A lézer áramellátását APU fogja majd biztosítani.Mondjuk ehhez biztos fel kell majd pörgetni a Lynx 1000+ lóerős motorját, nem hiszem hogy lesz elég energia az alapjáratban.
(A Leibherr motor érdekessége, hogy átállítható olyan üzem módra is, amely tartósan csak 25 kW teljesítményt biztosít alacsony hőkibocsátás, zajszint, valamint: 12 l/h üzemanyag-fogyasztás mellett. Ilyenkor minden elektromos fedélzeti berendezés működőképes marad és nincs szükség kiegészítő áramforrásra (APU).)
Szépen fejlődik a koncepció, már csak a rakétára mondjanak valami konkrétat!
A projekt manager azt írta nekem múltkor, hogy SkyKnight a legvalószínűbb és hogy az a mostani búvó nyíláson át jöhetne ki belőle. Az nagyon pici, szóval csak valami forgótár szerű megoldással működhetne: mindig beforog egy rakéta a búvónyíláshoz.
Régen amerikai hadihajókon volt ilyen amikor még Mk.13-as indítókból eregették a Standarad rakátákat.
Ebből viszont következik, hogy 5-6 rakétánál többet aligha hordozhatna...
Lehet inkább csak egy (mondjuk 4-es) vls cella lesz a búvőnyílás helyére beépítve, ha tényleg oda rakják végül, mint ahogy a konténer indítóban is. Vagy valami revolver táras megoldással. Adná magát, egyszerű megoldás lenne, csak utántölteni ne kelljen a 2,2m-es hossza miatt.