Hogy jön ez most ide? Itt most egy "nem baleset" után kiderült probléma kapcsán előkerült ausztrál repülési stop következményeiről beszélünk.Ki mondta neked ezt a hülyeséget?!? - A flotta leállítása hatalmas veszteség, tehát az Airbus a csalástól és újabb áldozatoktól sem riadt vissza, csak hogy eltitkolja a hibákat.
Íme egy 1988-as civil példa:
Az Air France 296-os járatának katasztrófája
1988. június 26-án történt Franciaországban a modern repülés egyik legfurcsább, legellentmondásosabb balesete, amelyre én nem nagyon emlékszem, viszont a sok repüléssel kapcsolatos videófelvétel ka…azso.net
Had ne gondoljam, hogy egy 33 éves eset releváns az ügyben, amikor a közelmúlt eseményei egészen mást mutatnak:
A400M esetén, mind a H225M esetén a felmerült problémák miatt azonnal leállítottak minden repülést.
Az A400M esetén konstrukciós hibából kifolyólag még nem volt baleset. Mégis többször leállították a gépeket.
A H225M esetén ugyan volt baleset, de a baleset jellege miatt nehezen tudták kideríteni az okokat. A megoldásig minden H225M állt.
Ezzel szemben pl. a C-130-ak wingbox repedéseinek szerintem nem kellett volna tragédiáig fajulnia.
De tudod mit? 3 szó Boeing 737 MAX.
Katasztrófák, síbolás, ráadásul a FAA a visszatérést elősegítő hatósági visszaélései.