Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A 300 fokos hőingadozás alighanem hullámosítja a lemezeket.Csak nekem tűnik fel,hogy szokatlanul jó a lemezmunka a közeli képeken?
Más gépeknél többször előjött,hogy gyenge a kimunkálása a külső borításnak,meg horpadt,stb,ez kifejezetten precíz kivitelűnek látszik.
Csak akarniuk kell?
Épp gyújtja.
Mert a lángátcsapáshoz csak az alsó tüzelőtéri betápfúvókából, vagy fúvókákból vesznek igénybe, nem az összesből.
Ilyenkor a turbinafokozatokon átlő egy szúróláng és az gyújtja be az utánégetést.
Kétszer-háromszor.
Emlékszel a MiG-29-eseink utolsó éveire? Nem kapcsolhattak forszázst. Így repült demot a 2008-as repnapon a díszfestésű 11-es, így légiharcoltak a Louisana ANG F-15A és C gépeivel ugyanezen év nyarán. Mert a lángátcsapás miatt a hajtóművek élettartamára maga a forszázs kapcsolása is rossz hatással van, nem csak a járatása.Nem lenne egyenletesebb a begyújtás ha nem csak alul lenne szúróláng?
Ez önmagában nem jelent túl sokat. Az BM-ek sebessége M2.5-től kezdve akármekkora lehet. Tekintve, hogy M2.0 feletti sebességű célgépet 40-50 éve is lőttek le légiharc-rakétával ez annyira nem rendkívüli M2.5 sebesség tájáig. F-15 is megtette AIM-7F-fel, F-14-es is tudtommal AIM-54-gyel.Ez nem tudom volt-e már:
http://www.aerotech.hu/newsdetail.php?w=nophone&tdate=2018-09-28&ttitle=MiG-31 Foxhound vadászgép harci repülőgép R-33 levegő-levegő rakéta 2018-09-27
Lehet csak fordítási hiba, de nem semmi dolog az, ha a MIG-31-esek tényleg ballisztikus rakétákat lőttek le a levegőben!
Az "által használt" rész ebben a formában nem igaz. Az lehet, hogy Iszkander és más hasonló ilyen gyors, de régiek azok nem. A finnek is lőttek Buk-M1-gyel BM-re, ami ellen papíron nem is alkalmas és leszedte.molnibalage
Elég hiányos a hír. Meg a ballisztikus cél vagy a ballisztikus rakéta se mindegy.
Mert egy cél drón vagy repülő repülhet kvázi ballisztikusan igen lassan is.
Viszont az oroszok által használt ballisztikus rakéták azért általában 1.5+ km/s fölött szoktak zúzni. Persze ezek csúcssebességek, felszálló ágban lassabbak, de azt nem említette szerintem a cikk, hogy felszálló ágban, vagy visszatérőben lőtték le a célokat.
Ezek égésvédi sebességek, nem emelkedés közbeniek. Ha nem repül majdnem pontosan feléd, akkor egy max. 15G-re képes rakéta (az is csak alacsonyan) és M4.0 égésvégi sebessége nem fog el egy ilyen BM-et. Emelkedő fázisban képesek elé vezetni rakétát. Csak ehhez közel kell lenni és az a 6-7 sec kell, amit a cikk ír. Ennyi idő alatt a BM már 2 km felett jár.molnibalage
Az R-17 (SCUD) tudtommal 1.5+ km/s sebességű, a Tochka az 1.8 km/s, az Iskander pedig 2.1 km/s. A SCUD-nál régebbi ma már nincs nekik.
Ez nem a feltámasztott műholdlövő?Közben zajlik az élet a MiG-31DZ gépek háza táján is. Bár így, hogy nincs a szárnyán felfüggesztő pilon, ez nyugodtan lehet akár egy Kinzsal-hordozó K is. A szép új festés miatt még egy BM is szóba jöhet, bár a középső törzs alatti függesztő ez utóbbiakra nem vonatkozik.
Talán a kép publikálója bajban volt a megnevezéssel, mivel észrevette, hogy a MiG-31K gépekre jellemző további eltérések itt már nincsenek meg (ami nem kis feladat, tekintve, hogy a K variáns állítólagosan elhagyott radarját nem jelzi fém orrkúp, így ebben én speciel még most se vagyok biztos), tehát maradt a DZ jelölésnél.
Viszont a gép hasa alatt nem Kinzsal van, hanem egy jókora műhold(?)