1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Mil Mi-26 "Halo"

Diskurzus a(z) 'Szállító és egyéb vegyes feladatú helikopterek' témában - GrGLy által indítva @ 2013. január 6..

  1. ghostrider

    ghostrider Well-Known Member

  2. boki

    boki Well-Known Member

    https://www.youtube.com/watch?v=gzmY47I_k4g
     
  3. boki

    boki Well-Known Member

    https://www.youtube.com/watch?v=wKjatx2KzmQ
     
  4. weasel007

    weasel007 Well-Known Member

  5. Python

    Python Well-Known Member

  6. Python

    Python Well-Known Member

  7. ghostrider

    ghostrider Well-Known Member

  8. ghostrider

    ghostrider Well-Known Member

  9. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

    Kínai Mi-26TSz:

    [​IMG]
     
    ghostface likes this.
  10. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    A Kórházheli belsejéről kellene pár fotó.
     
  11. ghostrider

    ghostrider Well-Known Member

  12. ghostrider

    ghostrider Well-Known Member

    Abakan
    [​IMG] [​IMG]
     
    fishbed and ghostface like this.
  13. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Mennyibe kerülhet egy Mi-26os üzemórája?
     
  14. joker

    joker Well-Known Member

    A hajtóművei max teljesítménye 2x11400 loerő, ilyenkor 0,194 kg/loerő óránként a fogyasztása, normál körülmények közt meg 6100 loerő 0,23 kg/loerő óránkénti fogyasztással. Ez max teljesítményen 4400 kg, normál körülények közötti repkedéskor 2800 kg, ez euróban kb ugyanennyi vagy kicsit több. Erre alsó hangon rá kell tenni szerintem az ötszörösét ami a gép díját illeti, valahol 15-30000 euró között lehet szerintem egy repóra.
     
    antigonosz likes this.
  15. boki

    boki Well-Known Member

  16. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

    A Mi-26-os legnagyobb erénye az igencsak magas hatásfokú reduktor, amit nem is a Mil és Kamov irodák számára dolgozó tervezőiroda tervezett, hanem maga a Mi-26-os tervezőgárdája. Egyből sikerült beletrafálniuk és megalkotni a világ egyik legnagyobb hatűsfokú erőátviteli rendszerét, amit helikopterbe valaha is tettek. És mindezt csak azért, mert a reduktorokra specializálódott tervezőiroda kijelentette, hogy a határidőre ők nem tudnak két ilyen hatalmas tengelyteljesítményű hajtóművet ezzel a nyolclapátos forgószárnnyal összehangolni.
     
    antigonosz, vilmoci, LMzek and 9 others like this.
  17. rudi

    rudi Well-Known Member

    Hogyan kell egy Mi-26-ost gyorsan, alaposan eltüzelni?
    Ld. videó...
     
    fishbed and endre like this.
  18. boki

    boki Well-Known Member

  19. Sharid

    Sharid Well-Known Member

  20. wankel

    wankel Well-Known Member

Ezen oldal megosztása