Orosz hadiflotta

Friss hírek :

-December 11-én az esti órákban részben elsüllyedt vontatás közben a CSOF hadrendből kivont B-260 tengeralattjárója.
Vontatáskor a Vosztok-öbölben a hajó a hátára fordult és az orr része a víz alá süllyedt. Legénység és üzemanyag sem volt a hajón.

- Tüz ütött ki ma javítási-modernizációs munkák közben az Admiral Kuznyecovon Murmanszkban. 3 ember sérült meg.
A tüz az első enregetikai rekesz részében keletkezett, sürü fekete füst száll fel a hajó fedélzetéről. Az oltást megkezdték, de a gázolaj is meggyúlt így í 20 m2 területről 120m2 -re nőtt az égési terület. Valószinü a munka-biztonsági előírások be nem tartása okozta a tüzet.
2-es fokazatúnak ítélték a tüzesetet, ami már komoly.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Amí szerencsétlen Kuznyával előfordul, az már szerintem sok. Vagy meg kéne európai szinten fizetni az embereket, és/vagy a minőségbiztosításra, munkavédelemre jobban figyelni, mert ez már sok. Így az orosz hadiipar és ipar nem lép át a 21. századba...
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Már 600m2- en ég a Kuznyecov és 6 -ra emelkedett a tüzben megsérült emberek száma, 1-nek súlyos az állapota. 2 ember eltünt, a mentőegységek nem tudnak bejutni az első rekeszbe. A tüz hegesztési munkálatok során keletkezett és az ott lévő gázolaj gyulladt meg.(javításkor benne hagyják a gázolajat?!) Ha ilyen tempóban halad a tüz komoly károkat okozhat a hajón.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
A jó Isten se akarja, hogy ebből újra hajó legyen....
Amúgy az oroszoknál valami néphagyomány a hajók/tengók dokkban való felgyújtása :(
 
A jó Isten se akarja, hogy ebből újra hajó legyen....
Amúgy az oroszoknál valami néphagyomány a hajók/tengók dokkban való felgyújtása :(
Nallunk ha heggeszteni akarsz vagy akar csak sarokcsiszolozni akkor HOT WORK PERMIT et kell beszerezned az adott szekcio munkafelugyelojetol. Nem kis procedurat von egy ilyen melo magautan elokeszuletekben tervezesben aminek pontosan az a celja hogy ne gyujsdfel a hajot mert ha meg ki is van belezve megakkor is a festek a kabelezes ragyogoan eg raadasul a hajo sajat karelharito eszkozei meg altalaban eppen ugyanugy karbanartason cseren vannak az az kulso segitseg kell barmilyen havaria kezelesehez ami ido ido ido.

Amunkavedelmi eloirasokat is verrel meg vastag ceruzaval ( koltsegek) irjak. Figyelmenkivul hagyni lehet oket de nem erdemes.
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
Amí szerencsétlen Kuznyával előfordul, az már szerintem sok. Vagy meg kéne európai szinten fizetni az embereket, és/vagy a minőségbiztosításra, munkavédelemre jobban figyelni, mert ez már sok. Így az orosz hadiipar és ipar nem lép át a 21. századba...
Mindegyik! Csak olyan kollektivatol tudod megkovetelni a minoseget es a munkavedelmi eloirasok betartasat es ezek melett a hatekonysagot akik megvannak fizetve es erkolcsileg is megvannak becsulve.

Ameddig nincs ez meg addig az oroszok korbe korbe jarnak.
 
Már 600m2- en ég a Kuznyecov és 6 -ra emelkedett a tüzben megsérült emberek száma, 1-nek súlyos az állapota. 2 ember eltünt, a mentőegységek nem tudnak bejutni az első rekeszbe. A tüz hegesztési munkálatok során keletkezett és az ott lévő gázolaj gyulladt meg.(javításkor benne hagyják a gázolajat?!) Ha ilyen tempóban halad a tüz komoly károkat okozhat a hajón.
Altalaban ilyenkor a hajo belso energiaellato rendszereit nagyreszt lekapcsoljak javitas karbantartas miatt. Az az a vilahitas javitas egyebb energiaigeny nagyreszet a szarazfoldrol kabeleken biztositjak. Ezeket a kabeleket pedig az ajtokon hatch en keresztul vezetik le. Magyaran ha tuz van vagy vizbetores akkor mar nem tudod elszigetelni a serult reszeket ezen ajtok hatchek bezarasaval mert ott a kabel. A tuz es ami a fontosabb a fust terjed ezerrel . Egy karbantartas alatt levo hajon a tuz sokkal sokkal nagyobb veszely szivas mint egy hasznalatban levon.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Bakker!

A tuzoltok nagyreszen nincs sisaklampa!!!! Ezeket kuldik be a fusttel teli sotet hajoreszekbe??? Normalisak ezek??? Igy garantalt a tragedia vagy sulyos serules.
 
