Ti értelmezitek is a leírtakat?
Nem a jármű miatt van potenciális vevőköre a komondornak hanem a beépített ABV felderítő rendszer miatt.
Az csak hab a tortán hogy a hordozóplatform esetleg másra is alkalmas. (nem többszázas nagyságrendű exportra kell gondolni hanem max százasra több országba)
a nagy hozzáadott érték miatt lehet nyereséges még úgy is hogy pár milliárdból kifejlersztenek egy járműcsaládot hordozó platformként.
Mégegyszer tömören. A komondor nem egy mrap vagy egy jármű hanem egy komplett mobil ABV felderítő rendszer. (ami egyik eleme az Rdo hordozóplatform e nélkül max egy telepíthető abv felderítő konténer)
nem többszázas nagyságrendű exportra kell gondolni hanem max százasra több országba

Mindig sír itt mindenki, hogy itthon gyártani valamit, akár licence-be is. Most pedig azon megy a rinya, hogy miért ezt, mert ebből csak keveset lehet eladni. Érthetetlen!
Üdv . Vegyi sugár felderítő alap járműnek szerintem bőség essen megfelelne a Rába.Minek ide egy ujj páncélozott terepjáró.Ha a Rábában nincs ennyi fejlesztési potenciáll +töredék áron.Régen rossz!Régen is működött ez a történet.
Van egy teherautó családunk amit elég jól lehetne sok mindenre felhasználni.Erre hatalmas pénzt ölünk egy pár darabos projektbe.Tetves villamost-metrót nem tudunk gyártani![]()

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..