Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Végig is olvastad a magad által betett cikket, vagy esetleg az arról továbblinkelt másikat?A másik sikertörténet a Tiger mellett. Persze, tudjuk a Tigert is csak a politikai golyózta ki az ausztráloknál... természetesen... Irónia off.
ADF MRH 90 fleet grounded again
The ADF’s fleet of 47 NHI/Airbus MRH 90 Taipan helicopters has been grounded due to maintenance and safety issues with the aircraft’s support system. ADBR understands the fleet was grounded in May due to safety and certification concerns, and is unlikely to be returned to service anytime soon.
In response to questions from ADBR, a defence spokesman said in a June 16 statement that, “Defence has temporarily suspended flying operations of the MRH90 helicopter fleet. Defence and Airbus Australia Pacific are currently working collaboratively to remediate this issue.
“The fleet was suspended as a safety precaution,” the statement continues. “The issue relates to the application of the helicopter’s maintenance policy in the helicopter’s IT support system. Work continues to end this suspension as soon as possible.
Végig olvastam a cikket, én legalábbis. Na és te mit akarsz 2021-ben egy 2017-ben írt cikkel, ami óta már többször reptilalom alá került a gép?Végig is olvastad a magad által betett cikket, vagy esetleg az arról továbblinkelt másikat?
Mit is tudtunk meg ebből?
Drága barátom! Miért is állították le a típust ezúttal?Végig olvastam a cikket, én legalábbis. Na és te mit akarsz 2021-ben egy 2017-ben írt cikkel, ami óta már többször reptilalom alá került a gép?
Szóval mit is tudtunk meg ebből!? Azt, hogy szükséged van egy kis alvásra
“The fleet was suspended as a safety precaution,” the statement continues. “The issue relates to the application of the helicopter’s maintenance policy in the helicopter’s IT support system. Work continues to end this suspension as soon as possible.
Biztos nehéz lehet a szerelőknek átállni imperialról metrikus rendszerre.Many of the availability issues are reportedly attributable to European certification standards being different to those of the US from which the ADF sources most of its equipment,
Aszondod, végeredmény szempontjából van bármi különbség abban, hogy valami szoftveres problémára hivatkozva nem repül hetekig az egész flotta, vagy műszaki, esetleg anyagfáradási hiba miatt?! Szerintem nincs.Drága barátom! Miért is állították le a típust ezúttal?
A leírásból az jön le, hogy az egyik szerelő mondjuk imperiál mértékegységek - régi berögződések- szerint szervizelt le valami létfontosságú alkatrészt, és mivel nem tudják, hogy mióta folyik ez a "gyakorlat", a teljes flottát végig kell ellenőrizni. Emiatt nem repülhettek.Aszondod, végeredmény szempontjából van bármi különbség abban, hogy valami szoftveres problémára hivatkozva nem repül hetekig az egész flotta, vagy műszaki, esetleg anyagfáradási hiba miatt?! Szerintem nincs.
Ha nem lenne elég komoly dolog, mért állították le az összes gépet, hetekre?
Ki mondta neked ezt a hülyeséget?!? - A flotta leállítása hatalmas veszteség, tehát az Airbus a csalástól és újabb áldozatoktól sem riadt vissza, csak hogy eltitkolja a hibákat.Arra akartam rávilágítani, hogy az Airbus általában a flotta leállításhoz nyúl, még ha nem is történik katasztrófa, szinte minden hiba esetén - a vizsgálat idejére.
Félreérted. Ez egy régóta ismert probléma, ami eddig is kísérte és végig is fogja kísérni a típus életét az ausztráloknál, ha csak át nem állnak a kevésbé retardált mértékegységre és fel nem nő az első szerelő generáció, ami már azzal szocializálódott.A leírásból az jön le, hogy az egyik szerelő mondjuk imperiál mértékegységek - régi berögződések- szerint szervizelt le valami létfontosságú alkatrészt, és mivel nem tudják, hogy mióta folyik ez a "gyakorlat", a teljes flottát végig kell ellenőrizni. Emiatt nem repülhettek.
Ebben az esetben a helikopter és tervezése nem tehet a problémáról. Nagyon emberi mulasztás "szaga" van az egésznek.
Ez kb. olyan, mint hogy a legtöbb angol nyelvű op. rendszer kapcsán az Office valamiért automatikusan Letter beállításra teszi az alapértelmezett papírméretet az Office applikációkban. Emiatt természetesen nem tudsz nyomtatni. Ráadásul többszörösen visszatérő hiba, mert legalább 3 helyen kell átállítani az alépértelmezett papírméret (szoftverben minimum 2 helyen + ha "szerencséd van", akkor a nyomtató saját rendszerében is), hogy kiizzadj egy nyomorult nyomatot.
Arra akartam rávilágítani, hogy az Airbus általában a flotta leállításhoz nyúl, még ha nem is történik katasztrófa, szinte minden hiba esetén - a vizsgálat idejére.
Ezzel szemben pl. a Black Hawk esetén nem fogják leállítani a típust, még katasztrófa esetén sem, mert akkor "meghal" a US Army.