  • Tetszik
Reactions: Littlejohn
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Miért van az a megérzésem, hogy Ivánék tanultak a jenkiktől? Ha a felszíni tengerészeti lobbinak nagyon kell valami, látványosan demonstrálják, milyen leromlott állapotban vannak. Ugyanez megy Amerikában is. Ha kell valami a fegyverlobbi valamely szegmensének, látványosan demonstrálják lemaradásukat. Utána odaállnak a kasszához... Lehet, ez megy mostanában Keleten is?
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
Már rég szét kellet volna bontani a II.világháborúban átadott PD-16-ot és a rajta lévő B-380-at. Ma reggel a tengeralattjáró egyébként felmerült a felszínre. A pénztelenség a fő ok. A hajójavító üzemeknél meg a hanyagság, gondatlanság okozza a tüzeseteket. A szakember is kevés.így kénytelenel mindenféle szedett-vedett embert alkalmazni. A Kuznyában is huszon évesek okozták a tüzet.
.
.
Próbálok fotókat találni a Kuznyecov belsejéről a neten, van is pár, hidról, rep.fedélzetről, gépészeti részekről, de megértem, hogy nem igyekeznek mutogatni. Ami elérhető, azon mindegyiken borzalmas lepusztultság van, és a kora 80-as éveket idéző műszaki állapot, amit a szörnyű szinű, tojássárga?? festés csak tovább ront amúgy, pl a hid WW2 kinézetű simán.
Nemrég voltam San Diegoban a Midway hordozón, 45-ben épült, 92-ben kivonták, múzeumhajó, de százszor modernebb és különb állapotban van, mint a Kuznyecov, ami 92-ben még csak 3-4 éve volt átadva.
A Kuznyecov gépháza tragikomikus állapotban van:

https://pbs.twimg.com/media/CxQW2wmXAAAUCW8.jpg

Egy legócskább, tróger kazánház, minden rozsdás, olajos, nem csoda, hogyha heggeszteni kezdenek, azonnal ég. Ezt rá lehet fogni, a heggesztést végzőkre is nyilván, mert az az egyszerűbb, de azért a fenti fotón elég beszédes állapotok tükröződnek.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and Bleroka
.
.
A Kuznyecov gépháza tragikomikus állapotban van:

https://pbs.twimg.com/media/CxQW2wmXAAAUCW8.jpg

Egy legócskább, tróger kazánház, minden rozsdás, olajos, nem csoda, hogyha heggeszteni kezdenek, azonnal ég. Ezt rá lehet fogni, a heggesztést végzőkre is nyilván, mert az az egyszerűbb, de azért a fenti fotón elég beszédes állapotok tükröződnek.
.
.
Összehasonlitásképpen egy fotó az 1914-es, USS Texas csatahajó gépházából:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Bleroka
Állapotok a rep.fedélzeten, és a tűz:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
.
.
Próbálok fotókat találni a Kuznyecov belsejéről a neten, van is pár, hidról, rep.fedélzetről, gépészeti részekről, de megértem, hogy nem igyekeznek mutogatni. Ami elérhető, azon mindegyiken borzalmas lepusztultság van, és a kora 80-as éveket idéző műszaki állapot, amit a szörnyű szinű, tojássárga?? festés csak tovább ront amúgy, pl a hid WW2 kinézetű simán.
Nemrég voltam San Diegoban a Midway hordozón, 45-ben épült, 92-ben kivonták, múzeumhajó, de százszor modernebb és különb állapotban van, mint a Kuznyecov, ami 92-ben még csak 3-4 éve volt átadva.
A Kuznyecov gépháza tragikomikus állapotban van:

https://pbs.twimg.com/media/CxQW2wmXAAAUCW8.jpg

Egy legócskább, tróger kazánház, minden rozsdás, olajos, nem csoda, hogyha heggeszteni kezdenek, azonnal ég. Ezt rá lehet fogni, a heggesztést végzőkre is nyilván, mert az az egyszerűbb, de azért a fenti fotón elég beszédes állapotok tükröződnek.

A Kuznyás topikból:
2L0X9arx4Ss.jpg


Nem hiányozhat a kazánok ellenortése sem
yXVcxducFYo.jpg

8x7uF936jqY.jpg

OSujr6PYRSk.jpg

-WmsfbBmTdw.jpg

ivjdGriE-Ng.jpg

Hk3_xqaE2t8.jpg

dsZUAbuFb3g.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
.
.
Nem néznek ki jól.

Az első kép a két nagy UB blokkal elég fura, miért kék szinű a csövekben a rakéta helye? Mintha az egész oda lenne fotosoppolva, és amúgy az ég kékje valami más helyzetben

Az elsö kép szerintem nem photoshop,ágyak és matracok leteritve a löszerraktárban,a Kuznyecov egyik útján állitólag a vizvezetékrendszer is teljesen tropára ment,és mindent elöntött a szenyviz.Választhatott a legénység,a szarban vagy a bombák között alszanak.
 
.
.
Nem néznek ki jól.

Az első kép a két nagy UB blokkal elég fura, miért kék szinű a csövekben a rakéta helye? Mintha az egész oda lenne fotosoppolva, és amúgy az ég kékje valami más helyzetben
A B-20!! blokkokban azért kék a cső eleje, mert korrózióvédelem miatt vannak ledugózva, lezárva. Hajón, tengerészeti gépeknél, sós-párás környezetben nem utolsó szempont, élettartam-növelő megoldás.
 
A
.
.
Nem néznek ki jól.

Az első kép a két nagy UB blokkal elég fura, miért kék szinű a csövekben a rakéta helye? Mintha az egész oda lenne fotosoppolva, és amúgy az ég kékje valami más helyzetben
Épp egy hosszab út előtt készültek a képek. Lőszer, fegyverek berakása a raktárba és a kazánok ellenőrzése...