Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az utolsó perc függőleges sebessége.
Ha ez rakéta volt, mint ahogyan az IÁ állítja, akkor nem a pilótafülkét kapta el.
Az utolsó perc függőleges sebessége.
Ha ez rakéta volt, mint ahogyan az IÁ állítja, akkor nem a pilótafülkét kapta el.
Ki videozta le és miért?
Ha tényleg ezek az idióták lőtték le, biztos jól járnak.
Lesz egy pár orosz önkéntes Szíriába...
laiki
Olyannak tűnik, mintha a pilóták "birkóztak" volna a géppel.
A hajtómű indítás nem járhat ilyen föl-le mozgással.
A videón a 3. mp-nél mintha lenne egy villanás a gépnél. Utána jelenik meg a füst, ami - nekem úgy tűnik - nem valamelyik hm-től jön.
Hajtóműtűz után nincs esély a leállt (leállított) hajtómű légi indítására.
laiki
"...Először lekapcsolják a hajtóművet (üzemanyag szivattyút) ..."
Nem a fuel pump-ot kapcsolják le, hanem a tűzcsapot (Spar valve).
A tűzoltás előkészítésekor (a Boeing-okon) lekapcsolódik mechanikusan a generátor is és a hidraulika szivattyú is.
Sok-sok egyéb megfontolás miatt sincs ismételt hajtómű indítás tűzoltás után.
Off
A tűzjelzés után - mivel az overheat is lehet pl pneumatic leak miatt - elsőnek alapjáratra kerül a hajtőmű. Ha még mindíg van jelzés, generátor off, hyd pump off, utána engine shut-down és tűzoltás.
on
A gép valóban képes egy hajtóművel kontrolláltan repülni.
Mi több, képes a hajtóművek nélküli leszállásra is (US Airways A320 a Hudson-ön vagy Air Transat A330 https://en.wikipedia.org/wiki/Air_Transat_Flight_236).
Csakhogy itt valami nagyon égett.
A videón a füst a gép középső részéről jött.
És mint az egyik képen látható, a bal szárny viszonylag egészben maradt.