Az SR-71 vízszintes repülésben még 26 kilométeres magasságot se tudta. Ez is rekord teljesítmény, de efölé csak ballisztikus pályán mehetett. Sok értelme nem volt.
Molnitol kerdeznem hogy szerinte lhetseges lenne e egy MIG 25 nek azzal a sugarral fordulni 2,5-3 M al ami a terkepen adva van mint elfogasi ut?
.
Szivesen. Ez az egyik kedvenc témám. Lehet, holnap összemásolom, és beteszem egyben a Foxhound vs. Blackbirdbe.Gacsat! Még egyszer kössz!
/Frankón az volt eszemben, amikor belinkelted a könyvet, hogy mire én ezt bepötyögném a translatorba...
De működik. Elfelejtettem, hogy mindkét gép mozog.Ekkor "Rita" beszólt:Támadás! A távolságot a fedélzeti digitális számítógép számolta ki más fedélzeti szenzorok adatait alkalmazva, háromszögelési módszerrel. (Ez így szerintem tuti nem működik, de ezt írja a pilóta. Lehet, hogy egy másik gép rendszereivel?)
Ez volt a Mig25ös módszer. Különben mindkét fajta Mig egyedül ment rigóra.gacsat
Simán elképzelhető a hármoszögelés mert alapból géppárok repkednek+ott van még a földi radar amiből nem feltétlenül egy látja a célt.Adatátvteli rendszer pedig rendelkezésre állt a gépen.
Ott kerítettek be egyet az oroszok. Csak hogy érezze a törődést.Kamcsatkánál is voltak ilyen esetek. Az orosz pilóták szerint a rigók 22-24 km magasan , 3-3,3 M sebességgel jottek......
Hát nem. Ez olyan, mint a szintetikus apertúrájú radar. Több pontban méri a másik gép orrszögét. Közben tudja a saját sebességét, és a saját irányát. Nagyjából tudja a Feketerigó sebességét is, bár ez a saját hatalmas sebessége miatt nem is olyan fontos. Ez több, mint elég a távolság kiszámolásához. Mint a fenti példán is láthattad, a gép kb deréxögben érkezett a Rigó irányára.Akkor csak a földi radarok+a fent lévő gép tud háromszögelni.
Ott kerítettek be egyet az oroszok. Csak hogy érezze a törődést.
Szerintem a rigó nem nagyon tud más magasságon közlekedni. 22 400 méterre van kihegyezve a hajtóműve. (Mint ezt egy szovjet mérnök az első pontos rajz után kiszámolta.) A többi magasságon többé - kevésbé szenved.

Kis pontosítás, egy F-15-ös nem verte hülyére a MiG-25-öst magassági világrekord terén.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..