Egyszer olvastam már róla hogy mik azok. Emlékeim szerint valami antennák lesznek,meg talán villámok ellen van.
026508_resize.jpg

Japp, azok elvileg HF / magas frekvenciás antennák. Szükség esetén, ha kell a hely, felhajthatóak függőleges állásba, de kint a nyílt vízen enyhén lefelé hajlanak, hogy ne okozzanak gondot a felszálló gépeknek.

Ebben a posztban a képanyag vége felé látható a Midway esetében mindkét állásban:
http://ve3mpg.blogspot.hu/2010/08/california-dreamin.html
 
https://www.youtube.com/watch?v=hgD_WO2GfJo

Van itt minden mint egy mesekönyvben.

Az "öreg elvtársak" "kissé" összekeverték az időszakokat, a fedélzetre PAK-FA gépeket képzeltek, a hajót meg még mindig Szovjetúnió-nak hívják??!! Nincs itt valami zavar az időben?!
 
Jelenleg hajógyáruk sincs 100 000 t-s hajó építéséhez.

Bocsika!
Több ezer tonna titániumot eladtak a Spanyoloknak, lásd: Guggenheim múzeumot Bilbaoban! Pedig az előállítása nem éppen egyszerű és költséghatékony, és nagyon olcsón adták.
Na ne, hogy mán ne tudnának, rozsdamentes acélt is gyártani hajók építéséhez. Már a hetvenes évek elején öt centi vastag lemezeket raktak a lábam alá, hogy ne legyek saras.
100 000 t-ás sólyát építeni náluk meg "nicsevo"!
Nézd csak meg, hogy Volgográdban mekkora konténer szállító hajók épülnek ( Német és Holland megrendelésre! ). Hozott már le egyet-kettőt a kapitány barátom a tengerre.
 
Egy fasza 14 ezer tonnás rombolót építsenek meg és le a kalappal előttük .
Orosz hordozót meg mindenki elfelejtheti.
 
<blockquote rel="boki">Jelenleg hajógyáruk sincs 100 000 t-s hajó építéséhez.

Bocsika!
Több ezer tonna titániumot eladtak a Spanyoloknak, lásd: Guggenheim múzeumot Bilbaoban! Pedig az előállítása nem éppen egyszerű és költséghatékony, és nagyon olcsón adták.
Na ne, hogy mán ne tudnának, rozsdamentes acélt is gyártani hajók építéséhez. Már a hetvenes évek elején öt centi vastag lemezeket raktak a lábam alá, hogy ne legyek saras.
100 000 t-ás sólyát építeni náluk meg "nicsevo"!
Nézd csak meg, hogy Volgográdban mekkora konténer szállító hajók épülnek ( Német és Holland megrendelésre! ). Hozott már le egyet-kettőt a kapitány barátom a tengerre.
</blockquote>

Volgográdban??? Kicsit nézz utánna :)) Csodeljárás folyik ellene. Egyébként 100 000t-s hajókat nem lehet építeni folyami hajogyárakban.
A szovjet rephordozók építése Nyikolajevben osszpontosult (ma sajnos Ukrajna).

Tervben van a Szevmasnál egy új csarnok építése , de ez még a jovo zenéje és az új orosz hordozó is.

Jelenleg Oo-ban nincs olyan hajógyár amely képes lenne építeni 100 000t hordozót.
 
<blockquote rel="akagi"><blockquote rel="boki">Jelenleg hajógyáruk sincs 100 000 t-s hajó építéséhez.

Bocsika!
Több ezer tonna titániumot eladtak a Spanyoloknak, lásd: Guggenheim múzeumot Bilbaoban! Pedig az előállítása nem éppen egyszerű és költséghatékony, és nagyon olcsón adták.
Na ne, hogy mán ne tudnának, rozsdamentes acélt is gyártani hajók építéséhez. Már a hetvenes évek elején öt centi vastag lemezeket raktak a lábam alá, hogy ne legyek saras.
100 000 t-ás sólyát építeni náluk meg "nicsevo"!
Nézd csak meg, hogy Volgográdban mekkora konténer szállító hajók épülnek ( Német és Holland megrendelésre! ). Hozott már le egyet-kettőt a kapitány barátom a tengerre.
</blockquote>

Volgográdban??? Kicsit nézz utánna :)) Csodeljárás folyik ellene. Egyébként 100 000t-s hajókat nem lehet építeni folyami hajogyárakban.
A szovjet rephordozók építése Nyikolajevben osszpontosult (ma sajnos Ukrajna).

Tervben van a Szevmasnál egy új csarnok építése , de ez még a jovo zenéje és az új orosz hordozó is.

