MiG-29 / MiG-35 Fulcrum (Mikojan-Gurjevics)

Ebből a szögből egész tűrhető lenne:

mig29_506.jpg
 
A hajtóműveknél csupán darabonként ~500 kp plusz tolóerőt tudtak hozzáadni, az RD-33K máskülönben azonos volt, a mi alap RD-33-asainkkal, talán csak az azóta is meglévő plusz állítható terelőlapátsor volt az újdonság. Az ezen alapuló RD-33MK már nem füstöl és az eredeti 33-ashoz képest egy tonnával többet tol.

Lehet-e arról kicsit többet tudni, hogy hogyan szüntették meg a füstölést? Illetve további kérdéseim is lennének:
- mennyi az üzemanyag nyomása, amivel befecskendezik az égéstérbe?
-mennyi a belső áramban (égéstérben) a légviszony?

Esetleg van-e összehasonlításképpen ezekről valamilyen adat pl. a Gripenek RM-12-énél vagy bármelyik nyugati hajtóműnél?
 
torsen
Itt találsz adatokat(bár kevesebbet mint az eredeti orosz verzióban)

http://klimov.ru/en/
 
torsen

A füstölés a nem tökéletes égés eredménye így legegyszerűbben az égéstér alakjának megváltoztatásával lehet orvosolni annál is inkább mert az RD-33-nál olvasmányaim szerint ez volt a probléma.
 
torsen

A füstölés a nem tökéletes égés eredménye

Azt tudom, illetve azt is, hogy elsősorban a levegő-üzemanyag keveredés javításával, a porlasztás minőségének fokozásával és a légviszony növelésével lehet elsősorban javítani.


így legegyszerűbben az égéstér alakjának megváltoztatásával lehet orvosolni annál is inkább mert az RD-33-nál olvasmányaim szerint ez volt a probléma.

Ezek szerint a keveredés javítása használt.
Ezért kérdeztem rá a befecskendezési nyomásra is és a légviszonyra is.
 
<blockquote rel="misinator"><blockquote rel="molnibalage"><blockquote rel="dudi">Galcom

Köszönöm!
Igazából annak apropóján kérdeztem,hogy ennek a 9.13 változatnak mennyi esélye lett volna megjelenésekor az F-15/16/18 ellen.De ebben nem lettem okosabb.Ugye a 9.12 eléggé leszerepelt bár ez nagyban köszönhető volt a német légierő azon tevékenységének,hogy minden létező infót átadtak az amiknak.

A MiG-29-esek seggét az USAF nem ezek okból rúgta szét az SV és az AF alatt. Egyszerűen annyi volt az SV alatt, hogy iraki volt a személyzet és AWACS support volt és számbeli egyenlőség volt a légi harcokban a 29-es légiharcok esetén.

Az AF alatt meg az orosz gyárású Szu-27-et is szétcincálták volna szerb pilótákkal. Tökimidegy. Ha AIM-120-szal repkedő F-15C AWACS támogatással nem rengelkező R-27R-rel repkedő gépek aminek nincs AWACS támogatása, akkor a végeredmény lényegében csak ez lehet.</blockquote>

Gondolom Molni ez abban az abszurd esetben is igaz lenne fordítva, ha a MiGeknek, Szuhojoknak lenne A-50 támogatás, meg egyáltalán komplex háttér, s az F-15/16/18 lenne pl. szaudi stb. kézben.

</blockquote>
Ha feltesszük, hogy az R-77 működik és E-3 szint AWACS-szel megy neki AWACS nélküli F-15C-nek AIM-7M ellen, akkor ehhez közeli eredményt kaphatnánk.</blockquote>

Köszönöm válaszod.
 
http://timesofindia.indiatimes.com/india/MiG-29K-planes-face-operation-deficiencies-CAG/articleshow/53400187.cms