NATO Days - Ostrava (Csehország)

Na, egy videó is kész, a tesztközönség pozitívan fogadta. :)
Az a videó egy rövid zenés cucc, de lehet hogy a demókból összevágok egy hosszabbat is. A bibi az, hogy nehéz kamerázni és most nem sikerült egyetlen demóról sem annyira sok és jó egybefüggő anyagot lőni, amivel összerakható lenne egy olyan videó, mint 2014-ben...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Szóval amolyan cuvée videó lenne, ha csinálnék egy hosszabbat is. :)
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Hétvégi kiadás nem biztos, hogy lesz, de a lektoroknak minimum ki fog menni az anyag. Hosszabb lett, mint a 2012-es beszámoló. ;)
 
Melyik nap menjen ki?
Még a hétvége előtt, vagy legyen szombati anyag? :)
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Molni tőlem egy hatalmas BANN-t kapsz addig amíg legalább annyit nem beszélsz a Leopard személyzettel mint a B-1B-pilótával!!!! ;)
A viccet félretéve nagyon jó írás(10/10) és mindig öröm számomra ha nem csak prospektusokból tudunk meg infót a gépekről hanem azoktól is akik használják(és lám volt olyan képesség ami a prospektusok alapján nem egészen úgy kéne hogy legyen).
 
Köszi molni! :)

Az NSA-s rész komoly! Jól nekik eshettél. :D

A B-1B-nek és annak, hogy sikerült ennyi infót megtudnod róla, külön örülök, mert érdekel a típus.

"Először is engem az lepett meg, hogy a gép M1.2 csúcssebessége – legalábbis az alezredes ezt mondta – csakis a szívócsatornába utólag beszerelt radar keresztmetszetet csökkentő terelő elemek miatt van. Ha azokat kiszerelnék, a gépek ma is képesek lennének az M2.0 sebességre."

Ez sejthető volt más forrásokból is (hogy csupán ennyi a különbség a B-1A-hoz képest), de akkor így már vehetjük kvázi bizonyosságnak. Tehát a gép némi szerelgetés után (újra) pariban lenne a Tu-160-nal max. repsebességben.

Amit még megkérdezhettél volna a magyar Gripen-pilótától, hogy az AIM-120-akkal mi a helyzet? Létezik-e az a legendás hardverelem, ami nélkül használhatatlanok és, ha igen, akkor itthon tárolják-e azokat, vagy legalább Európában, vagy az USA-ban? Bár sejtem, ha tényleg létezik, akkor erről nem nagyon beszélhetnek, de egy próbát megérne.
 
  • Tetszik
Reactions: sirdavegd
Köszi molni! :)
Amit még megkérdezhettél volna a magyar Gripen-pilótától, hogy az AIM-120-akkal mi a helyzet? Létezik-e az a legendás hardverelem, ami nélkül használhatatlanok és, ha igen, akkor itthon tárolják-e azokat, vagy legalább Európában, vagy az USA-ban? Bár sejtem, ha tényleg létezik, akkor erről nem nagyon beszélhetnek, de egy próbát megérne.
Totál elfelejtettem ezt megkérdezni. Ezért kellene lista.

A nagy beharangozó után több új információra számítottam :(
Az örök elégedetlen... :)

Ennyire emlékeztem vissza fejből, meg ami bizonytalan volt, azt nem tettem bele.
 
Ennyi, meg ilyen részletes kérdések után tuti felkerültél a GRU gyanúsak listájára. :D

Az aktív csalik kapcsán azt nem értem, hogyha nem lehet visszahúzni, ugye alapból ilyen a BriteCloud, akkor maga a berendezés normál használat mellett is az ellenség kezébe kerülhet. Így elég könnyen ki lehet találni hogy működik és lehet rá fejleszteni a ECCM-t. Ez nem gáz így?

A B-1 forgótárát ki lehet szerelni, hogy egy nagy dögöt rakjanak a helyére, pl MOP?