NATO Days - Ostrava (Csehország)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

M

molnibalage

Guest
Na, egy videó is kész, a tesztközönség pozitívan fogadta. :)
Az a videó egy rövid zenés cucc, de lehet hogy a demókból összevágok egy hosszabbat is. A bibi az, hogy nehéz kamerázni és most nem sikerült egyetlen demóról sem annyira sok és jó egybefüggő anyagot lőni, amivel összerakható lenne egy olyan videó, mint 2014-ben...
Szóval amolyan cuvée videó lenne, ha csinálnék egy hosszabbat is. :)
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
M

molnibalage

Guest
Hétvégi kiadás nem biztos, hogy lesz, de a lektoroknak minimum ki fog menni az anyag. Hosszabb lett, mint a 2012-es beszámoló. ;)
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
42 818
82 316
113
Na, cirka kétszer hosszabb lett úgy, hogy egy rakás dologra már nem emlékeztem fejből. ;)

??? Akkor olyan lesz benne leírva amit a lektoraid mondanak utólag, nem az, amit a pilóták és a földi kiszolgálók mondtak neked Ostravában a helyszínen?
 

Tcat

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2009. április 27.
2 113
9 465
113
Melyik nap menjen ki?
Még a hétvége előtt, vagy legyen szombati anyag? :)
 

misinator

Well-Known Member
2011. október 5.
4 655
13 010
113
Molni!
Tőlem kapsz egy hatalmas lájkot ezért a beszámolóért!
Ezer köszönet érte!
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
50 866
85 397
113
Molni tőlem egy hatalmas BANN-t kapsz addig amíg legalább annyit nem beszélsz a Leopard személyzettel mint a B-1B-pilótával!!!! ;)
A viccet félretéve nagyon jó írás(10/10) és mindig öröm számomra ha nem csak prospektusokból tudunk meg infót a gépekről hanem azoktól is akik használják(és lám volt olyan képesség ami a prospektusok alapján nem egészen úgy kéne hogy legyen).
 

wolfram

Well-Known Member
2011. július 30.
5 841
4 178
113
Köszi molni! :)

Az NSA-s rész komoly! Jól nekik eshettél. :D

A B-1B-nek és annak, hogy sikerült ennyi infót megtudnod róla, külön örülök, mert érdekel a típus.

"Először is engem az lepett meg, hogy a gép M1.2 csúcssebessége – legalábbis az alezredes ezt mondta – csakis a szívócsatornába utólag beszerelt radar keresztmetszetet csökkentő terelő elemek miatt van. Ha azokat kiszerelnék, a gépek ma is képesek lennének az M2.0 sebességre."

Ez sejthető volt más forrásokból is (hogy csupán ennyi a különbség a B-1A-hoz képest), de akkor így már vehetjük kvázi bizonyosságnak. Tehát a gép némi szerelgetés után (újra) pariban lenne a Tu-160-nal max. repsebességben.

Amit még megkérdezhettél volna a magyar Gripen-pilótától, hogy az AIM-120-akkal mi a helyzet? Létezik-e az a legendás hardverelem, ami nélkül használhatatlanok és, ha igen, akkor itthon tárolják-e azokat, vagy legalább Európában, vagy az USA-ban? Bár sejtem, ha tényleg létezik, akkor erről nem nagyon beszélhetnek, de egy próbát megérne.
 
  • Tetszik
Reactions: sirdavegd
M

molnibalage

Guest
Köszi molni! :)
Amit még megkérdezhettél volna a magyar Gripen-pilótától, hogy az AIM-120-akkal mi a helyzet? Létezik-e az a legendás hardverelem, ami nélkül használhatatlanok és, ha igen, akkor itthon tárolják-e azokat, vagy legalább Európában, vagy az USA-ban? Bár sejtem, ha tényleg létezik, akkor erről nem nagyon beszélhetnek, de egy próbát megérne.
Totál elfelejtettem ezt megkérdezni. Ezért kellene lista.

A nagy beharangozó után több új információra számítottam :(
Az örök elégedetlen... :)

Ennyire emlékeztem vissza fejből, meg ami bizonytalan volt, azt nem tettem bele.
 

Rommel28

Active Member
2010. április 19.
115
54
28
Ennyi, meg ilyen részletes kérdések után tuti felkerültél a GRU gyanúsak listájára. :D

Az aktív csalik kapcsán azt nem értem, hogyha nem lehet visszahúzni, ugye alapból ilyen a BriteCloud, akkor maga a berendezés normál használat mellett is az ellenség kezébe kerülhet. Így elég könnyen ki lehet találni hogy működik és lehet rá fejleszteni a ECCM-t. Ez nem gáz így?

A B-1 forgótárát ki lehet szerelni, hogy egy nagy dögöt rakjanak a helyére, pl MOP?