Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Igazából indult volna elsőre csak olyan a gázkar mint az URAL-ban a váltó:nagy a holtjáték és nem megy elsőre a fokozat.Miért porgeti fel párszor indulás elott?
Ostravában láttam már F-16-tól és MiG-29-től is. Én nem tudok másra gondolni, mint a hajtóművezérkés helyes működésének ellenőrzése.31-eseknél gyakran látni, gondolom nem stabilizálódik 100 százalékon a fordulatszám.
Vagy valami más oka volt, például hajtómű berepülés.
Ilyen fűrészelés a start előtt olyankor szokásos, még az F-15-ösnél is.
Ostravában láttam már F-16-tól és MiG-29-től is. Én nem tudok másra gondolni, mint a hajtóművezérkés helyes működésének ellenőrzése.
Azért nem egészen.JAK-52 hiper-szuper titkos (hiszen katonai!) könyvecskéjében láttam a leírást a motorozáshoz. Meg kell rángatni rendesen.
Gondolom ezeknél is hasonlóan lehet.
Bizony, nemrég találtam a FB-on...Aranyos montázs.