Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Lehet, hogy UL, de közkeletű. Több cikkben is olvastam. Amikor az első rajzok megjelentek, a gép sebességéről és repülési magasságáról erősen túlzó találgatások forogtak. A pasi meg méregetett, tologatta a logarlécét, és - mint később bebizonyosodott - pontosan megadta azt, hogy mire tervezték. Konkrétan emléxem hogy a sebesség behatárolására a hajtómúvek kúpjábak a szögét használta. A cikk talán a Top Gunban jelent meg, vagy az Élet és Tudományban."Mint ezt egy szovjet mérnök az első pontos rajz után kiszámolta."
Legalább olyanok írnák az ULeket akiknek fogalmuk van az áramlástanról. De láthatóan nem.
Amikor az első rajzok megjelentek, a gép sebességéről és repülési magasságáról erősen túlzó találgatások forogtak. A pasi meg méregetett, tologatta a logarlécét, és - mint később bebizonyosodott - pontosan megadta azt, hogy mire tervezték. Konkrétan emléxem hogy a sebesség behatárolására a hajtómúvek kúpjábak a szögét használta. A cikk talán a Top Gunban jelent meg, vagy az Élet és Tudományban.
Bár teljesen más okból, de végül is az U-2 is szűk sebesség tartományban működött, ahogy ezt Molni Te is említetted.
Mindig van aki jobban tudja, én mit olvastam.
Ki? Miért?Miért veszed készpénznek azt,hogy soha nem fogták el őket?
Mármint azt akarod mondani, hogy csak szűk tartományban repült jól...? Mert ez sem igaz. Képes volt felmászni oda, ahova M2.0-es gépek sem. Ellenben nézzed meg, hogy felszállás után milyen varióval emelkedett és nézd meg a gép tolóerejét is. Upsz...
Általában nem a tényekre, hanem a benyomásaimra emlékszem. Ezért is tudnak vitában rutinjukkal legyőzni a...a racionális beállítottságúak.Mindig van aki jobban tudja, én mit olvastam.
Pontosan tudod, hogy a tervezett bevetési magasságon az átesési sebesség, s akár a szárnyak leszakadásához /majd úgyis kijavítasz/ is vezető túl nagy sebesség között alig volt eltérés, s én erre gondoltam.
Hozod a formád molni: Presztízskérdés számodra, hogy úgy állítsd be más hozzászólását, hogy nincs igaza, téved , pontatlan.
Ha nem fejti ki precízen, a téma teljességében a hozzászólását /merthogy a fórumozás nem az a műfaj, ha még nem vetted volna észre/, vagy netán EGY dologban is téved, azt rögtön kiemeled, felnyagyítod. Letámadod, földbe döngölöd, s ezzel megsemmisíted a fórumtársat.
Pedig TUDOD, hogy mire gondolt, utalt.
Csak nem akarod érteni, hogy véleménye, hozzászólása fölébe kerekedhess.
Ha viszont Te tévedsz, rosszul tudod, hibázol, akkor az azt szóvá tevő rögtön értetlen, pedig tudnia kéne mire gondoltál, pedig te már milliószor leírtad blablabla.
/Kész csoda, hogy rekordrepüléses pongyola, téves hozzászólásodat elismerted. Én meg hülye pár perce lájkoltam.
De íme itt a bizonyíték, hogy kutyából nem lesz szalonna/
gacsat úgy indított, hogy mig31 beállt 1.5km el a rigó alá miközben ott volt rajta az infrás R33.
félaktív és nem infra.
Itt volt amikor felszisszentem.