Jelenleg Oo-ban nincs olyan hajógyár amely képes lenne építeni 100 000t hordozót.</blockquote>

Boki!
Tisztellek, becsüllek, de nézzél már utána a zsilipelési adatoknak a Fekete tengerig. Sőt! Szeverodinvksz-ből a nagy hajók (még az atom tengeralattjárók is) eljuthatnak a Fekete-tengerre. Sajnos, Te csak az "internetből" élsz és csak szigorúan az adott témában, mint a többségünk! Én arra utaltam a "nicsevo"-val, hogy Oo-ban bárhol felépíthetik, ha már nincs meg! Valószínűleg az európai terület jöhet számításba. Nem véletlen a titánium gyártásával kezdtem az előző hozzászólásomat.
 
Ja! Még valami!
Tudtad, hogy a hetvenes évek közepén itt állomásozott három orosz tengeralattjáró a Margit-híd pesti hídfőjénél egy hétig?
 
akagi
Nem értjuk egymást!
Egy hordozo építéséhez megfelelo szaktudás(tapasztalat),szakképzett munkaero, gyártási technologiák ismerete és nem utolsosorban megfelelo hajógyár szukséges .
Ezek biztosítva vannak-lesznek Szeverodvinszkben.
Volgográdban ez nem lehetséges.....
Az acélgyártásuk rendben van.
Dízel-elektromos és atom TA-kat a SZU alatt Nyizsnij Novgorodban is gyártottak.-tudok róla.

http://ria.ru/defense_safety/20150520/1065574741.html
 
Boki!
Tisztellek, becsüllek, de nézzél már utána a zsilipelési adatoknak a Fekete tengerig. <b>Sőt! Szeverodinvksz-ből a nagy hajók (még az atom tengeralattjárók is) eljuthatnak a Fekete-tengerre.</b> Sajnos, Te csak az "internetből" élsz és csak szigorúan az adott témában, mint a többségünk! Én arra utaltam a "nicsevo"-val, hogy Oo-ban bárhol felépíthetik, ha már nincs meg! Valószínűleg az európai terület jöhet számításba. Nem véletlen a titánium gyártásával kezdtem az előző hozzászólásomat.

Jó lenne, ha te néznél utána, mert nagyon durva hülyeséget írtál! A minimumértékek (hosszúság/szélesség/merülés/maximum magasság a hidak alatt):

Fehér tengeri: 123/13,2/3,6/-
Volga-Balti: 192/16,8/3,6/14,8
Volga: 280/25,5/3,1/12,1
Volga-Don: 142/16,2/3,2/11

Egy átlagos atomtengeralattjáró merülése három-négyszerese a víziút mélységének és a Fehér-tengeri csatorna zsilipjeibe be se férne szélességében se, márha valahogy a merülést megoldanák!
 
akagi
Nem értjuk egymást!
Egy hordozo építéséhez megfelelo szaktudás(tapasztalat),szakképzett munkaero, gyártási technologiák ismerete és nem utolsosorban megfelelo hajógyár szukséges .
Ezek biztosítva vannak-lesznek Szeverodvinszkben.
Volgográdban ez nem lehetséges.....
Az acélgyártásuk rendben van.
Dízel-elektromos és atom TA-kat a SZU alatt Nyizsnij Novgorodban is gyártottak.-tudok róla.

http://ria.ru/defense_safety/20150520/1065574741.html
Én azt írtam, hogy valahol az Európai felén!
Gondolod, hogy ha Kínában megy a technológia és az emberi tudás, akkor Oo-ban nem? Hadd ne részletezem!
 
<blockquote rel="akagi">Boki!
Tisztellek, becsüllek, de nézzél már utána a zsilipelési adatoknak a Fekete tengerig. <b>Sőt! Szeverodinvksz-ből a nagy hajók (még az atom tengeralattjárók is) eljuthatnak a Fekete-tengerre.</b> Sajnos, Te csak az "internetből" élsz és csak szigorúan az adott témában, mint a többségünk! Én arra utaltam a "nicsevo"-val, hogy Oo-ban bárhol felépíthetik, ha már nincs meg! Valószínűleg az európai terület jöhet számításba. Nem véletlen a titánium gyártásával kezdtem az előző hozzászólásomat.

Jó lenne, ha te néznél utána, mert nagyon durva hülyeséget írtál! A minimumértékek (hosszúság/szélesség/merülés/maximum magasság a hidak alatt):

Fehér tengeri: 123/13,2/3,6/-
Volga-Balti: 192/16,8/3,6/14,8
Volga: 280/25,5/3,1/12,1
Volga-Don: 142/16,2/3,2/11

Egy átlagos atomtengeralattjáró merülése három-négyszerese a víziút mélységének és a Fehér-tengeri csatorna zsilipjeibe be se férne szélességében se, márha valahogy a merülést megoldanák!
</blockquote>

Ne mond már!
Na jó lesz, ha Te nézel utána! Mit gondolsz? Miért írtam, hogy Budapesten is járt Szu. tengeralattjáró, igaz nem ATOM!
De legyen!
Ha, lesz folyamatosan internet hozzáférésem kikeresem az összes zsilip adatot! Pedig van több tucat. Segítségemre lesz egy igazi hajós.
Még annyit, hogy nem csak háromszáz mélyen közlekednek a cápák! Igen csak tudják szabályozni a merülésüket, igaz korlátozva, a vízfelszínen is. A Fehér-tenger és a Volga folyó között igaz, hogy van vagy három cipőkanál méretű.....
 
