Akkor csak nincs igazad molni.


Riszpekt. <i>(Tőlem szokatlan módon teljesen komolyan gondolom.)</i>Az egészségügyben vagyok hivatásos gépkocsivezető.
A kritikus Mach érték(szárny)azt jelenti,hogy az semmiféleképpen nem lehet átlépni
Ha az átesési sebesség és a kritikus mach érték(szárny) között 5 csomó van akkor azt nyugodtan nevezhetjük minimális különbségnek.
Ajánlom figyelmedbe Allesmor Obranna hozzászólását.
Ez a 26 000m továbbra is gyanús. Ezekben a könyvekben elég sok bevetést elolvastam, de 23 000 fölé sose ment. 21.5 és 22.5 között repkedett.Rendben térjünk vissza Gacsat fordításához ! Mindenesetre ha az SR-71 behatol a SZU területére jó eséllyel lelőtték volna 3M ide vagy 26.000 m oda ! Vagy a Mig-25/31-ek vagy a rakétás légvédelem !
A Mach kritikus egy olyan sebességhatár, ahol a gép maga még nem lépi át a hangsebességet, de egyes pontjai, illetve felületelemei felett már szuperszonikussá válik az áramlás - lokálisan. Ezzel csak az a baj, hogy itt - megint csak helyileg - megnő a légellenállás. Ezen segít a szuperkritikus szárnyprofil, ami ma már szinte kötelező szárnyforma a szubszonikus gépek (utas és teherszállító) részére mind keleten mind nyugaton egyaránt.
Itt van egy kétrészes jó minőségű videó a nagy Migekről.

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..