MiG-31 Foxhound (Mikojan-Gurjevics)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

ghostrider

Well-Known Member
2014. július 18.
9 965
30 141
113
284183.jpg

284166.jpg

283945.jpg

283244.jpg
 

nyugger

Well-Known Member
2012. szeptember 30.
7 101
31 843
113
Szép a hangja
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

ghostrider

Well-Known Member
2014. július 18.
9 965
30 141
113
Készültség, légi irányítás, technika, kamerák, fegyverzet ...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 863
67 483
113
Nyizsnyij Novgorod, 1992. A helyi MiG gyár gépeinek bemutatórepülése. Azon ritka alkalmak egyike, amikor a MiG-31-es is bemutatót repült. Itt a gép szerény repülési jellemzőit maga a tekinteélye kompenzálja, mégpedig két R-40-es és négy R-33-as rakéta súlymakettel megtoldva:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 863
67 483
113
MiG-31-es repüzem a 90-es évekből:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

misinator

Well-Known Member
2011. október 5.
4 704
13 292
113
Nyizsnyij Novgorod, 1992. A helyi MiG gyár gépeinek bemutatórepülése. Azon ritka alkalmak egyike, amikor a MiG-31-es is bemutatót repült. Itt a gép szerény repülési jellemzőit maga a tekinteélye kompenzálja, mégpedig két R-40-es és négy R-33-as rakéta súlymakettel megtoldva:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Gyanítom, hogy a pilóta az aktuális repülési határértékeket feszegette...

Én azt szoktam mondogatni magamnak, no meg mondtam Kecskeméten az Orosz Vitézek repülésekor ismerőseimnek, hogy:
...és akkor most látunk orsózni, meg fordulózni egy olyan vasúti tartálykocsit, amiben lötyög az üzemanyag...
(Üres tömegre nagyságrendileg stimmel!)
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 863
67 483
113
Gyanítom, hogy a pilóta az aktuális repülési határértékeket feszegette...

Én azt szoktam mondogatni magamnak, no meg mondtam Kecskeméten az Orosz Vitézek repülésekor ismerőseimnek, hogy:
...és akkor most látunk orsózni, meg fordulózni egy olyan vasúti tartálykocsit, amiben lötyög az üzemanyag...
(Üres tömegre nagyságrendileg stimmel!)
Nem hiszem, hogy nagyon feszegette, hiszen azért a manőverek jócskán az 5.5 g-n belül vannak. De ezzel a géppel nem lehet vadulni. El lehet kezdeni egy kényelmes 4 g-s ugrással egy függőleges manővert, csak aztán az abból való kijövetel következményével lehet gond. Ha megnézed, a 31-esekkel eleve ritkán műrepülnek, de szinte sohase végeznek függőleges figurákat. Láttam már amolyan ugrás félét, aminek a tetején egy óvatos ferde leborítás volt csupán, amiből elég szerény túlterheléssel lehetett visszajönni vízszintesbe. Ugyanez igaz a 25-ösre is, bár ott azért valamivel több is belefért, ha már kifogyasztott a gép pilótája.
A fordulók már sokkal egyértelműbbek, mert ha a figura elején kapcsol is forszázst, ami szépen gyorsítaná is a gépet, azt a fordulóban lekapcsolják.
Kb 600-650-el belekezd a manőverbe, megtámasztja utánégetővel, de csak az elején, hogy aztán azt lekapcsolva hagyja elfogyni a sebességet.
Így kb 450-el fejezi be a jó tágra hagyott fordulót, hogy még véletlenül se lépjen ki az 5.5g-s túlterhelés limitből.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 841
86 138
113
Ez valahogy nem stimmel, a 31-es 75 szept 16-án repült először.
Valami nem stimmel.
Így túl fiatal lenne 1959-es születéssel, mert még gimis lenne kb. amikor a gépet tervezték...
Úgy értendő, hogy a jelen időkben a gép főkonstrüktőre, a MiG-31 modernizációs program vezetője. A gép tervezésénél első repülésén életkora miatt nyilván nem vehetett részt.