Ha gyorsabb, akkor kevesebb kell, és kevesebb repülőtér.Hiperszonikus fegyverek rendben is vannak, de minek hiperszonikus elfogóvadász! Értelmetlen. Feccölnék a pénzt egy jó lézerbe.
Ha gyorsabb, akkor kevesebb kell, és kevesebb repülőtér.Hiperszonikus fegyverek rendben is vannak, de minek hiperszonikus elfogóvadász! Értelmetlen. Feccölnék a pénzt egy jó lézerbe.
Szerintem annyi igaz a hírből, hogy a Mig fejleszt valamit. De szerintem az inkább egy F-16 szerü multifunkci vadász lesz.

No de mi a fene az, hogy egyszerre nagy magasságú elfogó vadász és vadászbombázó? Szerintem ez a kettő együtt elég abszurd páros..
A szívócsatorna is egész érdekes kialakítás, egész pontosan hány éve nem terveztek ilyet?![]()
No de mi a fene az, hogy egyszerre nagy magasságú elfogó vadász és vadászbombázó? Szerintem ez a kettő együtt elég abszurd páros..
A szívócsatorna is egész érdekes kialakítás, egész pontosan hány éve nem terveztek ilyet?![]()
Épp erre akartam konkrétan rákérdezni. Hogyhogy nem ér össze a kettőnek a hatásos sebességi tartománya?gacsat
"Akárhogy nézem a rajzokat, a két meghajtási mód között nem látok különbséget."
Az alapvető elv azonos, de a ramjetben hangsebesség alá lassul az áramlás, mire az égéstérbe ér (emiatt képes alacsonyabb sebességtartományban működni, mint a scramjet), ezért némileg eltérő a geometriájuk.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..