<blockquote rel="boki">akagi
Nem értjuk egymást!
Egy hordozo építéséhez megfelelo szaktudás(tapasztalat),szakképzett munkaero, gyártási technologiák ismerete és nem utolsosorban megfelelo hajógyár szukséges .
Ezek biztosítva vannak-lesznek Szeverodvinszkben.
Volgográdban ez nem lehetséges.....
Az acélgyártásuk rendben van.
Dízel-elektromos és atom TA-kat a SZU alatt Nyizsnij Novgorodban is gyártottak.-tudok róla.

http://ria.ru/defense_safety/20150520/1065574741.html
Én azt írtam, hogy valahol az Európai felén!
Gondolod, hogy ha Kínában megy a technológia és az emberi tudás, akkor Oo-ban nem? Hadd ne részletezem!

</blockquote>

Kína nem tudna építeni saját hordozót , ha nem vette volna meg az ex Varjagot és nem kapta volna meg a tervdokumentációt hozzá Ukrajnától. Másolásban talán legjobbak a világon..... Saját erobol kb 2030-35-re tudott volna osszehozni egy hordozót.
Az oroszoknak kíválo tervezoirodáik vannak(szerencsére valahogy fennmaradtak a pénztelenség korában is , habár sok kiváló szakember elment onnan) A probléma az, hogy ezeket a hordozókat a SZU-ban csak Nyikolajevben(mai Ukrajna) építették.
A Szevmash modernizálja a gyártási kapacitásokat ,új csarnokot épít(legalább 400m x 100m), ami alkalmas lesz a jovoben hordozo építésére .
A tudás megvan , de a hordozó egy komplex dolog, amihez rengeteg berendezést , részegységet, rendszereket még ki kell fejleszteni, azok gyártását lokalizálni kell....stb
Ez mind kb 15 évet venne igénybe , maga a hordozó építése minimum 10 év és kb 10 milliárd USD. Szóval a kozeljovoben nincs napirenden. 2030 korul.
 
<blockquote rel="akagi"><blockquote rel="boki">akagi
Nem értjuk egymást!
Egy hordozo építéséhez megfelelo szaktudás(tapasztalat),szakképzett munkaero, gyártási technologiák ismerete és nem utolsosorban megfelelo hajógyár szukséges .
Ezek biztosítva vannak-lesznek Szeverodvinszkben.
Volgográdban ez nem lehetséges.....
Az acélgyártásuk rendben van.
Dízel-elektromos és atom TA-kat a SZU alatt Nyizsnij Novgorodban is gyártottak.-tudok róla.

http://ria.ru/defense_safety/20150520/1065574741.html
Én azt írtam, hogy valahol az Európai felén!
Gondolod, hogy ha Kínában megy a technológia és az emberi tudás, akkor Oo-ban nem? Hadd ne részletezem!

</blockquote>

Kína nem tudna építeni saját hordozót , ha nem vette volna meg az ex Varjagot és nem kapta volna meg a tervdokumentációt hozzá Ukrajnától. Másolásban talán legjobbak a világon..... Saját erobol kb 2030-35-re tudott volna osszehozni egy hordozót.
Az oroszoknak kíválo tervezoirodáik vannak(szerencsére valahogy fennmaradtak a pénztelenség korában is , habár sok kiváló szakember elment onnan) A probléma az, hogy ezeket a hordozókat a SZU-ban csak Nyikolajevben(mai Ukrajna) építették.
A Szevmash modernizálja a gyártási kapacitásokat ,új csarnokot épít(legalább 400m x 100m), ami alkalmas lesz a jovoben hordozo építésére .
A tudás megvan , de a hordozó egy komplex dolog, amihez rengeteg berendezést , részegységet, rendszereket még ki kell fejleszteni, azok gyártását lokalizálni kell....stb
Ez mind kb 15 évet venne igénybe , maga a hordozó építése minimum 10 év és kb 10 milliárd USD. Szóval a kozeljovoben nincs napirenden. 2030 korul.</blockquote>

Maradjunk annyiban, hogy IDŐ kérdése!
Kínát csak azért mertem ide hozni példának, mert most kezd beérni nekik a koppintások gyümölcse. Oo-ág viszont vagy harminc évvel előbbre tart.
Szerintem, most van az osztás, hogy melyik részegséget ki fogja gyártani és a végszerelése hol fog történni. És mennyi adópénzébe kerül a nemzetnek! De ide tartozik a fenntartási költségek, ami nem elhanyagolható tétel. Lásd: a Britek is húzzák a szájuk szélét az új egység rendszerbe állításán.