Vessétek össze az alábbi rajzot a MiG-31M-ről (molnibalage: neked ez a gép nem lehet új!) egy felfegyverzett MiG-31BM-el:
Az R-33-as és az R-37-es között csak pártíz mm hosszkülönbség van, a most fejlesztés alatt levő R-37M hosszáról nincs infóm. Annyit megjegyeznék, hogy pl a Kinzsal hordozónak átalakított MiG-31K gépeken se kellett az egész törzset átépíteni, mégis kialakítottat egyetlen olyan tartót, amilyenkorábban egyik példányon se volt.
Persze egy dolog egy előre meghatározott számú gépmennyiséget dedikáltan egyféle fegyverzet hordozásához átalakítani és egy másik dolog egy, már korábban modernizált flotta fegyverzetébe úgy integrálni egy rakétatípust, hogy ahhoz ismét szét kelljen bombázni az egész törzs alsórészt. Ebbe most szerintem az orosz légierőnél senki se menne bele, marad tehát a szárny belső pilonja, plusz egy-egy adapter az R-37M-ekhez.
Bónuszként egy nem a témába vágó igen ritka fotó a MiG-31-eseken korábban esetenként használt PTB-2000 tartályról, amelyeket még az utántölthetőség kialakítása előtti időkben használtak nagyobb átrepüléskehez:
Az R-33-as és az R-37-es között csak pártíz mm hosszkülönbség van, a most fejlesztés alatt levő R-37M hosszáról nincs infóm. Annyit megjegyeznék, hogy pl a Kinzsal hordozónak átalakított MiG-31K gépeken se kellett az egész törzset átépíteni, mégis kialakítottat egyetlen olyan tartót, amilyenkorábban egyik példányon se volt.
Persze egy dolog egy előre meghatározott számú gépmennyiséget dedikáltan egyféle fegyverzet hordozásához átalakítani és egy másik dolog egy, már korábban modernizált flotta fegyverzetébe úgy integrálni egy rakétatípust, hogy ahhoz ismét szét kelljen bombázni az egész törzs alsórészt. Ebbe most szerintem az orosz légierőnél senki se menne bele, marad tehát a szárny belső pilonja, plusz egy-egy adapter az R-37M-ekhez.
Bónuszként egy nem a témába vágó igen ritka fotó a MiG-31-eseken korábban esetenként használt PTB-2000 tartályról, amelyeket még az utántölthetőség kialakítása előtti időkben használtak nagyobb átrepüléskehez: