Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Küldheted nyugodtande az már egy másik történet.
Te, ez egy másik cikk.https://tass.ru/mezhdunarodnaya-panorama/7461163
Ki kapja a Motor Sich-t:
ez volt már?
orosz-ukrán-kínai?
Te, ez egy másik cikk.
Lásd még: Ka-26/126/226-os topik. Ott már kitárgyaltuk pár napja.2020. december 30-án a Rostec állami vállalat bejelentette, hogy a Ka-226T helikopterek import hajtóműveit felváltó új VK-650V hajtóművet összeszerelték és az UEC-Klimov United Engine Corporation tesztpadjára telepítették. A mérnöki tesztekre való felkészülés a végéhez közeledik.
A VK-650V motor 650 lóerős felszálló teljesítménnyel rendelkezik, és az orosz Ka-226T típusú könnyű helikopterek hajtóművének szánják. De ezzel együtt az Ansat-U és a VRT-500 helikopterekre, valamint az azonos hasznos teherosztályú külföldi helikopterekre is telepíthető. 2023-ban tervezik a hajtómű tanúsítását, 2024-ig pedig a sorozatgyártás megkezdését.
Az új fejlesztésű hajtómű teszteléséhez egy új tesztpadot hoztak létre amely tartalmaz egy új keretet és hidraulikus féket, egy üzemanyag-olaj rendszert, amelyet kifejezetten a VK-650V motor méretéhez terveztek, és egy modern vezérlőtermet.
„A tesztpadot nagyon rövid idő alatt hozták létre, a projektben az UEC és a Rostec működött együtt A feladat egy egyszerű és megbízható működésű egység elkészítése, amely optimális kombinációja a teljesítményjellemzőknek, a tömegnek és a méreteknek, az üzemanyag-fogyasztásnak és az árnak. 2021–2022-ben tervezzük a prototípusok gyártását, 2023-ban pedig a motor tanúsítványának megszerzését, majd a tömeggyártás megkezdését. ”- mondta Yury Shmotin, az UEC főigazgató-helyettese.
A közelgő tesztek eredményei alapján a motor kialakítása finomhangolásra kerül. A hajtómű jellemzői nem lesznek alacsonyabbak a külföldi társainál, és a jövőben drónokban és könnyű repülőgépekben való használatra is adaptálják.
A VK-650V létrehozásának projektjében együttműködtek az MMP vállalkozásai. V.V. Chernysheva, az UEC-UMPO és a Salyut gyártókomplexum, valamint a KEMZ, amely a Rostec State Corporation része. Az UEC-UMPO gyártotta a turbina rotort, égésteret és egy turbina tartószerelvényt, a PC Salyut pedig a sebességváltó első mintáját.
Az Oroszok is elkezdtek tesztelni egy szupravezető hibrid - elektromos hajtóművet egy Jak-40 próbapadon.
A program most kezdődött és 2030 környékére szeretnének belőle piacképes terméket összehozni.
Ebből a videóból van:Eszerint az orosz hír szerint, úgy néz ki elkezdődött az IL-76LL (repülő laboratórium) repülőgépen az S-70 Hunter nehéz támadó pilóta nélküli repülőgépre tervezett AL-41F hajtómű tesztelésére.
Zsírpapírba van csomagolva?Klimov RD-93MA (magában foglalja a BARK-93M vezérlő rendszert is.)
Szerintem igen. Mi is ezt használtuk az átállások végrehajtásakor, csak annak már legalább 25 éve.Zsírpapírba van csomagolva?
Az RD-93 technikai paraméterei:
Tolóerő maximálisan: 5.040 kg (49,44 kN), utánégetővel: 8.300 kg (81,42 kN)
Kétáramúsági fok: 0,49
Fogyasztás maximális tolóerőnél: 0,77 kg/kgh, utánégető alkalmazásakor: 2.05 kg/kgh
Levegő fogyasztás: 75,5 kg/s
Nyomásviszony: 21
Hossza: 4.229 mm
Átmérője: 1.040 mm
Tömege: 1.055 kg
Nagy javítás közötti idő: 700 óra
Élettartam: 1.400 óra