Ezt így még soha nem hallottam és a diagram pontosan azt mutatja, amit én. Hogy nagy magassában adott G terhelésnél az átesesés és a csúcssebesség egy idő után találkozik és nagy magasságban nagyobb túlterhelés, nagyobb állásszög kisebb CAS miatt máshol van az átesés. Szó nincs itt semmiféle szárnyleszakadásról...
Ha olvastad és megértetted az eddigi írásaimat, akkor ekkora hibát nem kellett volna elkövetni, mert azoknál ponotsan ilyen envelope diagramokat is mutattam, csak ennél éppen hiányzik a Ps vonalsereg, mert több G értéknél mutatja, az envelope határait.
Most akkor erre mit mondjon az ember...? Ott van előtted az infó és még értelmezni sem vagy képes...
Az, hogy gép elveszhet, mert nagy magasságon átesik és nem tudják kivezetni a hulló falevél helyzetből, ahogy történt Yeagerrel és a spéci F-104-esével, az más tészta.
Olyan speckó esetben talá előfordulhat, hogy ha a gép szárnya nagyon rugalmas és a leváló áramlás miatt öngerjesztő lengésbe kezd, de ilyenről sem hallottam még úgy, hogy csúcsebesség + állásszög...