K
kamm
Guest
És mi akadálya lett volna ilyen szerződést kötni a jenkikkel, ha mi fizetünk érte fajlagosan talán többet is, ha nem lennénk mi hülyék?
Semmi, csal pont akkor lettunk volna a legnagyobb idiotak, ha mindezt az amerikaiaktol rendeljuk meg, sokkal tobbert, konkretan nulla transzferrel, meg alapdolgokat sem csinalhattunk volna rajta a mai napig, viszont mile-long kivansaglistahoz kellett volna konformalni a foldi infrat elotte.
Az F-16 vagy 3-5x annyiba fajt volna az elmult ~20 ev alatt, vagy a fele sem lenne uzemkepes ugyanennyibol, pontosan ahogy @fip7 irja.
Igen, pontosan ezert nem fugg a maintenance az amerikaiaktol, hanem a svedektol. Az hagyjan, de raadasul sved tulajdonuak a gepek, vegkepp nem tud mit csinalni a DoD igy utolag - egyreszt ha a GE le is tudna allitana a gyartast, a svedek azonnali injunctiont kernenek szovetsegi birosagon (egy emergency order to show cause cirka 24-48 oran belul biro ele kerulne), amit tutira meg is kapnanak, majd meg is nyernek a pert a GE ellen, hiszen ha alairtak a szerzodest azt utolag nem lehet egyoldaluan modositani, meg szovetsegi kormanyzati nyomasra sem. Ha esetleg a GE es a svedek kozotti szerzodesben lenne indemnification avagy force majeure ill. vis maior clause, akkor meg direktben a szovetsegi hatosag ellen nyujtananak be ugyanigy keresetet, lasd elolrol.Amúgy a Gripenben levő hajtómű jenki, svéd licensz...
Az hagyjan, de ezek utan meg a GE is beperelne az exportot felugyelo szovetsegi hatosagot, mert igy mar a kutya nem venne a GE-tol fighter engine-t a jovoben...
Venezuela addig reptette az F16ait,mig volt neki raktáron alkatrész.
Kfirt nem adhatják el akárhova a zsidók,mert a hajtómű ,amit a sin beth liszenszben gyárt,amcsi (J79,mert az új NG ajánlatban már az F414 konkrétan GE gyártja amcsiba-és a régi "liszenszgyártása" is amcsi alkatrészbázison ment ,ahogy az RM12é is ).Ugyanez érvényes a Gripenre,amin ráadásul egy csomó egyéb alkatrész is amcsi gyártmány.Az USA akkor lehetetlenitené el az üzemeltetést,amikor akarja-arrol nem is beszélve,hogy a fegyverzet is amcsi....
Ez hulyeseg a kobon. Folyamatosan ezt az egybites okorseget hajtogatjatok, te is, molni is, meg az osszes jogi temahoz total fogalmatlan foteltabornok... ez nem igye megy, lasd feljebb par sorral. Ha eladasnal/szerzodeskotesnel nem szolt bele a DoD, akkor utana sem fog, eleve a legtobb csomagban jon a gepekkel spare engine egy marekkal. Az hagyjan, de meg olyankor is igen eros indok kell (a horvatoknal lestoppolt izraeli gepekre valoszinuleg konkret irott clause volt az amerikai-izraeli szerzodesben, azaz gyaqnitohatoan a zsidok probaltak ki, atslisszol-e egy ilyen kisebb uzlet. Hat nem slisszolt, bar ezzel az egyertelmuen csunya huzassal el is vagtak maguk alatt a horvat fat a szokasosan butan arrogans amerikaiak.)
Nalunk meg plane nem tud es nem is fog, hiszen ilyesmi nem is volt: a mienk lease-to-own konstrukcio, azaz nem is igen tudnanak mit csinalni az amerikaiak, mert a svedeket szivatnak meg hihetetlen modon, ha futo lease-t akarnanak megtorpedozni azzal, hogy hirtelen embargosnak nyilvanitanak a mar kilizingelt (!) sved tulajdonu gepekhez a potalkatreszeket... onnantol meg jonne a feljebb vazolt folyamat.