M
molnibalage
Guest
Nem R-33-as volt.Nem gondolkodott, elrugaszkodott rendesen a rakéta.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nem R-33-as volt.Nem gondolkodott, elrugaszkodott rendesen a rakéta.
Nyizsnyij Novgorod, 1992. A helyi MiG gyár gépeinek bemutatórepülése. Azon ritka alkalmak egyike, amikor a MiG-31-es is bemutatót repült. Itt a gép szerény repülési jellemzőit maga a tekinteélye kompenzálja, mégpedig két R-40-es és négy R-33-as rakéta súlymakettel megtoldva:
Nem hiszem, hogy nagyon feszegette, hiszen azért a manőverek jócskán az 5.5 g-n belül vannak. De ezzel a géppel nem lehet vadulni. El lehet kezdeni egy kényelmes 4 g-s ugrással egy függőleges manővert, csak aztán az abból való kijövetel következményével lehet gond. Ha megnézed, a 31-esekkel eleve ritkán műrepülnek, de szinte sohase végeznek függőleges figurákat. Láttam már amolyan ugrás félét, aminek a tetején egy óvatos ferde leborítás volt csupán, amiből elég szerény túlterheléssel lehetett visszajönni vízszintesbe. Ugyanez igaz a 25-ösre is, bár ott azért valamivel több is belefért, ha már kifogyasztott a gép pilótája.Gyanítom, hogy a pilóta az aktuális repülési határértékeket feszegette...
Én azt szoktam mondogatni magamnak, no meg mondtam Kecskeméten az Orosz Vitézek repülésekor ismerőseimnek, hogy:
...és akkor most látunk orsózni, meg fordulózni egy olyan vasúti tartálykocsit, amiben lötyög az üzemanyag...
(Üres tömegre nagyságrendileg stimmel!)
Ez valahogy nem stimmel, a 31-es 75 szept 16-án repült először.62 éves korában elhunyt Valerij Vaszilkov az első 4. generációs szovjet harci repülőgép a MiG-31 főkonstrüktőre.
Valami nem stimmel.62 éves korában elhunyt Valerij Vaszilkov az első 4. generációs szovjet harci repülőgép a MiG-31 főkonstrüktőre.
Ez valahogy nem stimmel, a 31-es 75 szept 16-án repült először.
Úgy értendő, hogy a jelen időkben a gép főkonstrüktőre, a MiG-31 modernizációs program vezetője. A gép tervezésénél első repülésén életkora miatt nyilván nem vehetett részt.Valami nem stimmel.
Így túl fiatal lenne 1959-es születéssel, mert még gimis lenne kb. amikor a gépet tervezték...