A kabin nagyon gáz, még egy kisventilátor sincs bent, látszik, hogy a Tu-160 mennyivel fejlettebb, mert ott kettő is van...Voltam kint, végig. Képes és videós beszámoló várható tőlem. Akikkel sikerült beszélni, jó hosszan.
Jegyzetelni nem tudtam, de azért elég szép anyag jött össze fejben, a 2012-es beszámolónál hosszabb anyag lesz belőle szerintem.
- B-1B személyzet, 3 fővel is. A nagy szám, sikerült bejutni kabinba is. (Fater szerint sanszosan én vagyok az első magyar, aki B-1B fedélzetén járt. Nagyon sokat számított azt, hogy mit és hogyan kérdeztem, mert két PC-9 pilóával együtt mehetttem fel.)
- Magyar Gripen földi személyzet, nagyon hosszan beszéltem vele, vagy 1,5 órát.
- Magyar E-3 weapon officer és két öregebb német műszakis csókával az AWACS-ról, úgy kb. 1,5 órát összesen.
Addig egy kis preview. Csak linkbe teszem a mobilnetesek miatt, mert 7 MB-os kép.
http://kepkezelo.com/images/kwk1g8fkjy224o3yqc3i.jpg
A földön állva piszok meleg volt a kabinban, már érdekes módon egy hűvös hely volt a gépen. A budi. És még csak büdös sem voltA kabin nagyon gáz, még egy kisventilátor sincs bent, látszik, hogy a Tu-160 mennyivel fejlettebb, mert ott kettő is van...![]()
Pedig megkérhetted volna őket!repülni = beszélni
Az én kedvemért azért nem szálltak fel.![]()
Csak a B-52-őt, egy Oriont és a KC-135-öt kellett volna félrehúzni és összekéregetni pénzt 5+ tonna keróra. Némi pénz a zsebbe a földieknek és akkor repült volna 5-8 percet.Pedig megkérhetted volna őket!![]()
Amíg az útban levő gépeket félrehúzgálják, addig a kerót le lehetett volna szívni a környező gépekből. Mindig legyen nálad marmonkanna (sok) és gumicső, ha repnapra mész!Csak a B-52-őt, egy Oriont és a KC-135-öt kellett volna félrehúzni és összekéregetni pénzt 5+ tonna keróra. Némi pénz a zsebbe a földieknek és akkor repült volna 5-8 percet.![]()
Lesz egy rövid videó, azon több is látszódik majd.Nekem eléggé leharcoltnak tűnik a műszerfala a B-1B-nek. Oké, nem várom el, hogy egy karc se legyen rajta, de láttam már sokkal jobb állapotú, hasonló korú civil utasszállító műszerfalat...
Voltam kint, végig....
Jeeee!!!!!Voltam kint, végig. Képes és videós beszámoló várható tőlem. Akikkel sikerült beszélni, jó hosszan.
Jegyzetelni nem tudtam, de azért elég szép anyag jött össze fejben, a 2012-es beszámolónál hosszabb anyag lesz belőle szerintem.
- B-1B személyzet, 3 fővel is. A nagy szám, sikerült bejutni kabinba is. (Fater szerint sanszosan én vagyok az első magyar, aki B-1B fedélzetén járt. Nagyon sokat számított azt, hogy mit és hogyan kérdeztem, mert két PC-9 pilóával együtt mehetttem fel.)
- Magyar Gripen földi személyzet, nagyon hosszan beszéltem vele, vagy 1,5 órát.
- Magyar E-3 weapon officer és két öregebb német műszakis csókával az AWACS-ról, úgy kb. 1,5 órát összesen.
Addig egy kis preview. Csak linkbe teszem a mobilnetesek miatt, mert 7 MB-os kép.
http://kepkezelo.com/images/kwk1g8fkjy224o3yqc3i.jpg
Megvannak a képek a megfelelő színvonalú illusztráláshoz és a szöveg nagy része is kész, videót vagy videókat kell már csak megvágni. Ebből lehet hétvégi kiadás, ha a lektorok is gyorsan dolgoznak.Nem ígérek semmit, de két hét múlva hétvégére elkészülhet a beszámoló. Igen elfoglalt vagyok mostanában, alig két oldalt sikerült eddig csak leírni, videó vágásra egyáltalán nem volt még időm.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..