak hozzáadni, az RD-33K máskülönben azonos volt, a mi alap RD-33-asainkkal, talán csak az azóta is meglévő plusz állítható terelőlapátsor volt az újdonság. Az ezen alapuló RD-33MK már nem füstöl és az eredeti 33-ashoz képest egy tonnával többet tol.
torsen
Itt találsz adatokat(bár kevesebbet mint az eredeti orosz verzióban)
http://klimov.ru/en/
torsen
A füstölés a nem tökéletes égés eredménye
így legegyszerűbben az égéstér alakjának megváltoztatásával lehet orvosolni annál is inkább mert az RD-33-nál olvasmányaim szerint ez volt a probléma.
<blockquote rel="misinator"><blockquote rel="molnibalage"><blockquote rel="dudi">Galcom
Köszönöm!
Igazából annak apropóján kérdeztem,hogy ennek a 9.13 változatnak mennyi esélye lett volna megjelenésekor az F-15/16/18 ellen.De ebben nem lettem okosabb.Ugye a 9.12 eléggé leszerepelt bár ez nagyban köszönhető volt a német légierő azon tevékenységének,hogy minden létező infót átadtak az amiknak.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..