MiG-31 Foxhound (Mikojan-Gurjevics)

2794c6869743.png
 
31-eseknél gyakran látni, gondolom nem stabilizálódik 100 százalékon a fordulatszám.
Vagy valami más oka volt, például hajtómű berepülés.
Ilyen fűrészelés a start előtt olyankor szokásos, még az F-15-ösnél is.
 
  • Tetszik
Reactions: vilmoci
31-eseknél gyakran látni, gondolom nem stabilizálódik 100 százalékon a fordulatszám.
Vagy valami más oka volt, például hajtómű berepülés.
Ilyen fűrészelés a start előtt olyankor szokásos, még az F-15-ösnél is.
Ostravában láttam már F-16-tól és MiG-29-től is. Én nem tudok másra gondolni, mint a hajtóművezérkés helyes működésének ellenőrzése.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and borisz
Ostravában láttam már F-16-tól és MiG-29-től is. Én nem tudok másra gondolni, mint a hajtóművezérkés helyes működésének ellenőrzése.

JAK-52 hiper-szuper titkos (hiszen katonai!) könyvecskéjében láttam a leírást a motorozáshoz. Meg kell rángatni rendesen.
Gondolom ezeknél is hasonlóan lehet.
 
Érdekes MiG-31-es prototípus. A gép sárkánya egy alap MiG-31-es, de az M-nél feltűnt szárnyvégi zavarókonténer látható rajta, viszont annak függőleges stabilizátorai nélkül.
Az operátorkabin az M-hez hasonlatosan "be van falazva", viszont maga a kabintető mind a két pozícionál az eredeti.

7127693_xlarge.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed