Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Tökös fickó.Így repul Rumen Georgijev Radev bolgár elnok:
Erős a gyanúm,hogy a kép az átadás körül készült mert a napi használat valamiért nagyon igénybe veszi a gép festését emiatt úgx néznek ki az egyébként elég fiatal gépek mintha 1000 évesek lennének.Megtetszett a kép...
Lehet, hogy nincs licenszük, de a 29-es flotta repül. Itt most csak pusztán jogászkodásról van szó. Az élet bizonyította, hogy a lengyelek képesek megoldani a feladatot, nem kell mindenhez Iván...Bulgáriában vádat emeltek egy volt miniszter ellen, mert a Mig-29-eseik javítását a lengyelekre bízta, amihez nem volt se licensze, se dokumentációja, se alkatrésze a lengyel félnek és így veszélybe kerűlt a légvédelmük.
http://www.origo.hu/nagyvilag/20161...gepek-lengyelorszagi-karbantartasa-miatt.html
Lehet, hogy nincs licenszük, de a 29-es flotta repül. Itt most csak pusztán jogászkodásról van szó. Az élet bizonyította, hogy a lengyelek képesek megoldani a feladatot, nem kell mindenhez Iván...
Nem tudom megítélni, hogy iparilag meg emberileg milyen a karbantartópotenciáljuk, de két ország fegyverüzletébe harmadik ország nem szokott belematatni, mert aki kifejlesztette, legyártotta és eladta a gépeket, mégiscsak az a legokosabb a témában. Pl új autóknál a márkszervíz, lehet ha tudnak vele valamit kezdeni az egyik garázsban egy laptoppal ha valami baja van, de semmi garancia, hogy úgy végzik a dolgukat ahogy azt ténylegesen kellene.Lehet, hogy nincs licenszük, de a 29-es flotta repül. Itt most csak pusztán jogászkodásról van szó. Az élet bizonyította, hogy a lengyelek képesek megoldani a feladatot, nem kell mindenhez Iván...
Egy f*aszt. Csak a gyártói garancia. Ettől még lehet venni hozzá alkatrészt. Ez kb. akkora hülyeség, mintha te a saját számítógépedet szétszereled. A garancia ugrik, de attól a számítógép üzlet ad el neked alaplapot...Egy f*szt. A 29-es flottájuk most még repül, amíg marad pótalkatrészük, illetve, az ukránoktól meg innen-onnan tudnak szerezni, Egyébként néhány hónapja írtak ki RD-33-as hajtóművekre közbeszerzést, ami azért vicces, mert oroszokon kívül senki sem nyerhet, ugyanis nem lehet a harci gépek gázturbináit adni-venni a gyártó engedélye nélkül.
A nagyjavítással és Misi által leírtak miatt a gépek hosszú idegi a földön voltak, az összes légibemutatót is lemondták, majd a tiltás feloldották. A bolgároknak, és senki másnak sem igazán ajánlott olyan országgal szerződni orosz repülőgépek nagyjavítására, karbantartására, amelyek nem bírnak a gyártó engedélyével. Oda a szupport és az alkatrészutánpótlás.
Van olyan, aki saját hatáskörben túllépi a gyártói dolgokat. Itthon is üzemidő lejárt helikkel repkedtek az egyik árvíz idején...Nem tudom megítélni, hogy iparilag meg emberileg milyen a karbantartópotenciáljuk, de két ország fegyverüzletébe harmadik ország nem szokott belematatni, mert aki kifejlesztette, legyártotta és eladta a gépeket, mégiscsak az a legokosabb a témában. Pl új autóknál a márkszervíz, lehet ha tudnak vele valamit kezdeni az egyik garázsban egy laptoppal ha valami baja van, de semmi garancia, hogy úgy végzik a dolgukat ahogy azt ténylegesen kellene.
Azért nem ugyanaz (épp?) lejárt üzemidejű szállítógépekkel vészhelyzetben kicsit repűlni (gondolom nem úgy építik, hogy az üzemóra elfogytával egyből darabokra szakadjon), meg egy ország vadászbombázóinak nagyszervízét átvállalni a gyártó ország beleegyezése nélkül.Van olyan, aki saját hatáskörben túllépi a gyártói dolgokat. Itthon is üzemidő lejárt helikkel repkedtek az egyik árvíz idején...
Izrael folyamatosan ezt csinálja...Azért nem ugyanaz (épp?) lejárt üzemidejű szállítógépekkel vészhelyzetben kicsit repűlni (gondolom nem úgy építik, hogy az üzemóra elfogytával egyből darabokra szakadjon), meg egy ország vadászbombázóinak nagyszervízét átvállalni a gyártó ország beleegyezése nélkül.
Hajtóművetet nem tudom, de az összes exszovjet típus korszerűsítését vállalják a 21-estől a 29-esig...Konkrétabban? Engedély nélkül, a gyártó ország ellenzése ellenére nagyfelújít gépeket és hajtóműveket?
Hajtóművetet nem tudom, de az összes exszovjet típus korszerűsítését vállalják a 21-estől a 29-esig...
A hajtómáveket a bolgárok megvehetik az oroszoktól, ha eladják nekik. Ha nem, akkor nagyjavítani sem lehet a gépeket sehol... Ha nem kerülhet orosz hajtómá bolgár 29-esbe, akkor az orosz amúgy sem vállalhatja el az embergó miatt.
Mik az érvényben levő korlátok?