Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Akkor csak nincs igazad molni.
Riszpekt. <i>(Tőlem szokatlan módon teljesen komolyan gondolom.)</i>Az egészségügyben vagyok hivatásos gépkocsivezető.
A kritikus Mach érték(szárny)azt jelenti,hogy az semmiféleképpen nem lehet átlépni
Ha az átesési sebesség és a kritikus mach érték(szárny) között 5 csomó van akkor azt nyugodtan nevezhetjük minimális különbségnek.
Ajánlom figyelmedbe Allesmor Obranna hozzászólását.
Ez a 26 000m továbbra is gyanús. Ezekben a könyvekben elég sok bevetést elolvastam, de 23 000 fölé sose ment. 21.5 és 22.5 között repkedett.Rendben térjünk vissza Gacsat fordításához ! Mindenesetre ha az SR-71 behatol a SZU területére jó eséllyel lelőtték volna 3M ide vagy 26.000 m oda ! Vagy a Mig-25/31-ek vagy a rakétás légvédelem !
A Mach kritikus egy olyan sebességhatár, ahol a gép maga még nem lépi át a hangsebességet, de egyes pontjai, illetve felületelemei felett már szuperszonikussá válik az áramlás - lokálisan. Ezzel csak az a baj, hogy itt - megint csak helyileg - megnő a légellenállás. Ezen segít a szuperkritikus szárnyprofil, ami ma már szinte kötelező szárnyforma a szubszonikus gépek (utas és teherszállító) részére mind keleten mind nyugaton egyaránt.
Itt van egy kétrészes jó minőségű videó a nagy Migekről.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..